m: gotlanninrusseja (myyty)

• Hannoverinhevoset

Ponimyynti ohi! Loput jätetään kotiin.

Kiva pieni kasvattien tyhjennysmyynti Lilleput Gårdista.
    Kasvatus-informaatiota täältä, ainoa toivomus kasvattien jatkolle on, että ne pääsisivät mahdollisimman aktiiviseen JALOSTUSKÄYTTÖÖN. Millään muulla aktiivisuudella ei ole itselleni sen suurempaa merkitystä.

Myynnissä siis kaikki 2015-vuoden kasvatit CAS XXXVIII-vuodelta, eli aikavälillä 08.06.2015 - 30.08.2015 syntyneet varsat, joilla ei ole vielä sivuja. (Paitsi o. Lille Lustig, se jää kotiin.)

Rakennekuvat on mahdollista saada kasvattajalta mukaan, mikäli kasvatin osto meinaa kuviin kaatua. Samoin kilpailuapua porrastettuihin on mahdollista saada kasvattajalta - ilmoitathan tarpeesi ostotarjouksessa.

• Hannoverinhevoset

Russi-innostus laskenut? 😄

• Ponimania

o. Lille Unchained Ponipalleroon russilaumaan asustamaan? Meillä ei teiltä vielä kasvattia ole, niin pakko saada! 😄 Mitään ihmeellistä ei ole luvata, kun se muutama varsa ja vähän tekstin tynkää sivuille. Jos kasvattajalta löytyy ponille kuvia mukaan niin ❤ koska vapaasti kopioitavat aika hyvin jo käytössä 😄

• Hannoverinhevoset

Teille Unchained Ponipalleroon. 😄 Just se varsa jolle mulla on tosi nihkeästi kuvia mukaan (ei ole sattunut rautiaita oreja kameran eteen…), mutta jos kelpaa, niin ota tämä. Copyiksi vain kasvattaja, sivuja mulle viikon sisään, ni kauppa on selviö. 🙂

• t. Lille Telma ja t. Lille Majs Cresendoon kärsimään tallinomistajan aikapulasta? Toisinsanottuna lupaan niille varsoja ja kisoja, joskus kymmenen vuoden sisään 😄 Ainakin pysyvä koti olisi tiedossa! Todennäköisesti ensimmäinen kosketus kilpaelämään olisi laukkaponin ura, mutta sen jälkeen (joskus hamassa tulevaisuudessa) myös normikisoja ja porrastettuja. Näyttöjä en kehtaa laittaa, koska ne aktiivisen näköiset ponit kertoo siitä mitä homma oli pari vuotta sitten, sen jälkeen on lähinnä tehty pari kasvattierää vuoteen ja kisattu joskus ja jouluna…

• Hannoverinhevoset

Eikä mitään näyttöjä tarvita. 😄 Jos saavat joskus varsoja ja pysyvän kodin, niin pääasiat on tullut täytettyä. Nää on semmosia ressittömiä russivarsoja! Eli vie mukanas vaan! Tarviitko kuvia mukaan?

• Uskoisin et mun kuvakansioiden kätköistä löytyy jotaan sopivaa noille 😄

• Hannoverinhevoset

:horse_racing_tone2: :ok_hand_tone1:

• Oi mä katselen tarkemmin tätä huomenna! Russit on pop ❤

• Hannoverinhevoset

Katsele rauhassa, kaikille riittää! 😄

• o. Lille Nexbert (Nyberg Expert x Nypon SWE) kiinnostaisi ainaskin, samoiten t. Lille *** ( S.H. Lusigur x Safari Karus).

Iltamäen tallilla niillä kilpailtaisiin kouluratsastuksessa vähintään 20 sijoitusta, mutta KRJL & YLA eivät todellakaan ole mahdottomia tavoittelunkohteita, ainakin III-palkinnoille varmasti voitaisiinkin yltää. Nämä tietenkin vaatii niitä jälkeläisiäkin, joita toivoit kasvattajana ja niitä saamasi pitää! Yleensä teetän korkeintaan 4 jälkeläistä per poni, mutta mahdollisuuksien mukaan kasvatteja lähtee maailmalle/jää kotiin myös enemmän.

