Kadonneen hevosen jäljillä
-
-
@minni Voi kiitos!
️
-
Joku on ostanut multa Knife Fight Ballet di Sierra xx:n, mutta mä en kuollaksenikaan muista kuka enkä löytänyt
Oiskohan jollakulla tietoa, VRL:ssäkin edelleen mun nimissä hups
-
Poulichen Tique (VH04-017-6561) kaipaisi itselleen isää. Poulichen kasvattilistaa yritin Googlesta ja Web Archivesta ronkkia, mutten saanut käsiini, samoin selasin orin aikaisempia sivuja tuloksetta. Ponilla on ollut useampia omistajia, ja meille se päätyi Alegresta. Jossain vaiheessa ilmeisesti isä pompannut pois kuvioista, mutta missä vaiheessa tänä 12 vuoden aikana?
-
Kellään tietoa shettisoriista Hiirenkorvan Gangsteri? Kiinnostaisi tietää tämän suvusta vähintään vanhempien nimet, mutta sivuja ei löydy itse ponille eikä sen jälkeläisille tai jälkeläisten jälkeläisille, edes Wayback Machinesta. Jälkeläisiä ovat ainakin Lenox SEA ja Promiscuous Suds. Ei löydy myöskään Hiirenkorvan kasvattilistasta. Tällaisen screenshotin perusteella voisi veikata, että ponin isä on tuontisukuinen ori, jonka nimi päättyy SWE, ja sen isä evm-poni Galax SWE.
-
-
@chao
Joo, kiitos! Vielä kun muistaisi että minkä hevosen suvussa tuo oli eli mihin minä sitä tarvitsin…Tai ainakin luulen että se on tuo, mutten tosiaan ole yhtään varma asiasta.
-
@sirpa 🤭🤭🤭
-
@chao
Itse asiassa se ei ollut tuo Amorex. Sen pitäisi olla tamma, EVM-vanhemmista Amiral - Norea. Löytyy tämän sukutaulusta 6. polvesta.
-
@sirpa damn. Tuo on ainoa amorex jonka mää tiedän