"Kuka/minkä rotuinen heppa kuvassa?"-topic
-
@nikki
️
-
@nikki Tamma Rannikon Kaisla
-
-
@serena said in "Kuka/minkä rotuinen heppa kuvassa?"-topic:
NO NIIN SHERLOCKIT!
Linkin takaa löytyy vinohko pino kuvia joita en oo
jaksanupystyny tunnistamaan. Googletilin omaavat pystyvät kommentoimaan suoraan kuvaan, muut voi heittää mulle vaikka chatissa ettei tämä ketju täyty mun avuttomuuden vuoksi. Enimmäkseen shettiksiä, suokkeja ja puokkeja plus jokunen muu poni. Hevosten oikeat nimet helpottaa mulle näiden kuvien arkistointia ja mahdollisten lisäkuvien etsimistä.Kiitos jo etukäteen
ps. tiedän, että osa näistä on tosi helposti selvitettävissä, mutta ei vaan nyt enää oma kiinnostus riitä.Vielä muutama (pv ja poneja) on vailla tunnistusta
-
@nikki said in "Kuka/minkä rotuinen heppa kuvassa?"-topic:
En tiiä onko tästä kellekään iloa, mutta alotin tunnistamaan AK:n suokkeja. Jos joku haluaa jatkaa hommaa, niin teidän pitäis linkin kautta pystyä muokkaamaan tiedostoa. Tässä on nyt estesuokeista ne, joille löysin nimet AK:n ei-kopioitavista kansioista.
Hauskaa, että olet aloittanut tuollaisen! Tosiaan minulta itseltäni löytyy excel taulukko jossa on lähestulkoon jokaisen suokin nimi ja sh000 numero. Myös muita rotuja on tunnistettuna, mutta jotenkin (kätevä minä) olen saaut kadotetua alkuperäisen excelini, jossa oli nimi ja rotu melkein jokaiselle hevoselle josta on vapaasti kopioitavissa olevia kuvia. Olen kyllä aina kun innostusta ja kiinnostusta riitää niin yrittänyt uudestan aloitella hevosten tunnistusta.
Mutta kiinnostaisiko väkeä hevosten nimet? Pitäisikö ne laittaa jotenkin esille?
-
@ak kiinnostaa ehdottomasti!
-
@ak ois ihan huippua, jos nimet sais jotenkin esille!
-
@ak nimet kiinnostaa ehdottomasti!
-
No olipas sitten hyvä että asia tuli puheeksi! En itse osannut ajatella asiaa ollenkaan, aina on haluttu tietää vain rotu ja sukupuoli
Koitan laittaa vaikka tuon excelin julkiseksi niin saapi sieltä katsoa!
-
-
-
@humutin saattais ollakin, kiitos!
-
-
-
-
@hazel Kuvan kommenttiosiossa lukee “sh-t. Varpuliini”
-
@lithy ah, kiitos! En huomannutkaan tuota
-