Peliseuraa Star Stableen

• Piirrosharrastajat

@Viiru Fort Pintasta löytyy rannalta, Firgrovesta porteilta eteenpäin ja ekasta risteyksestä oikealle, Valedalessa myytävien hevosten tallin takana, Silvergladessa kylän ulkopuolella Steven farmia vastakkaisella puolella, Jarlaheimissa Sunfieldin(?) farmin ja ison ratsastuskentän välissä ja Goldenhills Valleyssä Jasperin farmin lähellä, tietä pikkasen eteenpäin ja vasemmalle 😄

• Moderaattorit

@Kioja hyvä lista 😄 kiitos! Ärsyttää niin paljon kun mitään ohjeita ei löydy pelin nettisivuilta.

• Ja pony championship on siinä Moorin ja Pintan välissä, Doyles Abbeyssä!

• Tarinaheppailijat

@Jenny said in Peliseuraa Star Stableen:

@Kioja Mä oon kanssa SS-pelejä pelannu ko niitä aikanaa Polluxista tuli ja mulla on itellä se syksy ja kevät, mut sitä talvi osaa en oo koskaa päässy pelaa, ko jostain syystä meillä just se ja kesä paketit jäi välistä ja kyllä sillo ketutti. Onneks kaverilta löytyy se kesä, ni pääs sitä kokeilee, vaikken siitä sit iha innostunu sen lännenratsastuksen takia.

Tulen kommentoimaan sata vuotta myöhässä, mutta oliko SS kesäosassa westerniä?? Aah ja blaah, kun on mennyt se aikanaan ihan ohi! Itsellä oli Syksy ja Talvi, syysosan myin pois, mutta talven ajattelin pitää, sillä on harvoja hevospelejä, joissa pääsee hankeen laukkaamaan 😉

StarShinet ovat kuitenkin enemmän sydäntä lähellä. Musiikit ja juoni on niissä niin ihanat, ovat ihanan jännittävät (vaikkakin bugiset) pikkupelit.

Kuinka paljon online SS:ää voi pelata ilmaiseksi? Onko siinäkin jokin juoni, joka etenee vai miten tuo toimii?

• Suomenhevoskasvattajat

@Alexiina-C. Joo siinähän tosiaan lännenratsastus oli se pääteema. Ihan kivasti toteutettu, muttei mun mieleen, ko en ole siitä ratsastuksen lajista koskaan innostunu 😁 Vitsi mä oon niin kade, ko tahtosin itellekki just ton talvi-pelin, et pääsis hangessa laukkaamaa 😍

SS:n tuota online versiota voi siis pelata ilmaseks lvl 5 asti. Valitettavasti ihan hirveesti ei oo näille “non-starridereille” tarjolla tehtäviä tms. ja mun käsityksen mukaan myös se pelin main stroori on vain maksaville - hyppäämäänkään et pääse ellet oo star rider.

Mutta siis pelin main stoorin edetessä selviää (anteeks spoilaus 😁), että siinä sun pelaamassa hahmossa on salaperäsiä sielunratsastajien voimia, jotka pystyy aktivoitumaa vaan ko kaikki neljä sielunratsastajaa (Lisa, Linda, Anne ja Alex) on pelissä - Anne on kidnapattu, eikä oo vielä onnistuttu pelastamaa, vaikka lähellä oltii tossa syksyllä 🆘

Ton mainstoorin lisäks pelissä on tosi paljon sivujuonia yms tekemistä, että tekemistä star riderille riittää ihan runsaastikin aika pitkäksikin aikaa - kummallisesti meiän hahmot on aina niitä jotka joutuu tekemään ne likasimmat hommat ja ollaan millon kalastajia tai mekaanikkoja, millon arkeologeja tai puutarhureita ja vaikka mitä vielä 😆 Sitteko pääsee tonne 19/20+ levelille, kuumeisesti ootellaan aina keskiviikkoa, ko sillon peliä päivitetään, että tulisko sieltä jotain tehtäviäki :slight_smile: Ja siis ko vaa tekee tehtäviä ahkerasti eteenpäi, pääsee lopulta uusille leveleille ja avaa uusia paikkoja ja tehtäviä ja varusteita ja kaikkee 😁

• @Alexiina-C. Tosiaan 5lvl asti on tarjolla päätehtäviä ilmatteeksi, sen jälkeen täytyy paksaa jos haluaa tarinassa edetä. Ilmaisella pelihahmolla ei hirveänä voi tehdä mitään ja pelialuettakin on rajattu. Joskus SSO tarjoaa kuitenkin parin päivän mittaisia ilmasia Star Rider -koodeja, joita voi pongailla pelin nettisivujen uutisosiosta/fb-sivuilta 😄

• Piirrosharrastajat

@Alexiina-C. Mun suosikki noista oli syksy, mut onnistuin hukkaamaan sen 😭 Mulla on kyl kaikki muut, talvi, kevät ja kesä, mut haluisin vaan pelaa sitä syksyversioo. Muistan ku olin vetäny sen loppukisan ihan ekan kerran läpi, olin ihan hirmusen innoissani ja menin sit käymää vessas 😄 sillä välin äiti oli menny siihen koneelle selaamaan facebookkia tms ja sulkenu sen pelin ja arvatkaa vaan olinko tallentanu 😆

Mut hei, jos joltakulta löytyy syksyversio, oisin halukas ostamaan sen tai mahdollisesti vaihtamaan toiseen vuodenaikaan 😄

• Tarinaheppailijat

@Jenny Oliko siinä länkkärihengessä muuta eroa peruslajeihin kuin varustus? Tai siis, ratsastiko hahmo esim. yhdellä kädellä ohjista pitäen?

