Pitkät sukutaulukoodit (8-/9-/10-polvea)
-
Tarvetta olisi pidemmälle sukutaululle, mutta ei löydy riittävän pitkää sukutaulukoodia.
Tiedättekö mistä löytyy yli 8-polven sukutauluille koodit?
-
Siellä Virginian ikivanhalla sukutaulukoodisivulla tais olla aika pitkälle
Tai teet itse, lisäät soluja ja sitä mukaan muutat rowspania aiemmilta soluilta. Täytyy vaan pysyä mukana laskuissa, noin menee niin hurjiin solumääriin noi pitkät sukutaulut
Oon kerran elämässäni tehnyt 10-polvisen (oispa se vielä tallessa!!) ja halusin kuolla ainakin kuus kertaa sen aikana…
-
@matty Joo katoin ton Virginian sivun, mutta siellä loppui 6-polveen.
Elättelen toiveita, että jollain olisi valmiina, ettei tarvitsisi itse väsätä. Menee varmaan hermo, mutta ehkä sitten sopiva homma viikonlopulle
-
Joo noissa pitkissä ehdoton nyrkkisääntö tallenna välissä xD
-
@matty
Tarkoittanet tätä, siellä on kyllä vain 6-polviseen asti. Tässä on 7-polvinen, mutta pidempää ei taida olla itsellä valmiina.
-
-
9-polvinen löytyi itseltä, mistä lie kaivanut tai tehnyt muka itse
-
http://riksudesign.net/virtuaalijelppi/sukutaulu.php täältä saa 10 polveen saakka
-
Löytyihän näitä
Itseasiassa tuo generaattori oli juuri sellaista mitä etsin!
-
@cannabia omg KIITOS.
(hyi hemmetti, sieluun sattuu toi rowspan=“512” tuolla 10-polvisessa taulussa)
-
@cannabia said in Pitkät sukutaulukoodit (8-/9-/10-polvea):
http://riksudesign.net/virtuaalijelppi/sukutaulu.php täältä saa 10 polveen saakka
Miekin muistelin, että jollakulla oli toi generaattori, mutta en vaan löytänyt sitä. Sieltä varmaan itsekin aikanaan tuon 9-polvisen ottanut.
-
@tuire Virtuaalijelppihän lakkas toimimasta jo aikaa sitten, mutta pipsu on siirtänyt noita tiedostoja turvaan ja muistelin että sieltä tämmöinen saattais löytyä :]
-
Virtuaalijelpin luonteenpiirregeneraattori
-
IHANAA mä luulin et Virtuaalijelppi oli kuollut ja kuopattu! Kiitos tästä threadista
-
@matty said in Pitkät sukutaulukoodit (8-/9-/10-polvea):
IHANAA mä luulin et Virtuaalijelppi oli kuollut ja kuopattu! Kiitos tästä threadista
Noihin osoittteisiin täytyy sit vaan lisätä aina .php-pääte jotta toimii, eivät siis toimi tuolta linkkivalikosta suoraan.
-
@serena tulee ittelle just käyttöön tollanen… ai kamala
loput sukulaiset sitten jotenkin listattuna alle
-
@elisa Otan osaa.
-
@serena kiitos… koitan mun pitkäsukuselle kasvatille tehä jo neljättä kertaa tänään järkevää sukuselvitystä
vttu!