Vapaasti by AK
-
@sylvi Voi kiitos linkistä! On aina kiva nähdä millainen tarina ja nimi kuvan hevoselle keksitään
-
Oih, saisinko Kamoonin kuvat?
-
Mistaka Fantasyn paketti 1 minulle Moanaan (ak)? Jollekin wpb-kasvatille menisi.
-
Fuego de amorin kuvat mulle? (Hevonen on muuten ori, oot vissii vahingossa merkannu tammaksi?)
-
@Lumikko Kamoon sulle
@Nintsu Mistaka Fantasy sulle@Perho Voi että kappas vaan, hyvä että huomasit, orihan se on
Saat sen kuvat!
-
Vielä muutama kuvapaketti vapaana! Shettiksiä useampi ja yksi connemara sekä risteytysponi!
-
Mitä on mahtanut tapahtua tälle sivulle, kun nettisivuilta klikatessa kuviin, ilmoittaa, että sivua ei löytynyt. Ihania kuvia sulla, oon itsekin käyttänyt monia, mutta eilen huomasin, ettei kuvasivustolle enää pääsekään.
-
@eeva saman huomasin mäkin ja harmittaa vietävästi
-
@Eeva @Aava-P Mulla toimi, kun meni tuolta kuvagallerian kautta. Eli Kuvat ja sitten Muut ja sieltä VK
Eli toimi kun sieltä klikkaili erikseen. Mutta toki jos on tarkoituksella otettu pois tmv niin sitten ei tietenkään kannata, eli ehkä odotetaan kuitenkin ylläpitäjän vastausta
-
Moi!
Hätä ei ole tämän näköinen, tänään olen laittanut oikean linkin kuviin!Linkki oli hetken aikaa väärä, koska kansio haki vielä omaa paikkaansa, ja näin ollen sen url-osoite vaihteli enkä kokoaikaa jaksanut päivittää uutta linkkiä nettisivuille. Galleria koki siis pientä muutosta jonka takia tämäkin muutos
-
Moi kaikki!
Olisi kauhea tahto kirjoitella, joten nyt hyvin pitkästä aikaa julkaisin sivuilleni blogitekstin, jossa on valmennuskutsu! Ensimmäiset neljä osallistujaa pääsee mukaan, katso tarkemmat ohjeet uusimmasta blogitekstistä️
-
Wau. Veditte mut sanattomaksi kun valmennus täyttyi ennätysvauhtia
Kiitos kaikille osallistujille, kommentit ehdin kirjoitella jo! Ehkä jatkossakin lisää näitä
-
Onko muilla ollu ongelmaa uusien kuvien lataamisen kanssa?
@AK Mie en saa niitä ladattua omalle koneelleni ollenkaan ja ongelma on vain uusimpien kuvien kanssa.
Mikäköhän on vialla?
-
@sisla Hmm, muilta en ole tätä ongelmaa kuullut. Myös itselläni joka laitteella pystyn tallentamaan kuvan laitteelleni, joten tällä tietoa on hieman hankala auttaa
. Ja selaimena toiminut chrome sekä firefox.
-
@ak mulla on toiminut ihan hyvin kun olen mobiililaitteella ja selaimella Google. En oo aikaisemmin hoksannut sun topicia, mutta nyt sanon: kuvat ovat hyvänlaatuisia, säännöt helposti näkyvissä, kansoit lajiteltu ei niin sekavasti ja kaunis ulkoasu sulla!
-
Kiitos paljon @zeta !
-
Uusimmasta blogitekstistä löytyy nyt ensimmäinen versio listasta, johon on laitettu kaikkien tunnistettujen hevosten nimet ja rodut. Käykää lukemassa ja testaamassa miltä vaikuttaa
-
Mikä tuon kuvagallerian salasana on? En löytänyt sitä mistään ainakaan nopeasti.
-
@sirpa ohjeet-sivulta löytyypi
-
Mielettömiä uusia kuvia jälleen, kiitos!!