Entä onko westerniä mahdollisuus mennä ollenkaan SSO:ssa?

Olen joskus kaaaauan sitten tuota onlineä kokeillut, enää en muista mikä oli ukon nimi ja pelaaminen jäi aika nopeasti, kun ahdistuin kaikista ympärillä viilettävistä muista pelaajista. Nyt tosin alkoi tehdä uudestaan mieli kokeilla, kun ihan vähän aika sitten pelasin StarShinet läpi… Ongelma on aina ollut myös nuo kamalat nimet hevosilla ja hahmoilla! Kunpa saisi jotain vähän normaalimpaa ja yksiosaisia.

Voiko serveriä liittyessä siis valita itse, vai heittääkö randomilla vain johonkin?

• Piirrosharrastajat

@Alexiina-C. SSO:ssa on pari polebendingrataa Moorlandissa ja Firgroven ja Valedale laken välisessä vuoristossa ja barrelracing Silverglade villagen lähellä Marleyn farmilla 😄

Serveriä ei saa itse valita, heittää vaan jonneki mis on tilaa

• Suomenhevoskasvattajat

Miun ehdoton suosikki oli kesä mutta se hävisi jo vuosia sitten mystisesti ja olen edelleen katkera 😃 Starshinet löytyy vielä kaikki, mutta ne ei oo niinkään miun juttu.

Sso löytyy, sitä on tullut jokunen vuosi pelattua vähän kausittain (esim. viime kesä aika tiiviisti, nyt en ole Mistfallin avaamisen jälkeen pelannut yhtään) ja tämän keskustelun myötä on vähän kiinnostanut jatkaa pelaamista, mutta ehkäpä sitten kun kouluhommat saa pois alta ja olisi lisää tehtäviäkin 😄

• Moderaattorit

Edelleen kysyn (kun mistään ei tietoa löydy), onko tuolla koulukisoja? 😄
    Ja miten hevosta saa talutettua? Pitääks ostaa erikseen joku varuste

• Piirrosharrastajat

@Viiru Koulukisoja ei varsinaisesti ole ja sun pitää mennä puhumaan kouluttajalle (sininen merkki pään yläpuolella) ja maksaa star coinsseja että voit taluttaa 😄

• Moderaattorit

@Kioja oon kerran käyny sen kouluttajan luona levuttaa kopua

• Suomenhevoskasvattajat

@Alexiina-C. näin äkkiseltään en muista että olisi ohjia pitänyt yhdellä kädellä. Siitä on aikaa ko pelin läpi pelasin. Eli pääasiassa varusteet erona peruslajeihin ja sitte tietty pole-bending ja barrel racet ja mitä näitä nyt oli.

Ja tohon serveri kysymykseen: nykyää Suomessa on uusille pelaajilla saatavana vaan Carrot Cove. Eli ko nyt menet luomaan hahmon, se menee tonne CC-serverille. Ennen tota porkkanan tuloa oli Spring Star ja Pine Apple, ja vanhat saa niillä pysyä näin tahtoessaan. WE-servuilta ei tosin enää voi vaihtaa ko porkkanalle ja sieltähän ei pääse sitten enää vanhalle takasin.

• Suomenhevoskasvattajat

Oisko täällä mahdollisesti halukkaita perustamaan uutta clubia tai onko jollain jo olemassa oleva clubi, johon voisi päästä? 😅

• @Hazel Millä serverillä olet?

• Moderaattorit

just alotin taas parin vk tauon jälkeen, oli star rider loppunu niin hommasin nyt sit ton loputtoman…

• Suomenhevoskasvattajat

@Ginevra11040 spring starilla 😅 @Viiru oispa itelläkin rahaa tohon lifetimeen. Näin alaikäisenä opiskelijana mulla ei säännöllisiä tuloja ole ja vaikka se tulisi tietysti halvemmaksi kuin jatkuvasti uuden star riderin ostaminen, niin noin ison summan maksaminen kerralla kyllä kirpaisee 😕

• @Hazel Mulla kirpasi käydä katsomassa mun ostohistoria ajalta ennen lifetimea, sillä summalla olisin hommannut sen varmaan jo pariin otteeseen 😁

• Suomenhevoskasvattajat

@Pierre ää apua älä pelottele mua 🙈

11

934
Users

12.4k
Topics

230.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.