Sivu- ja sivujen sisältönäyttönä Lily, jälkeläisnäyttönä Hektor. Russit on mulle lähinnä sellainen hieman vapaamuotoisempi harrastusrotu, jonka kanssa kuitenkin on tavoitteellinenkin ote harrastamiseen : )

Sekä Nexbert että tamma (nimiehdotuksia otetaan vastaan) kaipaisivat kyllä kovasti myös kuvia mukaan, sillä kuvavarastoissani ei taida olla vapaita kuvia näille tuleville söpöläisille. Mitään erityisiä toiveita ei kuvien suhteen ole, lukuunottamatta toivetta pääkuvasta (sivujen rakentamisen sujuvuutta ajatellen, pääkuva tulee poneilla perustietojen viereen). Olisi tietenkin kiva että kuvan poni muistuttaisi jompaa kumpaa vanhempaansa 😆

• Hannoverinhevoset

Molemmat varsat teille, @Uppe ! 🙂
    Tammalle nimiehdotuksia:

• Lille Latvija
    • Lille Lova
    • Lille Livia
    • Lille Leia
    • Lille Linnéa

& kuvat tammalle & Nexbertille. Pääkuvia ei valitettavasti löydy, olen aika (krhm) laiska kuvailemaan pääkuvia. 😄

Viikon sisään sivut mulle tietoon, niin kauppa on sillä selvä. 😄

• Hannoverinhevoset

Ja vieläkin meillä on kauhea kasa russikasvatteja myynnissä! Kyllä nyt joku vielä tahtoo hienon russipalleron itselleen. Monipuolinen harrastusponi, kuvat ja kisausapu (porrastetuissa) mukaan! Ei parempaa diiliä olekaan! 🙂

• @Chao mie voisin olla kiinnostunut, jos vaan kelpaisi tulevaksi kodiksi raviponitalli ? ja sen mukaisesti ponin kanssa kilpailtaisiin raveissa :3 tosin ratsastuskisoissakin kiinnostaisi kilpailla esimerkiksi juuri noissa porrastetuissa mutta tämmöisenä ravihörhönä mä en tiedä yhtään miten nuo porrastetut käytönnössä toimivat 😄

Tämmöinen raviponitalli olisi kodiksi tarjolla, http://rascalminitrotters.weebly.com/
    Loppuelämän koti, kilpaura ainakin raviponina, ja jalostuskäyttö 🙂

• Hannoverinhevoset

@siinau , mitäs kaikkia poneja teillepäin laitetaan? 😉 Eli kyllä lähtevät mielellään kokeilemaan raviponinkin uraa! Voisin myös ehdottaa Lille Mymlan (t.) & Lille Enelyë (o.) nimisiä poneja, molemmilla sama isäponi Benedikt, jolla on myös raviura takanaan. 🙂

Ja kun porrastettuihin kerran perehtyy ja ryhtyy vain kisaamaan, niin sen oppii lennossa ja nopeasti! (Terveisin olen tekemällä-oppii-ihminen…) Eikä tarvitse turhaa lisäillä hepan sivuille mitään kisalistoja, kun kaikki päivittyy automaattisesti VRL:n rekisterisivulle. 🙂 Kauhean helppoa tällaisellekin laiskimus-maksimukselle kuin meikäläinen.

Eli mitäs poneja teille saisi olla ja onko kuva-avustukselle tarvetta? (Ja toki autan ehdottomasti alkuun porrastettujen kanssa, jos ne kiinnostavat! :D)

• @Chao Hienoa ! 🙂 No laitetaanpas pakettiin sitten tuo ehdottamasi o.Lille Enelyë ja tammoista kiinnostaisi tuo Lille Ariza ? 🙂

Kyllähän sitä voisi perehtyä noihin porrastettuihin, ja kilpailla näiden kanssa niissä ainakin ! Jos vaikka innostuisi kilpailuttamaan tulevaisuudessa muitakin poneja niissä 🙂

Kuvat kelpaavat toki aina, varsinkin rakennekuvat sillä tykkään myös käyttää ponejani aktiivisesti näyttelyissä ja mahdollisuuksien mukaan viedä kantakirjaan asti jos siihen tarvittaville palkinnoille asti ylletään 🙂

• Hannoverinhevoset

@siinau Laitetaan molemmat teille! Enelyëlle kuva ja Arizalle kuva mukaan. Copyihin c kasvattaja tai c Lilleput Gård. Sivuja mulle viikon sisällä, ni kauppa on sillä sevä. Ja mulle voi laittaa yksityisviestiä tai säpöä tai jotain muuta kautta viestiä, jos tulee porrastettujen kanssa probleemoja! 😄

• Russponit

Lille Utmosfär, Lille Dragonett ja Lille Svandel meille Elfengårdiin, josta saisivat loppuelämän kodin 🙂 Kilpailtaisiin porrastetuissa maksimitasolleen asti ja pääsisivät sukua jatkamaan.

Sivunäytöksi vaikkapa otto.

• Hannoverinhevoset

@Catia , teille nuo! Onko kuville tarvetta?

• Russponit

@Chao Kyllä mä niille voin jotku kuvat mukaan ottaa jos löytyy vaan antaa 😄 en tartte ku kuvan/poni.

20

1.1k
Users

14.3k
Topics

277.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.