Vuonohevoset

• Suomenhevoskasvattajat

Onko vuonoporukka ihan horroksessa? 😄

Kurjenpesän lauma on kasvanut, punkkareita on nyt 11. Pari tuontitammaa on vähän kiikun kaakun et jätänkö itelleni, voi olla et lätkäisen ainakin toisen niistä myyntiin kisauksen jälkeen. Kattoo nyt. 😄

• Tarinaheppailijat

Mä aattelin hankkia ainaki yhen piirretyn viikinkiheposen, vuonot on niin söpöjä 😍

• Esteratsastajat

Aikas hyvin on tosiaan vuonot liikkuneet nyt kevään ja kesän, mukava huomata että kasvattimyynneissä vähintään yhtä suosittuja kuin shettikset jo ^^

• @jannica joo käy ihmeessä, tuolla noita vielä pari möllöttää ilman kotia 😄
    Mun hevosia saa kyllä käyttää kenttävarsallekin, jos kenttää kisaamattomat vanhemmat ei ole ongelma 🙂

• Esteratsastajat

Hienoa ^^ käyn taas vähän läpi jossain kohden mitä tarvitaan, kunhan saan edellisille sivuja ja tuota ikuisuusprojektia (foorumilta sivunsiirtoa) eteneen 😂

• Raviharrastajat

Nostellaan tätä tässä samalla, eli kertokaa ihmeessä vuonoponien omistajat jälleen kuulumisia! Onko arvonimiä, menestystä, uusia tulokkaita, suunnitelmia?

Mun Gigi sai just postissa VIR MVA Ch -diplomin iloisena yllätyksenä näin raikkaaseen talven alkuun. Kippis sille! 🥂 Onnittelut menee myös Kurjenpesään ( @Susiraja / Lissu), tuodaan juomisia sinnekin 😁

Gigillä olis kohta korkea aika kisata loppuun jos sijoja sillä vielä uupui, ja sitten ottaa itselle varsan. Eli ykspolvisia oreja voisi hiljalleen esitellä, mielellään ktk-palkittuja, sika kiireettömästi kuitenkin (omien töiden + opiskelujen takia olotila on kooma ainakin sen viisi päivää viikossa).

• Jos vielä halutaan, niin Sebusta voisi vielä saada varsan pari. Ori on kantakirjattu II-palkinnolla ja pokannut championin (ei vielä sivuilla). Kisattu ERJ:n alaisissa täydet sijoitukset ja porrastetuissa valjakkoa (noviisi tasolla, valmis). Olen ajatellut vielä käyttää ERJL mutta VVJL ei varmaankaan tule käymään.

• Cadoganin vuonoilla pyyhkii oikein kivasti, suurinosa kantakirjattu ja arvonimet taitaa olla kaikilla. Toki näyttelykehässä pyöriminen saa jatkua vielä jonkin aikaa 😄 Varsoja pitäisi tehtailla. Mulla vuonot on täysin koulupainotteisia ja kisailee porrastetuissa, kaikki on tehtävänsä sillä osalla suorittanut 🙂 Yksi vuono kasvatti olisi vielä myynnissä:

Cadogan Hildbjørg / Hildegerd / Hjørunn / Gietvald / Gjendine / Gottfried / Grimalde / Griselda
    norjanvuonohevonen, s. 05.10.2019
    e. Cadogan Hillgúnn - VIR MVA Ch, KTK-I
    i. Kurjen Gjallarhorn - Ch, KTK-I
    koulupainotus, sukua 2 polvea

7

935
Users

12.4k
Topics

230.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.