Peliseuraa Star Stableen

• Suomenhevoskasvattajat

Aloitin viime viikolla monen vuoden jälkeen uudestaan pelailemaan vanhalla käyttäjälläni Star Stablea ja kaipailisin peliseuraa tylsyyteeni. Mulla on tosiaan itsellä menossa hiihtolomaviikko ja kaikki muut tuntuvat olevan jossain reissussa, joten tän alkuviikon + sunnuntain oon ollut tosi yksinäinen.

Jos joku täällä vielä kyseistä peliä pelailee, niin ois ihan huippua perustaa vaikka joku ihan uus clubi tms jos useampia ihmisiä kiinnostais pelailla ja tehdä kaikenlaista yhdessä 😅

Mut löytää pelistä nimellä Linnea Queenland ja oon tällä hetkellä Spring Star -serverillä (vaihto onnistuu). Ilmianna itsesi tähän alle, mikäli kiinnostaisi pelailla yhdessä ja koota mahdollisesti enemmänkin porukkaa kasaan 🙂

Spring Star
    Pierre / Joline Southberg
    Hazel / Linnea Queenland
    Tanttu / Hazel Darkbell
    Jenny / Sophie Westlund
    Elva / Eline Oakbridge
    Hanne / Gwendolyn Maplelake

Pineapple Mountains
    Hilde / Fiona Gladelord
    Viiru / Elise Fallkeep
    Ginevra11040 / Abigail Underrock

Carrot Cove
    Lumikatti / Alicia Ravenburn
    Kioja / Dakota Wolfbridge
    Jenny / Keira Summerland
    Viiru / Elise Fallkeep
    Sippe / Sylvie Northrider

• Tarinaheppailijat

Mä pelailen vielä välillä Star Stablea, aika harvoin kyllä nykyään ehtii pelaamaan enää 😄 Mullakin on nyt hiihtolomaviikko menossa ja vaikka koulujuttuja pitäis tehdä, niin ehtisin kyllä pelaamaankin ja seura ei haittaisi yhtään :'D

Mä oon pelissä Hazel Darkbell ja Spring Starilla myös 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

@Tanttu kiva kuulla! Lisään sut kaveriksi! 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

@Tanttu kiva kuulla! Lisään sut kaveriksi 🙂

// edit - en muistanutkaan, että toisenkin pitää olla paikalla, kun pyytää kaveriksi niin en nyt heti pystynytkään 😅

• Moderaattorit

Mä pelaan kans nimellä Fiona Gladelord, serverinä tosin Pineapple Mountain.

• Tarinaheppailijat

@Hazel haha ainiin 😄 mäkään en enää muistanut tätä 😅 mä voisin kyllä vaikka kohta mennä pelaamaan niin jos osutaan samaan aikaan paikalle 😄

• Piirrosharrastajat

Voi ei, mä tulisin mielelläni pelaamaan mut oon siel uudel suomiserverillä 😭 se on ihan kamala paikka, joten esitän että puhun pelkkää englantia 😆 Haluisin takasin Spring Starille, mut samperin peli ei anna vaihtaa vaan aina on serverit “unavailable” 😕 ja tosiaan Dakota Wolfbridge olen

• Vähän harvakseltaan tulee pelailtua nykyään, lähinnä silloin kun päivityksessä tulee uusia tehtäviä. Spring Starilla taidan olla, jos oikein muistan.
    Nimi on Sara Moonshovel, vois kattoa jos viikonloppuna kerkee muuton jälkeen pelaamaan 😄

• Tarinaheppailijat

@Kioja voi ei 😅 Mä meinasin kerran vaihtaa sinne suomiserverille, mutta sit totesin että oon ollut Spring Starilla niin kauan että oon kasvanut kiinni siihen xD Joskus vaihdoin kyllä toiselle serverille mut siellä oli vaan ruotsalaisia ja vaihdoin takaisin tonne…

• Piirrosharrastajat

@Tanttu joo, älä ikinä vaihda Spring Starilta pois, ainakaa tänne suomiservulle!! Tää on ihan helvettiä, haluisin vaan takas Spring Starille 😭

• Suomenhevoskasvattajat

Munkin pitäis taas ottaa se Star Rider -jäsenyys, tekee kokoajan mieli pelata mut se meni joku aika sitten umpeen 😂 Mä oon kans siellä suomiservulla, olin alunperin jollain englanninkielisell serverillä mut tykkään enemmän tästä nykysestä, en tiedä oonko outo tai jotain XD

• Mäkin pelaan vähän silleen on-off, mut jos joskus löytyis vaikka heppojentreenausseuraa niin ilmotelkaa! Oon tosi laiska siinä yksin 😄 Oispa hauska joskus joku teamspeak tai skypehetkiki jos saatais porukkaa kasaan! (oon intona)
    Ja Spring Starilla tosiaan itte pelailen

• Suomenhevoskasvattajat

@Kioja sieltähän ei mun käsityksen mukaan tuu koskaan pääsemään enää pois, ko Suomessa ei oo enää saatavilla muita servereitä mikä on tyhmää. Mullaki on muutama clubikaveri jumissa porkkanalla, ko siirsivät ennenko tajuttii et takasin ei oo pääsyä. Mun kakkoshahmo on tällä kyseisellä suomiserverillä, Carrot Covella ja täytyy sanoa, että se tosiaan on kyllä ihan kamala paikka ja siellä ei tehdä globalissa melkein mitään muuta ko riidellään ihan mitättömistä asioista.

