M: Piirroskuvia (€) + piirrospäivittelyä

• @RHN10138 lle pitäis olla maili laiteltuna 🙂

Hintoja tiputeltu sekä tulossa vielä tälle illalle friisiläisori! 😊

• Friisiori lisätty!

• Yksinpuhelua mut onneksi on oma topa 😂

@RHN10138 Oliko sulla tähän kuvaan kiinnostusta? Tää ei mennytkään vielä, ajattelin rakennekorjata ja jos sä tän haluat niin tietenkin säätää ton värin oikeaksi (mikä se oikea nyt sitten olikaan - ei voi muistaa näin yhtäkkiä 😄 )

• @miias ONONONONONON!! Mulla ois tällänen ruunivoikko pearl spanish norman poika vailla rakennekuvaa! Voisi olla juurikin mitä etsin 😍

• Tarinaheppailijat

@miias ihan tosi hieno! Ostann! Tiedot vaan spostiin 🙂 .

Kirjoitan tähän pienen tarinan ympärille, jos se vaan sopii 😄 ajatuksena olis, että ammatti/harjoittelija-kuvaaja tulisi käymään kotitallilla ja tämä olisi ehdottomasti lemppari?

• @RHN10138 Okei, muokkaan tän kans nyt kun on toinenkin kuva menossa hienosäätöön 🙂 Kysäsen vielä myöhemmin varmistuksen et väri ja rakenne on ok!

EDIT // Kräp mulla ei ookkaan tästä enää layeriversiota tallella, menee siis vähän pidempään tän korjailussa. Ihan toteutettavissa kuitenkin! 🙂

@juuripersilja Laitan heti tiedot sulle mailiin 😊 Ja tottakai sopii! Arabit ja niiden roinat on supernättejä ❤

Mä oon itseasiassa miettinytkin, että aina kun mulla lähtee varustehienostelut lapasesta, niin kyseessä vois hyvinkin olla sellanen kuvaustilaisuus, jossa hevoseton varustehifistelijäkuvaaja antaa kuvattavan omistajalle vapaat kädet käydä kuvaajan varustevarastoilla 😄 Toistaiseksi ei oo ikinä tätä mihinkään tarvinu ku on hienostelut kelvanneet muutenkin 😞

EDIT // Pitäis olla maksutiedot ja kuva sulla mailissa 🙂

• Lisää yksinpuhelua että tägäämiset varmasti toimii…

@RHN10138 Vähän se vammaa vieläkin mut huomattavasti vähemmän ku aiemmin! Ainakin mun silmään 😄 Väristä en tiiä menikö vähän överiksi. Kovin glitteriheppojen värimuokkaukset on aina vähän sellasia virheistä oppii ja kolmas kerta toden sanoo. Koitin vähän saada heppuun lisää luuta että ois enemmän spanskin näkönen. Ja isonsin päätä.

• @miias uuuuuh ❤ Minusta hän on oikeinkin kivan näköinen ja väri aivan ihana - ja aivan samanlainen kuin varsakuvassa 😮 Ja oin kieltämättä nyt aivan vanhempiensa risteytyksen näköinen (isä sn ja äiti lusitano siis), tuommoinen hohtava keskitie selkeästi 😄

• @rhn10138 Eli laitetaanko tääki pakettiin? 🙂 Saisit tän 7e ku tiputtelin tälle viikolle hintoja ja ei tää nyt niin rakennekukkanen oo, ja vanha kuvaki vielä.

• @miias pistä tulemaan! Ja anteeks, vähän veny - yritän keretä nyt molemmat huomenna maksamaan, kun vähän venähti taas nää päivät 😊 😢

• Vielä pari friisukuvaa vapaana!

• Friisien hintoja pudotettu ja ens viikoksi suunnitelmissa puokkikuvahuutis! Saataisko siihen mennessä friisit pois alta?

• Okeiokei meinasin tarjota (tai no, tarjosinkin) friisitammasta mut ei mulla oo sille ketään kivaa heppaa… mutta itse kaiken piirtely käy välillä vähän puuduttamaan, joten miltä tällä hetkellä näyttää sun tilarijono? 😄 Oon lähiaikoina ihastunut lipizzanhevosiin, joten jos sulla on vaan aikaa ja inspistä sellaiseen, niin olisin ihan superonnellinen 😍

• HOXHOX Muistakaahan maksella tai ilmotella itellenne sopivia aikatauluja! Mun on jossain kohtaa pakko käydä toi maksamattomien luettelo läpi. Koska siellä on jo reilusti yli kk vanhoja maksuja teillä tietämättömillä, niin jos en siinä kohtaa saa asianomasta kiinni niin kai mää annan periksi ja vapautan kuvia uudelleenmyyntiin. Parempi aina ilmotella ittestään ku luottaa et mun kärsivällisyys riittää.

Tilarihommat on vielä jäässä, tuli tossa vähän kolhuja viikonloppuna ja sen vuoksi meillä on ahkerin mökin hoitaja pois pelistä. Eli meikäläinen jatkaa kesäessihommia toistaseksi.

• Kaivetaanpas tääkin naftaliinista esiin. Tilari-infoa sen verran, että chatissa on muutama homma vaiheessa (joista puokkitamma-aiheisiin pitäis olla kaikkiin tänään viimeksi vastattu! tosin en tiiä miks mulla on kolmaskin puokkitammaline kun en kolmatta moisen tilaajaa löytänyt) jotka hoidan loppuun jos vaan vielä on mitä hoitaa. Puokkiorin rakenteeseen koitan päästä vastailemaan heti, kun tää pv-tammakuvien tilanne on päivitetty ajantasalle.

• Tälleen helposti ja pikasesti kaikille tiedoksi, että teen joo tilareita, mutta tällä hetkellä on sen verran monta tilausta vaiheessa, etten uskalla ottaa jonoon lisää. Ilmottelen ku jono on taas auki 🙂

Ja koko elokuun viikonloput on varattu marjahommiin, eli en oo koneen ääressä, joten noi ylläolevat tilarihommat etenee vaan arkena ja hitaanlaisesti.

Ja vihoviiminen asia, nimittäin tulossa lisää varsakuvia. Joo en ihan ajatellu aihetta loppuun asti ku sabinosukkavarsakin on niin hyvin menny kaupaksi 😄 Tämä varsakuvatulva siis siksi, että mun tilarijutut sisältävä windows on mitä ilmeisimmin yhtä sekasin ku mun seinäkello, jonka unohdan aina vetää (seinäkello sanoo 14.57, windows 14.20…). Tuon sekä muiden mielenkiintosten päivityksestä seuranneiden korjaustoimenpiteiden vuoksi joudun mäkin varaan eikä tilarijuttujen siirtäminen win>osx ja toisinpäin oo mitään turvallista hommaa. Joten rimpulakinttu rääpäleitä luvassa.

Olipas taas vaikeeta tuottaa suomenkielistä tekstiä 😓

EDIT // Unohtu quarter-pariskunta mainita. Eilen audiolaitteita pikkuläppäristä ettiessäni sain päähäni piirtää semmoset. Eikä mulla oo absolutely mitäääään tarvetta sellasille. Menee myös appaloosasta, paintista, colorado rangerista ja muista muhkuista amerikkalaisista karjahepoista jos noita nyt muita on.

• OI MITÄ MISSÄ ON QUARTEREITA

• Uu quarter!!!

• Mmmh, kaimmää kaivan ne teille näytille tässä illan päälle 😄

• @MiiaS Jooooo rob me penniless

14

916
Users

12.0k
Topics

222.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.