Nikkin tallien loppuunmyynti (4 hevosta, pv, at, cob) (Päivitetty 20.01)

• :arrow_up:

• Hei! Mäkin täällä? Joo. Mut siis ajattelin tulla kauppaa hiomaan, kun nyt löysin tän paikan (:. Eli olisin mieluisasti ostamassa estetykkisi Hellheart ABG:en, sillä rakastuin tammaan ensisilmäyksellä, sen liäksi se olisi täydellinen minulle, tunnetulle hurjapäälle. Tulevaisuuden suunnitelmia minulla tammalle olisi:

Enimmäkseen tamma tulisi kisaukseen ja treenaukseen mulla. Me siis treenattais oikein urakalla kaikkiin kisoihin ja näihin. Ja sitten myös vähän humputeltaiskin (:. Jälkeläisiäkin teettäisin Hedarille ainakin 2, oikein kunnon hienoilla kisaoreilla (jos niitä tuppaa löytymään). Muutama hoitajakin matkan varrella voisi olla, jos löytyy sopivan aktiivinen ja kokenut. Missään vaiheessa uraansa tamma ei kuitenkaan tulisi ratsastustunti käyttöön.

Tässä ois Hedarin elämänsuunnitelma valmiina, toivottavasti kelpaa (:!

• @Iitu Pistetään Hedari sulle

• @Nikki anteeks että en oo vielä saanut sivuja tehtyä, on ollu tässä vähän joulu ja uv aika kiireistä ja nyt sitten tenttirupeama 😄 mutta olen edelleen kiinnostunut näistä ja tekemässä kyllä sivuja heti kun kerkeän!

• @sonya Jees, kunhan ei vaan oo unohtunu kokonaa! :smile:

• Viimesiä viedään - viekää ne siis nyt ihmeessä pois! :arrow_up:

• Vielä ois heppoja vailla kotia! :arrow_up:

:information_source: Suvuttomat ja varaamattomat teket pistetty nyt kuoppaan.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.