Mä oon pelannu peliä kohta jo 6 vuotta nimellä Sophie Westlund ja oon Spring Starilla, saa pyytää kaveriks jos sattuu olemaan online samaan aikaan :slight_smile: Suomiserverillä mun hahmon nimi on Keira Summerland ja siellä pelataan yleensä kaverin kanssa yhdessä ko ollaan meiän kakkoshahmot samaan aikaan luotu. 🙂

• Piirrosharrastajat

@Jenny Et voi olla tosissas 😩 vittu, paska ja helvetin perse 😭 Ihan typerää hommaa, mä haluisin pelaa ulkomaalaisten kans! Muutenki tää serverihomma on perseestä, yleensähän näis mörpeis porukka saa valita vapaasti oman serverinsä ja vaik pelaa Euroopast käsin Amerikoiden servuil jos haluuvat ja kestävät korkeeta pingii. En vaan ymmärrä et miksei voi vapauttaa servui kokonaa

edit:// en sit vaa enää ryhdy clubijuttuihi ja kavereit hyväksyy, ku tosiaan haluisin puhuu tos pelis englantia, siks mä tota pelaan et pääsen käyttää sitä kieltä :rolling_eyes: Yks viidestäkymmenestä ihmisestä, joille oon suomiservul englantii puhunu, vaihto suomesta englantiin

• Suomenhevoskasvattajat

@Kioja vähän samasta syystä mä en taho vaihtaa mun main hahmoa porkkanalle, oon kyllä suomi clubissa, mutta onneks on ulkomaiset kavereita. Kakkoshahmolla ei oo ny niin väliä ko siellä pelaaminen on tosi kausittaista. Toi serveri homma on kyllä ihan perseestä, onneks nyt saat sentää ite valita kielen millä pelaat eikä tartte suomeks pelata. Kokeilin sillon ko se tuli ja aika mielenkiintosta oli 😆

• Piirrosharrastajat

@Jenny Mä pelasin niitä SS singleplayereitä sillon ku niitä tuli Polluxista 😄 ensin suomeks ja sit englanniks, kerran jopa ruotsiks, mut SSO:ta oon pelannu aina englanniks :ok_hand_tone2: Ite olin klubis missä oli porukkaa ympäri Eurooppaa, se oli kivaa 😊

edit:// tää ei oo kovin helppoa laittaa sijoja muotoon ja jutella foorumil ku menee ajatus solmuun koko aika 😆

• Suomenhevoskasvattajat

@Kioja Mä oon kanssa SS-pelejä pelannu ko niitä aikanaa Polluxista tuli ja mulla on itellä se syksy ja kevät, mut sitä talvi osaa en oo koskaa päässy pelaa, ko jostain syystä meillä just se ja kesä paketit jäi välistä ja kyllä sillo ketutti. Onneks kaverilta löytyy se kesä, ni pääs sitä kokeilee, vaikken siitä sit iha innostunu sen lännenratsastuksen takia.

Enkkuclubeja oon kans ite aikasemmin kierrelly, mut sen jälkee ko mun ekaan suomiclubii menin kesällä 2016, oon kyl tuntenu oloni paljo kotosammaks, vaikka muuten peliä englanniks pelaanki ja omasta mielestä siinä ihan hyvä oon. Kai se on sit toiminnan järjestäminen ja siihe osallistuminen paljo helpompaa suomeks 😁

• Piirrosharrastajat

@Jenny Mä en oo ollu koskaan pitkään missään klubissa ku mua melkeen aina potkitaan ulos niistä 😓 En mä mun mielestä tyhmästi käyttäydy, mut toki se voi olla etten oo hirveen aktiivinen pelaaja

• Sekalaisen sakin omistaja

Jee SSO! 😄

Oon Spring Starilla myös nimellä Gwendolyn Mapleleak! Tosin tosi epäaktiivisesti on nyt tullut pelailtua, kun kouluhommat ym. painaa päälle ja oon jos suorittanut melkeen kaikki questit. Kuulun jo yhden kaverin clubiin, mutta kaveriks saa aina lisäillä. Toi on ainoa clubi mistä mua ei oo heitetty pihalle. 😄 @Kioja n tavoin oon aina vissiin liian epäaktiivinen ja kerran olin motkottava vanhus, joka puuttu teinien seläntakana haukkumiseen 😄 Mutta usein noissa clubeissa tuntuu olevan, että jos et oo joka päivä paikalla ja osallistumassa kaikkeen, niin lennät ulos.

Tosta uudesta serveristä, tuntuu että Spring Star on rauhottunu tosi paljon viime kuukausien aikana ja globalissa on lähes asiallista koko ajan, mutta syy taitaa olla, että ne kaikki riidanhaastajat on siirtyneet tonne porkkanaservulle. 😄 Mäkin mietin vaihtoa, mutta totesin heti, että en jaksa ja mun ainoa kaveri on Spring Starilla, joten sinne jäin.

• Moderaattorit

mä oon miettiny et pitäis kokeilla pelaa… kaveri joskus yritti saada pelaamaan tota 😄 pitäiskö

4

817
Käyttäjät

10.6k
Aiheet

190.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.