"Kuka/minkä rotuinen heppa kuvassa?"-topic
-
@miivi Tuo kakkonen on Lokson Vilperi.
-
Menisikö tämä puoliverisestä?
-
@jenna Mulla tulee tosta kovasti mieleen yks trakehnerruuna vuosien takaa, se oli rodulleen vähän epätyypillisen näköinen eikä ehkä mikään palkintohai rakenteensa puolesta myöskään. Varmasti joku osaa ehdottaa tolle järkevämpiäkin puokkirotuehdotuksia kuin traksu mutta kunhan toin esille et oikeassa elämässä ton tyyppisiä puokkeja kyllä on olemassa
-
@jenna minusta vähän epätyypillinen puoliverileima. En itse lähtisi ensimmäisenä puoliveriseksi väittämään. Kovin jotenkin itämainen vaikutelma, jotain arabityyppistä. Mut kyllä se nyt tietysti (hyvin kevyestä) puoliverisestä menee, joskin ei ehkä ihan rodunomaisin…
-
@jenna tägeissä näköjään mainitaan pintabian. oon myös sitä mieltä, ettei tää muistuta kyllä hirveästi puoliveristä, enemmän juuri jotain länkkärihevosta.
-
@spookiness @Humutin Joo, tiiän et mainitaam paintabian mut mietin, et voisko silti mennä puokista… Mulla kun on kehitteillä semmonen kirjavapuokki varsa niin sillä mietin.
-
Kukahan suokkitamma?
(myynti2018)
-
@humutin Lorentsia
-
@milja kiitoksia
-
Kukahan tämä https://vaaramaa.kuvat.fi/kuvat/Muuta/Myynti2017/Puoliveriset/9DS_1171.jpg mahtaa olla? Tää on @Sorel in upeista myyntikuvista, ois aika täydellinen värimalli yhden piirroksen värikorjauksiin, mut kuva on vähän valoisan puoleinen. Jos tietäis nimen, niin vois kokeilla löytää samasta vähän vähemmän aurinkoisen kuvan.
Tästä voi olla lisääkin kuvia tuolla, mut mä en nyt pääse yli siitä miten kivasti tossa näkyy valoissa eri sävyt niin en kykene nyt hahmottamaan mitään muuta kuin sen…
-
-
@susiraja Kiitos!
-
-
@Knipse salasana?
-
@vibaja myyntinen
-
@knipse Jasnan Rinsessa
-
@milja Kiitoksia!
-
@veerar joku Welsh sektio b
-
@screwdriver se on Kait puoliverinen tai täysverinen? Näyttää siltä
-
En tiiä onko tästä kellekään iloa, mutta alotin tunnistamaan AK:n suokkeja. Jos joku haluaa jatkaa hommaa, niin teidän pitäis linkin kautta pystyä muokkaamaan tiedostoa. Tässä on nyt estesuokeista ne, joille löysin nimet AK:n ei-kopioitavista kansioista.
Sitten vielä sellaista, että oisko jollakulla hälle nimeä tai edes sukupuolta
Koitin tiirailla ja kai se ruuna (tai ehkä ori) on? Toivoin tammaa