M: Piirroskuvia (€) + piirrospäivittelyä
-
Mustanruunikko 6e niin pistän rahat heti?
-
Täykkäri mulle?
-
Maksatamma mulle ja täykkäri jos sitä ei jostain syystä haluttaiskaan
-
@Inna Valitettavasti se kerettiin jo chatin kautta varata
Jos se nyt jostain syystä ei menekään varaajalle, niin hihkun sitten että haluatko sen vielä.
@Crimis Näillä puhein mrn 6e sinne
@Kics Täykki sinne!
@Lithy Maksatamma sinne!
Laitan kaikille kuvia maksutietoineen mailiin ihan kohta, kyselkää perään jos ei kahteen mennessä oo tullut mailia. Oon siinä tapauksessa munannut jotain.
edit // Kaikille pitäis olla jotain laitettuna, se että tuliko oikea kuva oikealle ihmiselle on sitten toinen asia
Oletin, että mainitut hinnat sopi kaikille.
-
Onnistuin jälleen tallentamaan toisen kuvan .xcf:n päälle vaiheessa olevan projektin ja se alle jäänyt reppana oli tämä myymättä jäänyt tekkepää. Siitä masentuneena (
) tämä nyt halpishinnalla myynnissä, kun ei tätä enää voi muokata paremmaksikaan
-
@miias mä voisin napata teken matkaani
-
@minni Sinne se siis! Lykkään mailiin nyt heti
edit // Laitettu.
Olipahan muuten helpotus, että se oli vaan tämä joka otti ja katos tällä kertaa. Ei sentään puolivalmis rakenne, niinku viimeksi…
-
Uusia myyntikuvia:
-
Ruunikko pv tamma mulle?
-
Varsa mulle?
-
@Nerita lle pv-tamma.
Pv-ori meni chatissa, ilmotan chattiin ihan just.
@Siguri lle varsa.
Vielä ois pre tai muu iberialainen voikkomorkula vapaana. Tälle voidaan lisätä kankisuitset!
-
Nää menee aina liian nopee!! Ei kerkee millään
Yhyhyy
-
Vielä on yks ruunikkopohjanen knn tai muhkupeevee tulossa myyntiin kunhan saan tän viimeisteltyä nätiksi
edit // Sinne meni sekin muhkupeevee. Jäljellä vielä nokinen iberialainen, siitä tulossa sit muunkinväristä suitsitettua versiota kunhan kerkeän muokkaamaan.
-
@miias Jos tuon espanjalaisen saisi ruunikkona tai harja ja häntä musta/tummanruskeena, niin voisi ostaa
(Villiruunikkokin siis käy)
-
@annel Kyllähän siitä esim tämmösen nokisen tummanruunikon sai ihan hetkessä.
edit // Ikävä kyllä tää kerkes kesken tän postauksen mennä sellaisenaan chatissa.
-
Eipä mitään
-
Yleisesti taas muistuttelen maksamaan ja samalla huutistyyliseen myyntiin sininen amstaffityttö! Eli tarjoa jotain ja katsotaan tarjoaako joku enemmän
Pidän tätä vähän aikaa myynnissä allaolevan vuoksi.
Haluaisin tämän kuvan myötä myös vähän osviittaa tämän tasoisten koirakuvien hinnoista sekä kysynnästä (rodut!), eli koirakuva-asiaa saa ihan vapaasti kommentoida myös ihan tarjoamattakin. (Siksi tämä kuva vähän ehkä piilossa täällä topan syövereissä, jotta mulle jää nämä asiaanliittyvät vastaukset tänne jemmaan
)
-
@miias upea koira, harmi ettei itsellä ole käyttöä
Tommosesta kuvasta maksaisin sen 8-12€
️
-
@miias tarjoaisin tästä 8e
-
10-15 eur, line jo pelkästään 8 eur