Peliseuraa Star Stableen
-
@Sakkura oon tulossa, missä päin oot?
-
@amy Riding arenalla nyt
-
Mä oon pelannut noin viitisen vuotta Star Stablea ja löytyy lifetimet sun muut. Tällä hetkellä hahmoni on Apricot Harbor -serverillä, aikaisemmin oli Spring Starilla ja sen jälkeen Carrot Covella. Olisi kyllä kiva pelailla, mutta serveri mua vain mietityttää
-
@Yada ois kyllä kiva saada lisää porukkaa mukaan, mutta ymmärrän kyllä jos serverin vaihtaminen mietityttää
Oisko tänään tulossa porukkaa pelaamaan?
-
@hazel mä voisin ainakin nyt vähäsen tulla pelamaan
Mahd myös illalla.
-
Mä voisin ehkä tulla illemmalla pelaamaan, jos joku on silloin ysin aikoihin enää pelaamassa
-
Miä pelailen kanssa Carrotilla, nimellä Clarisse Wolftree
Aika lailla kausittain, viime aikoina taas aktiivisemmin, tosin vuorokauden ajat vaihtelee työvuorojen mukaan aika paljonkin
-
Te, jotka pelailette Carrotilla niin tulkaa ihmeessä mukaan clubiin
-
Carrotilla oon nimellä Madelyn Pixieton. Saa lisäillä clubiin kun ehtii kun oon melkein 24/7 pelissä
-
Sitten jossain vaiheessa kun/jos vaihdan takaisin CC niin clubiinkin voin tulla! Nyt mulla on AH niin kiva clubi ja porukka löytynyt että ei viitsi pois lähteä
Ja en ole raaskinut ostaa toiselle hahmolle star rideriä niin yhdellä mennään
-
Mä (Ivy Archgrove) oon varmaan ainoa, joka pystyy lisäämään klubiin. Kannattaa laittaa mulle suoraan viestiä täällä, jos en oo online pelissä. En pelaa joka päivä, mutta pääsen aika hyvin paikalle pyydettäessä
-
Oiskohan vielä tulossa clubiin porukkaa?
-
Oisko täällä joku joka on nytten seuraavat 3 viikkoo pelaamas?
Ite oon lomalla joten ois kerranki aikaa
-
Mä pelaan, ja paljon. Pelaan myös mun poikaystävän kanssa, paras peliseura
mulla on ehkä carrot covella tunnuksia, 2 lifetime accountia, eli main Tilda Darkluck ja pikkuprojekti Anzhelina Darkluck. Mun poikaystävä pelaa nimellä Ava Lavaward.
-
@alisé en tiedä miten saan lisättyy kavereita, pitääkö toinen olla myös online?
-
This post is deleted!
-
@turjake joo pitää