M: felissan supermyynti (päivitetty 10.4.)
-
“Muutama” hevonen myyntiin näin uudenvuoden kunniaksi! Suurin osa omia kisansa kisanneita kasvatteja, joten tulevan kodin ei tarvitse aktiivisuudesta ottaa suurta stressiä. Jälkikasvua toki mieluusti näillä näkisin, mutta mitään varsinaisia vaatimuksia ei ole
Alla olevat hevoset myynnissä huhtikuun loppuun asti.
IRLANNINCOBIT
ic t. Tuiskulan Griselda (yksipolvinen suku)
ic t. Tuiskulan Duana (kaksipolvinen suku)SUOMENHEVOSET
sh o. Tuiskulan Pikkujellona (kolmepolvinen yleissuku)
sh o. Tuiskulan Aarnivalkea (neljäpolvinen kenttäsuku)
sh o. Tuiskulan Hupiukko (neljäpolvinen kenttäsuku)
sh o. Tuiskulan Kaskisavu (neljäpolvinen koulusuku)
sph o. Tuiskulan Harha (pitkä koulusuku)
sh o. Tuiskulan Juska (pitkä yleissuku)
sh o. Tuiskulan Kaneliässä (pitkä kenttäsuku, kenttäkuvat mukaan)
sh o. Tuiskulan Lumiloitsu (pitkä koulusuku, pääkuva mukaan)
sh o. Tuiskulan Ruhtinas (pitkä kenttäsuku, kuvat mukaan)sh t. Tuiskulan Petkutus (kaksipolvinen estesuku)
sh t. Tuiskulan Aamu-Usva (kolmepolvinen yleissuku, kuvat mukaan)
sh t. Tuiskulan Hallamarja (kolmepolvinen kenttäsuku)
sh t. Tuiskulan Himmeli (kolmepolvinen koulusuku)
sh t. Tuiskulan Metsänneito (kolmepolvinen kenttäsuku)
sh t. Tuiskulan Piparkakku (neljäpolvinen kenttäsuku)
sh t. Tuiskulan Lorulilja (pitkä koulusuku)
sh t. Tuiskulan Untuva (pitkä koulusuku)MUUTA
kvr o. Ragnvald Vehka@Nicky 2.1.
rp o. Darwinium Spider@Ada 10.4.she t. Vehkakorven Cotton Candy (neljäpolvinen)
-
Irkkutammat Tuiskulan Caislín ja Tuiskulan Eibhlín olisivat tervetulleita Breandaniin, jossa niillä kisattaisiin valjakkosijoitukset täyteen ja sitten tietty varsoja. Ellulle voisin myös hankkia rakennnekuvat ja jatkaa näyttelyissä, jos vaikka NJ-arvonimen saisi.
-
Tuiskulan Viljatuuli Kievarinkujalle? :slight_smile: Jalostuskäyttöön jotta saadaan lisää ihania kenttäsuokkeja, ja tulevaisuudessa varmaan viedään laatiksiin käymäään, kenttälaatiksen ainakin lupaan varmaksi :slight_smile:
-
Nappailen Dustwindin takaisin
-
@Tuire’lle irkkutammat ja @PJ’lle Viljatuuli! Sivuja parin viikon sisällä tai sitten sovitaan lisäajasta.
@Dimma kiva
tamman viisi starttia löytyy sieltä LJ:n systeemistä.
-
@felissa Myy vain eteenpäin, jos saat! Minulle sivuja tietoon ja jos tamma ei tahdo millään mennä, niin tarjoile uudestaan minulle
Mutta Ragnvaldille tarjoaisin kotia hieman keskeneräisestä Wäckelinistä raveissa ja työhevoskisoissa pyörimään sekä eiköhän jälkikasvuakin jostain löytyisi. Näyttönä vaikka Kosti
-
@Nicky Selvä homma
Ragnvald ehdottomasti sulle!
-
Nyt! Ehdottomasti tarjotaan! Lähteekö Crampton Maisie mun mukaan sukua jatkamaan Supernaturalissa (ak)?
-
@ScrewDriver Sehän kävi äkkiä, pistetään tamma sun matkaan
Ompa mielenkiintoinen ja hieno talli sulla!
-
@felissa Kiitos
-
Heeeiii @felissa
Mikset oo kertonut mulle, että oot lopettanu Barneyn? Mää oon rakastanut tota oria, että mää haluun siitä vielä ittelleni pikku-Barneyn. Rupesin vaa tutkimaan, että jos oot Maisieta myynyt, niin missä Barney on. Ja hei Barneyn iskä onkin nykyään niin hieno, että on palkittu WRJ-I ja YLA2. En tiiä, miten ikinä uskallan Boscoa laittaa kuoppaan, vaikka sen kanssa on jo kaikki hoidettu.
-
@Nicky Ota ihmeessä varsa siitä
Eipä noista kuoppauksista tuu tällä hevosmäärällä kasvattajille ilmoteltua…
-
@felissa Jees
Mut mää väsään sulle tässä samalla istumalla pikku-Barneyn sivut ja sitten vaihdan tallia ja lisää hevosten siirtelyä
Oli pakko saada ittelle pari lisää aussia, vaikka ajatukseni oli rauhoitella vähän toimintaa
-
@Nicky Kiva juttu :slight_smile:
-
Lisätty yksi piirretty, oletettavasti toinenkin tulossa myyntiin.
-
Lähteekö piirretylle kuvat mukaan?(=
-
@Viveka En tiedä vielä, selvitän parhaillaan
-
Issikan saa myydä tai heittää kuoppaan
-
@HM Selvä juttu
Myyntiin siis superkiva issikkaruuna kuvineen.
-
Heips, tässä olisivat viimein Crampton Maisien sivut. Anteeksi viivästys. Joulu-unet ja koulu taas alkoi niin on vähän stressannut. Sijat on tallessa.
Näin samalla kysäisisin tuosta piirretystä. Olisin hänet ollut kiinnostunut ottamaan mun hiljalleen valmistuvaan piirrosratsastuskouluprojektiin, jossa pääsisi rauhallista elämää viettämään, mikäli kuvat tulevat mukaan.