O: ulkoasu tallille (& hevosille)

• Hakusessa olisi siis ulkoasu Runiaciin, joka tulisi käyttöön myös hevosille. Palkkana käy sekä tekstit, kisat että eurot, kunhan hinnasta sovitaan etukäteen.

Sen verran hankala asiakas olen, että mulla ei ole mitään suunnitelmaa, että millaista ulkoasua haen 😄
    Jotain eleganttista, söpöä ja melko simppeliä, värimaailma myös vapaa, mutta ehkä mitään pastellisävyjä ei kaivattaisi. Kuvia saa käyttää Runiacin hevosilta (poislukien ML Echo), jos kuvassa lukee copyissa Heidi. Lisää kuvia saa myös pyytämällä, koska kone tursuaa piirroskuvia.

Toivottavasti oli tarpeeksi sekaavat ohjeet, kysyä saa ja pitää, mulla nyt vaan ei ole minkäänlaista ideaa millaisen ulkoasun haluaisin. PHP on käytössä, eli sitä saa hyödyntää.
    Voi myös ottaa yhteyttä sähköpostilla, jos siellä helpompi kaivaa lisätietoja ja kuvia :slight_smile:
    virtuaalie@gmail.com

0

935
Users

12.4k
Topics

230.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.