Suomenhevoset
-
@rukkanen omg Ärrän suvussa on Aggressio, joka on meidän Lumirukan isä - wau kun oot päässyt pitkälle evm-sukuisesta orista! Pitääkin lisätä Aggression meriitit Rukan sivuille, se alkaa pikkuhiljaa kahtelemaan laatiksia itekkin
-
Samaa @rukkanen harmittelin, mulla oli viime vuosi laatistaukoa niin nyt olisi monta sit jo valmiina
-
@laura Aggressiosta tuli aika kiva, oma tuonti ja just tällä viikolla sen kuoppasin kun päätin et noi meriitit on nyt tarpeeks sille. Akusta Ärrään on ollut tosin aika pikajalostusta kun tykästyin tuohon Kaunon Lupaukseen kovasti ja halusin siitä varsan ja sen varsasta varsan…
Kannattaa merkata Lumirukan sivuille myös emän muuttunut osoite, Lumikukka kun palasi vanhaan kotiinsa.
-
@rukkanen Awwww, ihana sinä!
Ja onnea Aggression menestyksestä! Itse asiassa mä just aamulla päivittelinkin LupausLuumun, ja kukapa tästä pikkunäppärästä tammasta ei tykkäisi!
Luumun lapsjatkumo on kyl makea, ja etenkin Ärrä on herkku mahtavine persoonineen!
-
Ai kauhee xD Oonkohan ainoo kun näkee et Susirajalta viestiä niin paniikissa katsoo et onko kuvia kaupan teksteillä
-
Minäkin tahdon kuvia teksteillä! Tai miksi ei myös €
-
@susiraja Luumu on niin ihana!
Kaukolle pitäiskin kirjoitella luonne kun se on jotenkin unohtunut välistä.
Ehkä Ärrän kautta saan vähän motivaatiota keskittyä sen isoisäänkin (hurja ajatus et Kauko on sen isoisä kun sekin oli vasta ihan pieni…). Kauko on yksi kuudesta hevosesta, jolta puuttuu kokonaan luonne. Onneks tuo luku on tässä pienentynyt, harmi ettei sillä et olisin saanu kirjoitettua niitä luonteita.
-
osallistukaas näytelmiin
-
Minä innostuin tuomaan itselleni kolme koulupainotteista puttepoikaa. Käykäähän rapsuttelemassa. Jos joku näistä kavereista ihastutti erityisen paljon, niin nämähän on käytettävissä jalostukseen
Kaikilla näistä on laatuarvostelut ja muut kinkerit tavoitteena.
-
Suvuttomat kouluorit Unihuppio ja Villitön Vihjaus tarjoutuvat kanssa harrastajien vapaaseen jalostuskäyttöön. Toiveena olisi saada varsan sivut tietoon ennen vuoden vaihtumista.
Molemmilla oreilla on täydet 40 sijaa KRJ:n alaisista kisoista ja Unihuppio on kerennyt käymään hakemassa jo myös KRJ-III palkinnon.
Molempien orejen kohdalla on vielä suunnitteilla YLA, SLA ja KTK, sekä Villittömäm Vihjauksen kohdalla myös KRJ.
-
Onko muilla uusia hevosia, ostettuja tai kasvatteja?
Kurjenpesään on muuttanut (taas) uusia suomenhevosia; Kelmi, Pöö ja Leonidas. Lisäksi talliin syntyi pikkuneiti Lyyli.
Harvinaisen tekstittömiä kavereita…
-
Meille tuli viikolla uusi tuontiheppa Hopeanhämy ja oma kasvatti Hallonsvala. Kamala into olisi koko ajan hommata uusia hevosia (hirveä into olisi suunnitella kasvatteja omaan talliin), mutta noita tekstittömiä on vielä sen verta, että jos ne sais ensiksi johki suuntaan.
-
@Susiraja ihana Lyyli
Meille on tämän vuoden puolella muuttanut vasta kaksi varsaa, Lumo ja Konna. Maailmalle taas ollaan saatu seitsemän omaa kasvattia! Aika hyvä aloitus tälle vuodelle, koska noita hevosia on ehkä vähän liikaa…
-
Musta tuntuu et meille muuttaa jatkuvasti uusia hevosia
kaksi on vielä sivuttamatta, mutta muutamat uusimmat tulokkaat on meidän toinen kasvatti Monni, Riimuvaaran kasvatti Valtsu, Adinasta nappasin mukaan Netan, sekä evm-tuonti Pahis
mulla on jämähtäny ostohousut jalkaan, mutta ne tuntuu päällä mukavalta niin saakoot toistaiseksi pysyäkin jalassa
-
@susiraja Voi Pöö ja Lyyli
tämän vuoden puolella oon itse ehtinyt suokkivarsamarkkinoille, suokkikansalla on kyllä ollu semmosia herkkuja tarjolla ettei oo vaan saanu pidettyä ostopöksyjä kaapin perillä. Kiika, Unna ja tuontisukuinen Ruttu ovat saapuneet talliin nyt suht peräjälkeen. Muutamia varsasuunnitelmia kotio jätettävistä on kans tulilla
-
Kiitos kaikille!
Ja ihana nähdä näin paljon uusia hevosia, ostettuja tuotuja ja kasvatettuja!
@humutin Toi Ruttu on kyl makia, bongasin sen jostain näyttelyistä ja tuun joskus vinkumaan varsaa!
-
@susiraja Kahmon Kelmin tytär Nokkospusu asuu nykyään meillä! Päivitänkin Nopan sivuille isän vaihtuneen osoitteen.
-
Kartanon puolella ollaan kirjoiteltu kauppakirjat Navajan Hunajakukasta joka pääseekin sitten loppukesästä järkyttämään aikuisia suomalaisia.
-
Meillä Helmiahossa uusimmat asukkaat ovat omat kasvatit Helmiahon Ihmetaateli ja Helmiahon Elmiira.
Muutama muukin kotiin jäävä kasvatti on jo suunniteltu, mutta niillä ei vielä ole sivuja
-
@meea Kovin tutun näköiset isät heillä!