Suomenhevoset
-
@sonja Enteidennäkijä, KTK-III, kisannut kolmessa lajissa ja menossa vielä SLA ja ainakin joihinkin lajilaatiksiin
-
Löytyisköhän kellään päistärikköä tammaa tai oria jalostukseen? Varsa syntymään helmikuulle ja sulhanen tai morsian meiltä Viljalehdosta. Varsasta ori ja jää mulle kisaamaan ja jalostukseen. Kantakirjaus&SLA varmat lupaukset.
Isäehdokkaat 0-2 polvisia ja emäehdokkaat 0-3 polvisia.
-
@Eedla-S Mulla ois Käärmemalja
-
@Eedla-S mulla olisi raakile yleispainotteinen, evm-sukuinen tamma Valka
@Sonja ei ehkä uneen mutta yöhön liittyvä Kuunlumooja, joka odottaa sivunvaihtoa siistimpään. Kisannut jo jonkin verran sijoja krj, erj ja kerj, siirtyvät uudelle sivulle sitten myös
-
-
Kiitti ehdotuksista. Luulen, että @Nikki n Käärmemalja vois olla tällä kertaa kaikkein sopivin. Laitan sulle viestiä.
-
Hoi suokki-ihmiset, käykääpä tutustumassa Villahaan talvivarsoihin
-
Kastehelmessä on myös suokkivarsoja kaupan
Täällä myyntitopa! Neljä varsaa enää jäljellä.
En tiedä miksi ne on kaikki mahdollisesti voikkoja ja vanhemmilla hyvin jälkiruokaisat nimet
Mulla taitaa olla jokin suosikkityyppi suomenhevosissa…
-
Minä: "Ei kai tässä nyt taas uusia hevosia…"
Myös minä: “Jaa no mutta pihatossa onpi tilaa.”Niin että sanokaapa vaan terve Pelurille, Pätkikselle, Pandalle ja Vinkulelulle (olipas P-painotteista). Pelurista lähtee liikkeelle se aiemmin hehkutettu Hedelmähallitsijat-nimilinja pienkokoisia ja kirjavia oreja, Pätkiksestä jossain vaiheessa varmaan kehitteillä joku tammojen Pähkinä-linja
-
@Sonja PANDA ON NIIN PEHMOSEN NÄKÖNEN
Ja vihdoin sait Hedelmäpelille sivut
-
@Nikki Joo siis mä en kans kestä mikä ihana pörröponi
Ja joo, tovi meni XDD
-
@sonja oi, kuulostaa kivalta noi sun nimilinja suunnitelmat.
Meiltä olisi lähdössä uuteen kotiin kenttäori Kartanon Anttooni. Nää kenttäsuokit ei nyt sytyttänytkään mua sillä tavalla kuin haluan joten varsa saa lähteä rakastavampaan kotiin. Kuitenkin muiden jäljelle jäävien kenttähevosten kanssa jatketaan laatikset läpi ja kisauraa yms, vaikka kotitalli tuleekin lopuilla vaihtumaan jossain kohtaa kun suunnittelemallani tallilla on taas paikkoja vapaana.
Myös Storyn koulukasvatteja saa varata koska näillekkään reppanoille ei ole tilaa tallissa
-
@minni Hei, lähtisikö Antti Pöystilään, kisattaisiin täydet sijat (tai maksimit porrastetuissa, en oo varma kummin teen) ja saisi ainakin yhden varsan.
-
@tuire Nappaa vaan matkaas. Sukarin saa kopsata jos sille on tarvetta
Isä on tän kuun SLA ja KERJL tilaisuuksissa, pyörähtää vielä YLA ja sit emällä edessä sama setti.
-
Muutama tyyppi tarjolla jalostukseen! Tammat mahdollista myös liisata
Menevät monttuun tässä lähitulevaisuudessa.
Evm ori Aavekuningas
KTK-III, SLA-II (+ ilmoitettu tammikuun ERJL)2-polvinen ori Kahmon Kultapiru
Ch, KTK-II, SLA-I, KRJ-I, ERJ-I2-polvinen tamma Lorun Haaveuni
KTK-III, SLA-I, KERJ-I, SV-II (+ ilmoitettu tammikuun ERJL)2-polvinen tamma Elohiljan Sudensurma
KTK-II, SLA-I, KRJ-I, ERJ-II
-
@enna Onnistuisiko yhdistelmä Aavekuningas ja Astan Hiljaisuus?
Asta on ilmoitettu tammikuun kantakirjaustilaisuuteen ja myöhemmin tarkoituksena mennä laatuarvosteluihin. Kilpaillut ERJ, KRJ, VVJ JA KERJ. Voikko tamma varsa jäisi mulle kasvamaan jalostuskäyttöön.
-
@tiikeri onnistuu
pistä sivuja kun sellaiset saa!
-
@enna saisiko Pirusta ja Selmasta varsan Lindgårdiin? Kantakirjaus ja laatuarvostelutavoitteinen tulevaisuus olisi tiedossa!
Näyttöä saa vaikkapa Antista ja Hillasta.
-
-
@alina Valitettavasti ei ole mahdollista saada varsaa näistä, sillä näistä on jo yksi enkä halua tästä yhdistelmästä toista. Jos haluat, voit katsella meidän muuta ori- ja tammatarjontaa jos jommalle kummalle (miksei molemmillekin) löytyisi toinen kiva vanhempiehdokas
@Tiikeri kiitos sivuista!