VPA laatistuomareita

• Esteratsastajat

VPA laatuarvostelu on jälleen pitkän tauon jälkeen heräämässä henkiin. Etsimme reippaita tuomareita joukkoon, tilaisuudet ovat varmasti pieniä, joten hommaan ei kauaa mene. Aiempaa kokemusta ei tarvita, opastan hommaan mielelläni. Tilaisuuksia pidetään ainakin alkuun joka toinen kuukausi ja sitten tarvittaessa myöhemmin osallistujamäärän ja kysynnän mukaan lisäten. VPA laatuarvosteluun voit tutustua täällä, mutta lyhyesti selitettynä VPA laatuarvostelu on tarkoitettu villejä kisanneille hevosille ja poneille.

Tarvittavat tuomarit:
    -> sukuselvitystuomari
    -> varatuomareita tekstien arviointiin

• Luonnetuomarointi voisi olla hauskaa puuhaa! Ei mulla mitään aikaisempaa kokemusta oo, mutta voisihan sitä tästä lähteä harjottelemaan?

• Esteratsastajat

Joo mikä ettei Elva, mukaan vaan 😄

• WESTERNRIDERS

Mää voisin sukuselvityksen tuomariksi ruveta. Kokemusta löytyy tuomarina sukujen arvostelusta WRJ:n tuomarina ja ennen olin myös YLA:ssa tuomarina 😄 Jos hevosia ei aivan valtavia määriä löydy, niin voisin ajaltani keretä

• Esteratsastajat

Hienoa, lisään sinut listalle @Nicky : ) Ja ei ole paineita määrän suhteen, kun pystyn itsekin tuomaroimaan tarvittaessa.

Nyt onkin pakolliset kaksi tuomaria teksteille, jos hoidan itse tammikuun tilaisuudessa tarvittaessa toisen tuomarin viran, joten pistänpä ekan tilaisuuden tulille 😉

13

939
Users

12.5k
Topics

231.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.