M: Piirroskuvia (€) + piirrospäivittelyä
-
Teen
sekä tilareita ettäsattumanvarasia kuvia omasta päästä. Sattumanvarasilla on valmis hinta, josta voi toki yrittää tinkiä ja joka yleensä tippuu muutaman päivän sisällä, jos kuvalle ei löydy ostajaa.Tilarihommista sen verran, että rakenteet 10-15e ja siihen sisältyy se tuttu valmistausta tai vielä uudempi valmistausta.
Varsa- ja pääkuvat 8e kuva yllämainituilla valmistaustoilla.Kysykää, jos on kysyttävää!
20.8.20 Tilarihommat toistaiseksi jäässä!
-
Nro 2 mulle!
Editti / Onko muokkaukset mahdollisia esmes lisähinnalla?
Ei pakollista, mutta kiva olis
-
Teetkö tilaustöitä?
-
@Kintsukka Riippuu ihan muokkauksen määrästä, nopeita juttuja voin muokkailla ihan muutenkin ja isompaa muokkausta saa pienellä lisähinnalla, kunhan kuvasta on layer-versio tallessa
(Näistä on muistaakseni kaikista layer-versiot yhä tallessa, kunhan en oo munannut mitään tallennusta.)
Laita vaikka chattiviestiä muokkauksista niin katotaan mitä voidaan tehdäKakkonen varattu!
@eepu Tilarihommat on vielä vähän jäässä, mutta jahka saan jonkunlaisen hinnaston tapasen aikaseksi niin alan taas tekemään tilareita. Toki omaa tilaria voi koittaa kalastella chatin välityksellä, oon vähän kun laps karkkikaupassa inspaavien tilareiden kanssa enkä oikeen osaa vastustaa ihan kaikkea
-
@miias ihan suitsen väriä vaan, jos sen sais mustaks ni olis bueno
-
@Kintsukka No sehän on helppo! Säädänpä heti kun oon kerran koneen ääressä.
Edit // Onko hyvä? Sieltä näköjään puuttu copyrightikin niin lisäsin senkin samalla
kuva
-
@miias hyvältä näyttää
laita mulle tietoja tulemaa nii pääsen heti maksamaa!
-
@Kintsukka Laitettu!
-
@miias maksettu
-
-
Laittelen illemmalla chatissa viestiä
-
SOS nelonen mulle!!
-
-
@miias ainiin unohtui, tota varsakuvaa en tarvii mut pää ja rakenne joo!
edit: tai no oikeestaan voisin ottaa ton koko paketin ettei toi varsakuva jää sulle roikkumaan
ei siinä ollu kun kaks euroa eroa
-
Numero 3 mulle
-
@indy Ihana kiitos kun viet senkin mukanas
Kummasti kertyy noita varsakuvia itelle jemmaan, kun niitä ois kiva tehdä muttei finest foal kiinnostakaan oikein ketään (vaikka se vaatiikin vaan 3x varsa eo-sertin!)
@Cassandra Varataan sulle kolmonen!
Laitan näistä maksutiedot teidän maileihin asap.
Tilaripyyntöjä on tullut kaks, vastailen niihin kun oon saanut noi maksutiedot laitettua. (Kaikkiin mulle asti tulleisiin tilaripyyntöihin vastattu!)
-
Lopuillekin ois kiva löytää ottaja!
-
Löytyykö lopuille ottakaa vaikka pilkkahinnalla?
-
Voi kun ihania : ) Otan yhteyttä palkkapäivänä jos tuo shettis vielä jäljellä
-
Piirrospäivittelyä lisätty alotustopaan! (Ja tarjota sai myös omasta mielestä sopivampaa summaa!)