Pohdintoja html-pohjaisista sivuista yms.

• Mulla on ollut jo pidemmän aikaa haave perustaa virtuaalitalli niin, että värkkäisin sen pelkällä html-koodin avulla. Mulla ois kuitenkin muutama kysymys teille konkareille.

1. Kumpaa suosittelette mielummin, sivujen rakentamista täysin itse html-koodilla vai esimerkiksi suntuubin tai weeblyn avulla?

2. Kannattaako tälläsen aloittelijan (joka osaa juuri ja juuri tehdä linkin, eikä ymmärrä kunnolla edes koko homman perus ideaa) ryhtyä vääntämään sivuja koodaamalla vai onko täysin tuhoon tuomittu ajatus?

3. Onko täällä mahdollisesti kukaan innokas tekemään ulkoasua? Tietysti rahaa vastaan.

4. Miten se sivujen osoite homma toimii? Ymmärtänyt ainakin, että jotkut maksavat omasta osoitteestaan ja lainaavat sitä muille?

Tälläinen muutama kysymys, johon toivoisin saada vastausta. Ja anteeksi kun en osaa näitä termejä, toivottavasti pääsette ajatuksista kuitenkin kiinni 😄

Kiitos jo etukäteen heille, jotka vaivautuvat vastaamaan!

• Esteratsastajat

Jos html pohjasta ei ole minkäänlaista tietoa ennestään suosittelen kyllä vahvasti suntuubia tai weeblyä, altervistassa ja wordpressissa taitaa myös olla valmispuoli ilman html 🤔 ? Mikäli kuitenkin päädyt html pohjaa kokeilemaan tilaa ulkoasu koodattuna valmiiksi ja pyydä tekijää perehdyttämään perushommiin : ) Tosiaan sivutilaa eli domainia saa täältäkin teksti- ym palkkaa vastaan aika monelta ja varmasti voisi olla halukkaita myöskin siihen html perehdyttämään samalla : )

0

753
Käyttäjät

9.6k
Aiheet

167.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.