Graafikot hep, suunnittele lahjakortti!

• Hei vaan hei :slight_smile: Pari kertaa on nyt tullut tarvetta lahjakorteille ja nyt olisi taas sellanen hetki käsillä, ja haluaisin ehkä kuitenkin suunnitella jo jonkun tyylikkään ja just mulle tehdyn korttimallin, eikä arpoo joka kerta uudestaan mitäs kivaa tänään lätkittäisiin siihen.

Lahjakortit tulee siis valokuvauspalveluille, toivon tästä saavani PSD-tiedoston missä on valmiiksi huomioitu leikkausmarginaalit jne ja missä on helppo vain vaihtaa kuva ja tekstit, eli fontit ja grafiikat olisi suunniteltu päälle valmiiksi. Vistaprintiltä tilasin joskus ihan kivan kokoiset kortit, siellä annetaan ohjeeksi 213 x 98 mm / 2516 x 1158 pikseliä, eli minimissään tuo. Mieluummin tietysti aivan liian iso kuin liian pieni, helpompi sitä on pienentää kuin alkaa venyttelemään 😄

Mulla ei ole oikeastaan mitään kunnon visioita tähän, oon aivan superhuono miettimään yhtään minkään kanssa millasta grafiikkaa haluan - sen tietää sitten kun sen näkee! Joku tämmönen kansi on kuitenkin tosi söpö: tosi yksinkertainen, selkeä ja kuva tekee suurimman työn visuaalisuudessa. Kääntöpuolelle/taitteen sisäpuolelle (joku reipas jaksais suunnitella ehkä jopa molemmat?!) riittää logo (fontti on Honey Script, voi kirjoittaa myös suoraa eikä tarvii käyttää kuvatiedostoa) ja esim. tähän tyyliin tai jotenkin muuten nätisti sievästi kevyesti muotoiltuna somet (FB Hertjekker.net ja Instagram @hertjekker), yhteystiedot Mirella Ruotsalainen, www.hertjekker.net & admin@hertjekker.net, lahjakortin arvo, koska se pitää viimeistään käyttää ja joku kohta mihin voin kirjoittaa “koodin” millä yksilöidään lahjakortit. To/from ei välttämättä tarvita, nää menee enemmänkin palkintoina jaettavaksi ainakin toistaiseksi. Jos siististi saa tiivistettyä ja esitettyä, voi vielä naputella että lahjakortin voi käyttää tilauskuvaukseen tai tapahtumakuvien ostoon.

Selkee? 😄 Värimaailma ja tyyli jotain kevyttä, tilavaa, ajatonta, tyylikästä, yksinkertaista. Värimaailma murrettu valkonen/tummat harmaat/beigen sävyt/tehostevärinä #4372AA.

Samaan tyyliin voi suunnitella myös flyerin kisapaikalle. Siihen annan erikseen ohjeet yv.

Palkkaa maksan mieluiten ofc valokuvien muodossa, löytyy vaikka ja mitä kivaa! Myös €uroista voidaan sopia kun tuotteet menee kuitenkin markkinointikäyttöön, ihan tonneittain ei kuitenkaan opiskelijabudjetilla pysty sijoittamaan mutta jätä tarjous mihin olisit tyytyväinen :slight_smile: Pirkanmaalaisille/muuten tuleville reiteille sopiville voidaan myös sopia vaikka pieni kuvaussessio heposelle, doggolle, kisselle, marsulle, mitä kaikkea kivaa teillä nyt on!

Kiitoos ❤ :unicorn:

• Oreihin hurahtaneet

Mä voisin kokeilla tässä viikonlopun aikana! :slight_smile: Voin kaivella sulle näyttöjä aiemmista asiakastöistä, jos haluat nähdä. Painoon menevä grafiikka on tuttua juttua. 😄

• @Crimis Jee, super! ❤ Mä en kauheasti ehdi tähän tässä viikonlopun aikana enää perehtymään niin ei näytöillä niin väliä, jos ehdit tehdä ekat versiot ennenkun pääsen näyttöihin kunnolla käsiks 😅

• 🦄

• Tän viikon aikana tai viimestään ensviikon alussa jos sais lahjakortin valituksi niin olis aika hyvä!

• Joku ripee ehtii vielä esittää omat suunnitelmansa! ❤

• Toiveikas uppaus vielä :3

9

700
Käyttäjät

8.5k
Aiheet

144.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.