Virtuaalihevosten Fiilisarvostelu - VFA
-
@ilmo Ihanaa! Laitan sulle kesäkuun puolella paremmalla ajalla vietiä
-
Toisenkin tilaisuuden tulokset vihdoin saatu, anteeksi viivästyminen omien kesäjuttujen takia! Kiitos tuomareille @Alexiina-C ja @ScrewDriver
-
Ai niin, tämäkin on olemassa! Pitääkin ilmoittaa silmäterä tänne ennen kuin pistän sen kuoppaan, niin (toivottavasti) saa taas yhden bannerin sen sivulle
-
Kiitos taas tuloksista! Saako kolmanteen tilaisuuteen jo osallistua?
-
Voi osallistua, mutta veikkaan, että menee elokuun lopulle tuo tilaisuus
-
Mä olin laittanut osallistumisen tohon vahingossa “vähä myöhässä”
Laitanko uusiks kolmostilaisuutee osallistumisen vai päästäänkö mukaa sillä edellisellä?
-
@veerar Laita uusiksi, kun haen aina tilausuuden nimen mukaan meilistä
-
Monta hevosta yhteen tilaisuuteen saa ilmoittaa?
-
Kuumeisesti odottelen kolmatta tilaisuutta
vakaasti päättänyt, että Iitu käy kaikki kissanristiäiset
-
Mä innostuin Tästa ja luulin että tilaisuus oli auki
hupsis, mutta toivotaan että kohta tulee uusi tilaisuus
-
Kolmatta tilaisuutta odotellaan täälläkin
-
@shannon Joo, mulla alkoi just loma! Enköhän saa nyt tänkin rullaamaan
Tuomaria/tuomareita otetaan ensi tilaisuuteen vastaan.
Jatkossa teen koko ajan auki olevan ja tuomaroidaan sitä mukaan kun heppoja ilmaantuu.
-
Mä tuomaroin ilomielin
-
Mäkin olen tainnut muuten laittaa hepan jo jonottamaan kolmostilaisuuteen, toivottavasti ei haittaa
-
Kolmostilaisuuden osallistujat julkaistu: http://fiilis.piirroshevoset.com/index.php?sivu=2
Voi tuomaroida @ScrewDriver!
Mielelläni ottaisin vielä toisen vapaaehtoisen, kun mun vaha heppa on tuolla tuomaroitavana ja yhden näistä juuri tuomaroinut. Eli 2 heppaa kaipaisi lisätuomaria!
-
@elva said in Virtuaalihevosten Fiilisarvostelu - VFA:
Mäkin olen tainnut muuten laittaa hepan jo jonottamaan kolmostilaisuuteen, toivottavasti ei haittaa
Joo, menee vielä vanhalla säännöllä kolmostilaisuuteen. Jatkossa täytyy olla väh 20 hevosta välissä
-
Eli voiko kolmoseen siis vielä osallistua?
-
@shannon Juu, voi vielä!
-
Minäpä laitan tulemaan
Olikos niin, että 1 hevonen per omistaja?
-
@shannon Ei ole sinällään rajoitusta, mutta massailmoittautuminen voi laskea tuomareiden fiilistä