M: Mäntykatvelaisia (sh)
-
Myyn varsoja monenlaisiin eri koteihin, eikä esimerkiksi kilpailutahdista tarvitse ottaa mitään paineita. Varsan sivut on linkitettävä minulle jotain kautta lähtökohtaisesti kahden viikon kuluessa, mutta kysymällä saa tarvittaessa kyllä lisäaikaa.
Jos kasvateistani ei löydy haluamaasi, voit myös kysyä tilausvarsaa mistä tahansa kisauransa jo aloittaneista Mäntykatvelaisista. Kaikki hevosistani tulevat kilpailemaan 40 sijoitusta painotuslaj(e)issaan ja vierailemaan suomenhevoslaatiksissa sekä painotuslajiensa laatiksissa, kantakirjakelpoiset käyvät myös kantakirjaustilaisuudessa.
Ostaja saa päättää kumpaa kasvatusnimeä käyttää, sekä varsan nimen, painotuksen ja luonteen, alla olevat ovat vain ehdotuksia!
Rekisteröintiohjeet
Kasvatusnimi Mäntykatveen tai Katveen
Kasvattajatalli MNTY6391
Kasvattaja VRL-13383
Syntymämaa Suomi-----♡-----
ei varsoja myynnissä
-
-
-
Katveen Kraatteri ensimmäiseksi vain estepainotteiseksi suokiksi Pöystilään? Kisattaisiin porrastetuissa maksimit ja saisi ainakin yhden varsan.
-
@tuire Sopii oikein hyvin!
-
@dee Tässäpä olisi Kaapon sivut, sopiiko tämä päivä syntymäpäiväksi? Kattelin kyllä, että emällä oli tälle kuulle tulossa jo varsa, mutta en tiedä onko sulla tapana, ettei saman kuun aikana ole useampaa varsaa. Voidaan nimittäin mun puolesta laittaa Kaapo myös joulukuulle, niin saan sen sitten näppärästi ensi kuun varsa-arviointiin (tää kuu on jo täynnä multa hevosia).
-
@tuire Kiitos, hitsi kun on komea! Mulle sinänsä ei ole mitään väliä, ihan miten sulle on kätevin, toi nykyinenkin syntymäpäivä on kyllä mulle ok
-
@dee jees, mennään sitten vaan tällä päivällä
-
-
Vielä ois kolme hienoa varsaa vailla kotia!
-
t. Katveen Suklaapusu
Tarjoaisin tälle kaunottarelle kotia Viihdelinnan monipuolisesta laumasta. Viihdelinna kokee isoa remonttia, joka on osittain vielä suunnitelman tasolla, mutta tarvitsen monipuolisia hevosia, niin tunneille kuin myös turnajaiskehiin. Luvassa "Ullalle", olisi tarinointia ja kilpailemista turnajaisissa, sekä siihen kuuluvissa lajeissa kuten jousiammunnassa. En menisi sanomaan ettei tamma pääsisi valkoisten aitojen sisään tai loikkimaan tavanomaisempia esteitä, kuin palavia heinäpaaleja. Niissä en kuitenkaan lupaile mitään suuria.Lyhyt tarjous, mutta siinä oli kaikki oleellinen
-
@sissip Ooh, kuulostaa siistiltä! Suklaapusu lähtee ehdottomasti Viihdelinnaan
-
Varsavalikoimaa päivitetty!
Samalla kyselisin @SissiP :ltä, onko Katveen Suklaapusu vielä lähdössä sulle?
-
Juu on, mulla on vaan ihan sikana nyt työhommia tää kuu vielä sit oon vissiin taas semi työtön Eli sit mun ei tarvii painaa enää hikihatussa
-
Kasa ihania Mäntyvarsoja tämän vuoden loka-marraskuulle!
-
Mulla on atm harrastus tosi hiljaista, mutta jos se ei haittaa, niin mä voisin tarjota ekalle kotia Mantamäestä. Kunhan taas aktivoidun ja löydän vähän puhtia, niin kisaillaan kentässä ja tehdään maailmaan pari kenttävauvaa
-
@nikki Ei oo mikään ongelma, varaan mielelläni tämän sulle Mantamäkeen!
-
-
-
@dee said in M: Mäntykatvelaisia (sh):
Mäntykatveen Hillosipuli
Oih! Hillosipuleiden suurena ystävänä tarjoaisin tälle hidasta kisa- ja laatiskotia Valokylästä. Samaa kauraa kuin edeltäjällään Örkilläkin luvassa. Kenttäkisoja, ktk, sla, kerj nyt ainakin tulevaisuudessa, joku ihanan pyöreä varsakin joskus