O: Ravihevosia ja laukkahevosia
-
Eli hakusessa ravihevosia (2kpl), joilla voisi alkaa harjoittamaan pienimuotoista jolkottelua tuolla VRER:n puolella. Sivulta käsin on tullu seurattua sitä touhua ja nyt haluttais lähteä itekki mukkaan.
Lisäksi hakusessa laukkahevosia (xx, 2-3kpl), kilpailemaan ja siitokseen. Itellä on tullu pyörittyä vain ratsujen puolella ja nytten ois hyvä aika uudelle aluevaltaukselle.
Omaa virtuaaliharrastusta takana luonteiden, valmennusten, koodien etcetc takana semmonen 15 + vuotta (apua ko mie oon vanha, voiko valehella, että 5-vuotta :—D) eli tuttua puuhaa, nyt kierroksissa eka talli missä oon silleen oikiasti mukana muutenki ko joskus ja juhannuksena. Kookoksen kisakeskus, jossa olen siis toinen pääomistaja. // EDIT: ilmeisesti koko wix on alhaalla atm, että sivunäyttöjä ei sitten ole just nyt. //EDIT2: heppakamut löytyneet ja muuttaneet kotiin.
-
Roadrunner Racersin kaikki hevoset on käytettävissä jalostukseen.
-
Haluatko ihan varsan vai jo vähän kokeneemman, kilpailleen hevosen? Meidän ravihevoset on kaikki tarjolla jalostukseen tilausvarsoja ajatellen, mutta kyllä sieltä saattaisi joku aikuinenkin löytyä myytäväksi :slight_smile:
-
Meillä on pidempään jo ollut raviuransa aloittanut 6-vuotias Riia kaupan, jonka soisin jo löytävän uuden kodin
Riia on aloittanut uransa kivasti ja tästä olisi hyvä lähteä jatkamaan, kun kisakausia on vielä jäljellä. Riian saa vaihtaa valokuvalliseksi halutessaan myös.
-
Mitää ihmettä, teillä laajennetaan laukkahevosiin ja ravureihin?!
Cool af, saat kyllä kertoa sitten mulle kaiken jos sitä höyrähtäis itsekin
#sillisalaattitalli
-
Jos suomenhevoset kiinnostaa niin tässä olisi muutama jo syntynyt, jotka voisivat lähteä uuteen kotiin : )
t. Ruskon Jaava , ei kilpaillut vielä, ktk-kelpoinen.
o. Ruskon Vauhti-Hirmu, muistaakseni ei ole vielä kilpaillut.
o. Ruskon Lumiukko, tämä juossut muutaman startin.
-
Kurkkaa ihmeessä meidän laukkakasvatit
http://kasvukipuja.net/dimma/kasvatus.php
-
Meiltä saa tilausvarsoja, laukkahevosia mulla ei toistaiseksi ole kuin yksi tuolla jossain laukkaurheilukeskuksen syövereissä, mutta ravureita löytyy! Kaikki on käytössä myös ulkopuolisten kanssa.
Täällä olis valmis yhdistelmä, 1 polvinen orlov ja mikäli peitsari sattuu kiinnostamaan niin sellainenkin löytyy!
Mun kasvattien kanssa ei tartte ottaa mitään stressiä mistään, kilpailevat jos kilpailevat enkä mä kovin hanakasti ole ketään ottamassa takaisin (ei meidän kasvateilla edes ole palautusoikeutta ellei yksilö ole ihan jotenkin spesiaali.)
Sitten ois vanhempia jo startanneita kasvatteja jotka vois lähteä uuteen kotiin;
Stereotyped Duán
Nathania Duán
Duanin Haaveksija
-
@Jannica Riia lähtee mielellään meille.
@siinau Ruskon Lumiukkohan on ihan karkin näkönen, meille vain!
@reibili Nathania Duán lähtee ehdottomasti meille, ulkonäöllisesti just ku meikäläisen entinen hoitohevonen :3’
@Dimma Colorthemoon BW, Anas Ammar BW ois tervetullut meille.
Kuuluuko kuvallisilla hevosilla kuvat kauppaan? Sivuissa menee max 7pv. Ilmoittelen sitten tänne.
-
Hieno juttu : ) laittelen jälkeenpäin vielä uudempia ravituloksia ^^ Kuvat saa tamman mukana, mikäli ne haluaa.
-
@Kookos Jeee! Nathanian kuva on vapaasti kopioitava, eli sen saa “ottaa mukaan”. Täällä on ohjeet kuvien käyttöön…
Mä katselen onko tälle vielä sivuilta puuttuvia startteja, laittelen niitä sulle sitten kun saan sivut, niillä ei oo mitään kiirettä.
-
@Kookos Hienoa, laitan sulle sähköpostitse orin startit : ) Kuva ei valitettavasti tule mukaan
Toki jos ravikuva kiinnostaa niin multa löytyy jonkinlaisia mutta ei toki tummanrautiaankimosta.Ja jos samasta hevosesta haluat kuvan mikä Lumiukon tämän hetkisessä kuvassa on, niin täältä
löytyy vapaasti kopioitavana samasta hepasta kuva, ohjeiden mukaan tietty käyttöön : )
-
Lähtevät mielellään teille ^^ Ilmoittele sivuja kun ehdit.
-
Olisiko joku näistä teille sopiva:
http://yeoy.suntuubi.com/?cat=28
http://yeoy.suntuubi.com/?cat=22
http://yeoy.suntuubi.com/?cat=27
-
-
Nathania Duán myöskin täällä.
-
@Kookos Kiitos, onnea matkaan tamman kanssa
Puuttuvia startteja en ainakaan omista tiedostoista löytänyt, googlella niitä voi löytää koska oon maailman surkein kirjanpitäjä, mutta aikalailla kaikki pitäis olla tossa sivuilla
-
@Kookos Onnea Ukon kanssa
Siirtelen orin sun omistukseen VRL:n sivuilla.
-
@Dimma Colorthemoon BW ja Anas Ammar BW viimeinkin
-
Kiitokset sivuista, onhan tuo tunnus VRL-14268 oikea?