Nikki Ferrari on kuollut? [antilopetusilmoitus]
-
Kuluneena viikonloppuna hevosmaailmaa on koeteltu. Nikki Ferrari joutui yhdysvaltalaisten suurkilpailuiden kenttäradalla rajuun ratsastusonnettomuuteen Paolo Matteon puoliverioriin Winner Takes Allin kanssa. Nuori puoliveriori lopetettiin radalle, ja Nikki Ferrari menehtyi vammoihinsa läheisessä sairaalassa puoli tuntia myöhemmin. Kenttäratsastuksen Rautanainen on kuollut.
Nikki on ollut mulle hahmona todella rakas. Mikä alkoi pelkkänä nimimerkkinä on kasvanut omaksi tarinakseen ja perijätärprinsessasta on tullut elämää suurempi hevosnainen. Vielä oli asioita, joita olisin Nikkin kanssa halunnut saavuttaa. Paljonkin asioita, mutta musta tuntuu, että mun pikselöinnit on nyt tässä. Keskusta oli poissa pelistä tovin ja siinä ajassa mä ehdin jotenkin kasvaa erilleen mun piksiponeista. Harrastus on ollut mulle tärkeä jo yli kymmenen vuotta, mutta nyt on aika etsiä uusia seikkailuja. Mä oon aloittanut työt, jotka vie melkeinpä kaiken mun ajan ja jaksamisen, sekä löytänyt uusia ja vanhoja rahareikiä, kuten mun kämpän sisustaminen ja uutuutena tatuoinnit - webhotellia on siis turha maksaa, jos sitä ei oikeasti käytä.
Mä haluan kiittää kaikkia, joiden kanssa oon vuosien mittaan harrastanut. Täältä on löytynyt ihan uskomattomia tyyppejä, ja teidän kanssa mä jatkan vielä pikseliponien jälkeen, jos vaan huolitte mut. Keskustassakin mua taatusti näkee vielä tämän jälkeen aina, kun mä tarvitsen rahaa Kiitos näistä vuosista. Mä todella uskoin vielä puoli vuotta sitten, että mun harrastaminen jatkuisi vuosikausia tästä eteenpäin.
- Nikki
-
-
Voi harmi toivottavasti joskus vielä paluu edes yhden hevosen kanssa vois tulla kysymykseen
-
-
En mä tällasta ilmotusta ois halunnut lukea
Kaikkea hyvää sulle jatkoon, meidän juttuhan sitten jatkuu vielä! -
@Cherry Joo en mä minnekään katoa, en vaan bittiponeile enää
-
Kiitos sulle kuluneista vuosista! Onko YLAlle vielä ketään ottajaa?
-
@Crimis On muutama joo jonossa
-
Kiitos kaikesta
-
Hei ei ei näin! Sun piti olla mun aussibuddy. Ja meidät kaksi piti sekoittaa ikuisuuksien ajan toisiimme.
Mutta hyvää jatkoa ja toivottavasti törmäillään! ️
-
@Nicky Sori, mun mielenkiinto vetää enemmän jackmanimpaa aussii ku näihi pikselisii Kyllä me täällä varmaa törmäillää, jään tänne tekee rahatöitä joskus ja jouluna ku shoppaan yli mun budjetin
-
Ei voi mitään, mutta hyvää jatkoa! Aina oot virtuaalikahveille tervetullut
-
Kenttäratsastaja ja hevoskasvattaja Nikki Ferrari siunattiin maan lepoon sunnuntaina 20. kesäkuuta 2021. Tilaisuus oli yksi suurimpia Indianassa järjestettyä hautajaisia, sillä paikalle saapui enemmän ja vähemmän nimekkäitä kilparatsastajia ympäri maailman osoittamaan viimeiset kunnioituksensa Ferrarille. Lisäksi paikalla oli vähät Ferrarin perheenjäseneet ja kourallinen toimittajia, jotka raportoivat hautajaisista. Ferrari tunnettiin räväkkänä henkilönä, ja se näkyi myös hautajaisjärjestelyissä, joita Ferrari lienee kirjannut ylös jo ennen kuolemaansa - kirkossa nimittäin kuultiin australialaisen AC/DC-yhtyeen kappale "Highway to Hell", mikä jos jokin on ominta Ferraria itseään.
Indianan osavaltio on julkaissut kaksi pientä muistomerkkiä elämää suuremman kilparatsastajansa muistolle; West Pointissa on Ferrari Fountainiksi ristitty suihkulähdepatsas Ferrarista ja nimeämättömästä hevosesta, kun taas Ferrarin kotikunnan Goodlandin keskustasta löytyy penkkiin kiinnitetty muistoplakaatti.
Nikki Ferrari lienee nimi, jota emme piakkoin tule unohtamaan.
-
Hevosmaailmassa kuohuu jälleen. Epäusko, ihmetys ja shokki on vahvasti läsnä, kun neljä kuukautta traagisen onnettomuuden jälkeen jossa Nikki Ferrarin uskottiin kuolleen, jopa hänen hautajaistensa jälkeen, kenttäratsastuksen Rautanainen kävelee ulos kalifornialaisesta sairaalasta täysissä sielun ja ruumiin voimissa! Lehtitoimistot meinaavat hukkua kuviin, joita ohikulkijat lähettävät Ferrarista lokakuisessa ulkoilmassa, ja toimittajat piirittävät nopeasti Ferrarin tilan. Yksi toimittaja pääsee lähelle ja esittää kysymystulvan oletetusta kuolemasta ja Ferrarin haudasta. "No, kuten näette", Ferrari sanoo, ja levittää käsivarsiaan. Muuta hän ei kommentoi.
Ei nyt oikeesti En mä pysty tähän lopettamishommaan! Aion harrastaa paljon pienemmin ja rennommin kuin aiemmin, mutta en mä kykene lopettamaan kokonaan. Veri vetää takas tänne piksiponien ja ennen kaikkea Nikkin luokse. Virallista se on, Nikki Ferrari on back ja sitä alkaa näkymään kenttäradoilla kun Oklahoma vähän kasvaa. Kenttäratsastajat, valmistautukaa uusvanhaan vastukseen