M: lv, ewb, sh x2, rist, 2024-2025 Sh & pv koulukasvatteja / 2p mustangi
-
@hazel Kiitos! Kävin siirtelemässä orin sulle VRL
-
This post is deleted! -
Löytyisikö myytäville koteja? Kaikille on mahdollista saada joku teksti mukaan jos sivuilta ei vielä sellaisia löydy.
-
1p and-t Larrayna CHB/Lindie CHB voisi mahdollisesti muuttaa Breawaan (ak)?
-
@miltsu nappaa vain tamma matkaan Jos ei halua odotella melkein vuotta tamman syntymää niin varsan syntymän voi laittaa jo ens kuulle niin ei mee tamman tulevien turnajaisten kanssa päällekkäin.
Haluutko varsalle jotain tekstiä matkaan?
-
Björkgårds Angeta olis meille tervetullut aloittamaan raviuraa
-
@meerin Nappaa se vain matkaasi, nimeä yms saa muuttaa jos tarvitsee Vanhempansa eivät mitään tähtijuoksijoita ole, mutta toisaalta niillä on vielä kivasti uraa jäljellä joten ehkäpä niistä tulee vielä vähän parempia...
-
Kas, enpä huomannut tota syntymävuotta, joo aikaistan ensi kuulle mielellään. Painotus muuten vaihtuu kouluratsastukseen toivottavasti se on ok.
En varmaan tarvitse tekstejä mukaan, ellet ehdottomasti halua niitä kirjoittaa ei oo laatiksia suunnitelmissa.
-
@miltsu Joo saa vaihtaa painotusta
-
Tässä olisi Angeta
-
@meerin Kiitos!
-
Peikkotuulelle olisi koti tarjolla Kuurassa. Kilpailua, jokunen jälkeläinen sekä pitkän tähtäimen tavoitteena KRJL sekä SLA.
-
@cherry Nappaa vaan matkaasi, oon ilmoitellut sen tän kuun KV tilaisuuteen niin toivottavasti orille tulee vielä sieltä palkinto loppukuusta
-
@minni Voi miten ihanaa! Mites orin tekstien laita, lähtevätkö ne messiin vai pidätkö itselläsi?
-
@cherry Nappaa vaan kaikki mukaasi, copyiksi voi laittaa tyyliin Kasvattaja tai jotain saman suuntaista
-
Tuukan tuleva koti laitettiin jo asumiskuntoiseksi, vaikka orin varsinaiseen muuttoon onkin vielä vähän aikaa.
-
@cherry Jees kiitos! Mä laitan itselleni muistutuksen siitä että siirrän orin sun nimiin kunhan saadaan KV tulokset tältä kuulta
-
Löydettäisiinkö lopuille kasvateille uudet kodit?
-
Ooo, koulusuokki
Lähtisikö Stoorin Mahti-Mikko Divisioonaan kilpailemaan KRJ sijoitukset kasaan? KRJL ja YLA tähtäimessä, ehkä kuvista riippuen käytäisiin näyttelyissäkin kokeilemassa mitä mieltä tuomarit on orista Jälkeläisiä ori tulisi saamaan ainakin kaksi.
-
@reprobate nappaa vain matkaasi Ton varsakuvan saa myös mukaan kun se on mun ottama