M: ktk sph-tamma jalostuskäyttöön + 4 nuorta
-
Myynnissä muutama vanhempi hevonen jalostuskäyttöön, sekä pari nuorta suokkia, joiden kanssa on mahdollista saada kisausapua. Muistathan lukaista myös myyntiehdot, jotka eivät ole kovin vaativat.
Aikuiset (ikääntymisiä saa muuttaa)
sph-t. Fiktion Timina, KTK-II, SV-I, epävr. Champion
yleispainotteinen, sukua 3 polvea (isän toimiva osoite tässä)
kaksi jälkeläistäMYYTY
sph-o. Fiktion Remeli, KTK-III, SV-I, KV-I
koulu- ja estepainotteinen, pitkä sukuMYYTY
sh-o. Fiktion Samuelis, KTK-III, SV-II, KV-II
este- ja koulupainotteinen, pitkä sukuNuoret
sh-o. Fiktion Kalerwo (s. 28.09.2017)
KTK-kelpoinen, KV-I, koulupainotteinen, pitkä suku:
i. Kaunon Kullerwo, KTK-II, SV-I, KV-I
e. Ch Fiktion Adelma, KTK-II, KRJ-I, SLA-I, SV-II
väri: rautiassh-t. Fiktion Unisävel (s. 05.11.2017)
KTK-kelpoinen, koulupainotteinen, sukua 4 polvea:
i. Fiktion Taikasävel, KTK-III, ERJ-I, KRJ-I, SLA-I, YLA2, SV-I, KV-II
e. VIR MVA Ch Kuuralehdon Unelia, KTK-II, SV-I, KV-II
väri: rautiassh-t. Fiktion Vioona (s. 08.11.2017)
KTK-kelpoinen, koulupainotteinen, pitkä suku:
i. Kaapori MÅ, KTK-II, ERJ-III, SLA-II
e. Ch Nupun Vioroosa, KTK-II, SV-II, KV-I
värivaihtoehdot: ruunikko, rautias tai mustash-t/o. Fiktion Aura/Hurmas (s. 23.12.2017)
yleispainotteinen, sukua 3 polvea:
i. Vähäpellon Hurmos, KTK-I, KRJ-I, ERJ-I, VSN Champion
e. Koistilan Arna, KRJ-I, ERJ-I, KERJ-II, SLA-I, SV-III, KV-II
värivaihtoehdot: musta, ruunikko tai rautiasMYYTY
sph-t/o. Fiktion Huiske (s. 16.01.2018)
KTK-kelpoinen, koulu- ja valjakkopainotteinen, sukua 2 polvea:
i. Vappulan Huiska, KTK-II
e. Hengenvaaran Hallatar, KTK-II, VVJ-I, SV-I
väri: rautiasSivuttomien hevosten nimiin vielä mahdollista vaikuttaa.
-
Fiktion Somiana Wiherkankaaseen tekemään 1-2 jälkeläistä? Ainakin yksi varma tammaa tarvitseva ori olisi tallissa ja mahdollisesti joku muu oman tallin ori voisi tammalle sopia. Muuta en oikein voin luvata, mutta tämä kai riittäisi?
-
Äää ei saa laittaa tämmösiä myyntiin
-
@Viivuska Kuulostaa oikein sopivalta. :slight_smile: Tekstit ja ratsastuskuvat saa halutessaan napata mukaan. Pää- ja rakennekuvasta voi kysyä Susirajalta.
-
Toi Sorea ois kyl yks unelmien unelma :rolling_eyes:
-
@laura Etkös sä sitä jo aiemmassa topassa katellu, eiköhän nyt olis aika tarjota.
-
@Milja Jes, kiitos :). Sivujen teko voi venähtää “jouluviikolle”, aika paljon kiireitä viimeisellä kouluviikolle ;).
-
@Viivuska Jees, hyvä tietää ^^
-
Taisin mie muuten katellakkin, ja vaikkei miulla välttämättä ois tarvetta pitkäsukuselle hevoselle niin pakko ehkä jättää ostotarjousta kunhan oon siivonnu
-
Fiktion Sorea olisi kiva lisä vahvistamaan meidän tammalauman alivaltaa Mustasuolla. Tamma pääsisi pyörähtämään KTK:ssa ja toki kisaisi sitten täydet sijat, joiden jälkeen todennäköisesti tiedossa laatikset, jos/kun saadaan tarvittavat jälkeläiset ja tekstit kasaan
-
@JaanaK Laitetaan Sorea teille. :slight_smile:
-
Heei muuten, miten kuvien kans?
-
@JaanaK Saa ottaa mukaan.
-
Voisiko joku ystävällisesti ostaa tuon Autereen. :DD
-
Kiitos @Susiraja , nyt voin tarjota Autereesta ilomielin ilman huonoa omatuntoa siitä, että katkaisin taas ostolakon
Lähtisikö ori siis mun luokse ihan pian julkistettavalle tallille jalostuskäyttöön ja käymään laatikset läpi? Koulupainotteiset orit tuntuvat olevan kovin vähässä itselläni, joten Autere olisi mahtava lisä tallin kirjavaan hevoskaartiin :slight_smile:
-
@SV Sulle lähtee Autere :slight_smile: Kuvat ja tekstit saa halutessaan mukaan.
-
Siis vautsi, ompa Remelillä mahtavan pitkä suku! Ja vieläpä noin monessa polvessa piekkareita.
Mun täytyy tästä jättää ehottomasti tarjousta kun tässä päivän kiireiltä kerkeen.
-
Voi tota Kanelilumotarta, siellä on tuttuja kaneleita joukossa
Pitäisköhän ostaa itselle vielä yksi soma joululahja
-
Kuusi uutta varsaa myyntiin.
@Kitty Joo ensimmäisessä kolmessa polvessa onkin lähes kaikki piekkaireita ja siitä sitten jatkuvat vielä paikoitellen pidemmällekin. ^^ Tarjoa ihmeessä. :slight_smile:
@Melina Nyt olis vika mahdollisuus saada Kyyhkystä varsa, joten kyllä mä voisin mielihyvin antaa tämän sulle joululahjaksi.
-
@Milja Ei oo tullut kyllä vähään aikaan ostettua uutta fiktiolaista - mutta minkäs kaviokkaan mä saan kääriä sulle sitten pakettiin, kun Kanelipääskystä ja Ruupertistakin on jo aika jättänyt?
Kyllä mä voisin tarjota tolle ihanalle kotia