Peliseuraa Star Stableen
-
@Viiru pitäis!
Ite pelaan tota aikalailla suurimmaksi osaksi yksinään, välillä osutaan kaverin kanssa samaan aikaan niin tulee pelailtua yhessä. Tykkään vaan seikkailla tuolla maailmassa ja etsiä uusia paikkoja tehtävien ja kilpailujen lomassa, ehkä pitäis vähän sosiaalistua
-
mitä kaikkea siellä voi tehä? kaveri sano et se maksais jonku 60e? joku “ikuinen käyttöoikeus”
-
@Viiru kuukausihinta on muistaakseni joko 6,50€ tai 2,50€, saa itse päättää. Kalliimmassa saa joka viikko 100 starcoinsia kaupan päälle, siksi tuo hintaero. Pelin maailma on täynnä tehtäviä, kilpailuja ynnä muuta, ja maailma tietty laajenee sitä mukaa kun pelaa ja uusia alueita aukenee. Ja tietty voi ostaa uusia hevosia, varusteita, muistaakseni omaa talliaankin pystyi jotenkin kehittämään :thinking:
-
@Sippe oman tallin laajentaminen maksaa star coinsseja
mut joo, sitä voi kuuteentoista karsinaan saakka laajentaa
-
@Viiru
Tämmöset näyttäis nykyään olevan. Mulla on jo muutaman vuoden ollu kai toi kolmen kuukauden homma. Onhan toi silleen kallis peli, mutta ihan älyttömän hieno ja monipuolinen, tekemistä riittää ja on oikeesti mielenkiintosta aikuisillekkin pelaajille, alueita on paljon ja peliä päivitetään joka keskiviikko. Eli periaatteessa viikottain jotain uutta, joskus isompia juttuja esim kokonaan uusia alueita tehtävineen, joskus pienempiä niinku uusia heppavärejä tai vaatteita kauppoihin.
-
@Viiru Mulla on ollut just toi pay once 60 euron versio jostain vuodesta 2013 tai -14 varmaan, tullut kyllä halvaksi sinänsä ja saa tosiaan joka viikko 100 star coinsia
-
@Kioja 18 karsinaa asti
Anteeks et oon pilkun viilaaja
Mutta siis joo, mulla on ekalla hahmolla ollu helmikuusta 2013 asti toi pay once mistä saa star coinssit joka viikko ja on ollu kyllä hintansa väärti. Oon vähä reilu 100 xp:n päässä levelistä 21 ja ketuttaa ko ei oo tehtäviä enää samallalailla ko esim kakkos hahmolla on, joka vasta lvl 15, mutta kyllä ton pelin parissa viihtyy näin -93 syntyneenäki. Toiselle hahmolle ostin myös ton 65€ paketin muistaakseni viime marraskuussa.
-
@Jenny eli aika harhaanjohtava toi
-
@Jenny mut saaks niit silti viikoittain jos ei levuta, jos siin siis jotain level uppia on? et pysyis vaik vuoden 1 tasolla
sai silti 100 kolikkoo/pistettä viikossa
-
@Jenny aaaa se oli 18 karsinaa
luulin et noit kolikoit saa johonki 16 levelii asti tms. ei sit mitää
-
@Viiru kuhan sulla vaan on voimassa oleva star rider, ni saat kyllä, vaikket pelaiskaan
-
@Viiru joo huomasin et jäi se karsina sieltä pois, ni kävin sniikisti korjaamassa
-
Ei Spring Star serverillä sattuis olemaan tällä hetkellä jotakuta teistä onlinessa ja halukas kisaamaan
Mun pitäs sitä ystävänpäiväkisaa tahkota että ehtisin saada ne kamat siitä, eikä kukaan mun harvoista kavereista oo paikalla
-
no kai ton vois sit tänää ladata
-
Pitäsköhän ostaa taas Star Rider että vois pelailla kunnolla…
Uhka vai mahdollisuus päästä pelaamaan kesken ruotsin yo lukemisten kun oon sangen helppo koukuttumaan kaikkeen uudelleen ja uudelleen :thinking:
-
Pitihän toi alkaa ennen nukkumaanmenoa testaamaan ja onhan tää suorastaan tunnelmallista
Tykkäsin hulluna aikonaan SS:istä ja taitaa vieläki olla ainakin suurin osa niistä tallessa, ne vaan loppu aika lyhyeen. Lyhyeen tulee kyllä tämäkin loppumaan, koska en aatellu tota ilmasta kokeilua pidemmälle jatkaa… Katotaan
Tosin vihaan jo nyt yli kaiken tota ettei toi kamera käänny. Eikai se tällai ollu SS:issäkin…? T. seiniinjuoksija, koska en pysty kääntää kameraa ja itekseenki se kääntyy vasta ku oon pari kertaa juossu seinään…
-
Tännehän on tullut mukavasti keskustelua. Kiva kuulla, että pelaajia löytyy yhä :slight_smile: Kiinnostaisiko teitä perustaa mahdollisesti jotain clubia tai pelailla yhdessä vielä tällä viikolla? Mä itse kerkeäisin huomenna ja torstaina ainakin, jos halukkaita löytyy
-
@Hazel Mä kyllä ehdin pelaamaan ainakin huomenna, joku clubi ois kyllä hauska jos porukkaa kiinnostaa!
-
@MiiaS SS:ssä pysty kääntämään
Ootko kokeillut isontaa ton kameran etäisyyttä hevoseen? Mulla itellä on se niin kaukana kun vaan saa, hillitsee ainakin omalla kohalla tota seiniin juoksemista XD
-
mitä rotui siel on? koitin ettii netist mut ei löytyny