Ponipalleron kasvattimyynti

• Täällä myytävät 🙂

• Roduista she, sh, buuri, ic
    • Myydään käyttöön kuin käyttöön. Suvun jatkaminen suotavaa, mutta ei pakollista jos panostus kasvattiin näkyy muilla tavoin (esim. tarinointi)

• Tämä viesti poistettiin!

• o. PP’s Twinkletoes / t. PP’s Fairy Foam

Olen täällä vahdannut tätä, mutta en osaa päättää haluaisinko oriin vai tamman. 😄

• @serena Mä suosittelisin oria kun tuolta emältä löytyy yksi tammavarsa entuudestaan ;D

• @VeeraR Oot aivan oikeassa, sillä mun isoin ongelmahan tässä oli noi nimet kun molemmat oli niin kivoja. Tulin kuitenkin lopulta siihen tulokseen, että vaikka kuinka toi Fairy Foam sointuu mun korvaan nätisti, niin en voi olla ajattelematta, että päässäni se suomentuu Keiju Vaahdoksi 😅

Mutta siis Twinkletoes niminen ponimies ois kyllä tervetullut Jeiliin täydentämään meidän ponipoikaliigaa. Kasvettuaan kisaamaan ainakin valjakkoa ja leikkimään lastenratsua naapurin penskoille ynnä muille innokkaille, mahdollisesti rotu- ja/tai lajilaatiksiin sitten aikanaan kun on jälkeläis- ja muut näytöt saatu kuntoon.

Ja tästä nyt voi katsoa vähän näyttöä kilpailuaktiivisuuden ja muun suhteen.

• @serena miniponimies lähtee enemmän kuin mielellään teille! Varataan se teille ja sivuilla ei kiire 🙂

• Nostan 🙂

• Piirrosharrastajat

Heippa! Sulla on kyllä tosi ihunii shetui ja muita poneja (:. Onneks löysin tän paikan. Eli siis, tulin tänne kauppaa hieromaan Ponipalleron Ponoksesta ja PP’s Wayfaring Cactuksesta. Nämä shetut valtasivat heti sydämeni! Ponit muuttaisivat varmaan mun tallille (Iitun yksityiset) ja pääsisivät siellä sopeutumaan sekametelisoppa laumaan. Laumaan kuuluu mm. Ic-t, She-t varsa, Issikka-r tai o, ja vaikka mitä muitakin hevosia! Noh, ajattelin nyt kertoa kuitenkin heille vähän suunniteltua elämää:

Ponipalleron Ponos:
    Tämä suloinen ori pääsisi kisaamaan valjakoissa ja raveissa, mikäli Ponos niihin lajeihin hyväksi kelpuutetaan. Ensin kuitenkin sitä treenattaisiin urakalla. Orille teettäisin ainakin kaksi varsulia jatkamaan Ponoksen sukua. Ruunaukseen Ponos ei missään vaiheessa menisi.

PP’s Wayfaring Cactus:
    Tälle ehkä hieman kipakallekkin tammalle varmasti löytyy tarkoitus! Kun minä, Iitu olen kuitenkin sen verran kevyt ja lyhyt, että varmaankin sinne selkään sopisin. Me kisattaisiin sitten varmaan enemmän esteissä, kun koulupuoli ei yleensä shetuilla niin hyvä ole. Tällekkin ponille minimissään kaksi jälkeläistä aijon teettää. Ja jos kasvan liian isoksi, voin aina ottaa tammalle pienikokoisen hoitajan/vuokraajan.

Näin. Tässä hieman elämänsuunnitelmaa poneille. Tarjoan siis koko elämän kotia nuorukaisille, eli niitä en myisi. Saattaisin ponit kuoppaan asti ominani! Muistosivut kuoppauksen jälkeen molemmille tehtäisi (;. Mutta nyt jään odottamaan vastaustasi jännittyneenä @VeeraR !

• @Iitu onko sulla antaa sivunäyttöä ? 🙂

• Piirrosharrastajat

@VeeraR valitettavasti juuri nyt ei ole näyttöä sivuista, mutta mahd. pian sitä on tulossa.

• @Iitu Katotaan sitten ponien kohtaloa, kun saat sivunäytöt tehtyä! 🙂

24

733
Käyttäjät

9.1k
Aiheet

157.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.