Skurvash, muistaako kukaan?

• Niin, muistaako kukaan Skurvashia?

Tuli tuossa viikonloppuna katsottua vähän ratsastusta tv:stä ja tuli jotenkin ikävä näitä virtuaalijuttuja. Pari vuotta sitten tosiaan mulla ja abyssilla lopahti mielenkiinto totaalisesti ja kaikki hommat jäi vähän rempalleen ja tosiaan pahoittelut kaikille, kun sivut on ollu jo varmaan vuoden toimimattomina. Nyt tosiaan houkuttelis tehdä jonkinlaista paluuta näihin piireihin, tosin ei kyllä uskalleta luvata, että tuleeko tästä mitään. 😄

Pari järkytyksen aihetta tulikin tuossa jo vastaan kun sain Skurvashin sivut toimimaan, photobucket on ilmeisesti pois pelistä ja kuvia pitäisi siirrellä uusiin osoitteisiin, kun suoralinkitys ei enää toimi. Toinen ongelma on tuo freewebs, jonka sivut toimii toivottoman huonosti, joten tallin sivujen päivittäminen on aika toivotonta, kun kansioiden avaamiseen menee useita minuutteja. Ilmeisesti pitää nyt siirtää talli kokonaan uuteen osoitteeseen, joten onko teillä ehdotuksia hyvistä ja helpoista (mieluiten saman tyylisistä kuin webs) ilmaispalvelimista, jonne tallin sivut voisi siirtää?

Niin ja mitä täällä on parin vuoden aikana noin muuten tapahtunut? Esitelkää pv-tallejanne, ketkä on vielä menossa mukana, onko vanhoja harrastajia lopettanut yms. Sana vapaa 🙂

Skurvash on nyt muuttanut osoitteeseen http://silindistan.altervista.org/index.htm
    Redwall puolestaan löytyy täältä.

Osa hevosista tosiaan jää websin osoitteisiin, koska kaikkien hevosten siirtämisessä olisi aivan liian kova työ. Nyrkkisääntönä osoitteenmuutoksissa voi pitää sitä, että nykyisessä osoitteessa hevoslistauksessa näkyvät kopukat on altervistan osoitteessa, muut websissä. Traksujen tilanne vielä auki, mitä niille tulee tapahtumaan. Käydään kuitenkin parhamme mukaan kirjautumassa websin tunnuksille, niin sivuja ei (taas :D) jäädytetä.

• Kouluratsastajat

Muistetaanhan me :slight_smile: Leviathan on jäänyt teidän hevosista mieleen todella hienona, joten hetken se vaikutti meidän oldien suvussa (voi olla, että vaikuttaa edelleen, ihan elinvoimaisia jälkeläisiä näyttää vielä olevan vaikka meillä ei enää linjaa vaalita) ja sitten talliin tuli ihan oma holsti.

• Esteratsastajat

Tervetuloa takaisin, teitä onkin odotettu! Photobucket tosiaan on kuopattu ja freewebs jatkaa temppujaan. Altervista on kai ihan mukava ilmaisvaihtoehto, muista en kauheasti tiedä. Oma domain on kyllä huippukiva, suosittelen vaikka et sitä kysynytkään 😄

Entinen tallini Cirion Stud on jo kuopattu, mutta nykyään Moon Sugar pötpöttää reaaliaikaisesti estepainotteisten puoliveristen maailmassa. Panostan realisuuteen ja kansainvälisyyteen. Harrastelen niin vähän nykyään, että tämä sopii itselleni loistavasti. Pelaan tietokonepelejä vaan 😄

• Suomenhevoskasvattajat

Tervetuloa takaisin, Skurvash muistetaan varmasti edelleen oikein hyvin (on miullekin tuttu talli jo vuosien takaa vaikka puokkeja miulla ei koskaan ole ollutkaan) 😄. Ja virtuaalihevosissa on se hyvä puoli, että ne ei kärsi tauoista, eli suosittelen ehdottomasti paluuta vaikka vähän epäilyttäisikin 😄

Ilmaispalvelimista suosittelen altervistaa, ainakin miulla toiminut oikein hyvin ja tilaakin on ihan riittämiin, jos kuvat haluaa suoraan palvelimelle ladata :slight_smile:.

• Rehellisesti sanottuna mun taival virtuaaliheppojen parissa ei koskaan ehtinyt törmätä Skurvashin kanssa, mutta mitä oon nähnyt teidän heppojanne, niin kyllä on harmittanu, ettette oo olleet pelissä mukana, joten munkin puolesta tervetuloa takaisin!

Mulla ei oo esitellä pv-tallia just nyt, mutta kaksi ois työn alla ja kolmas on muuttoremontissa, muutetaan Altervistaan, jota Enni suosittelikin jo, mutta suosittelisin sitä kanssa.

• Ponimania

Haha, juuri eilen ostin teidän yhden kasvatin Alegrian! Sen lisäksi on tullut hamstrattua vielä ainakin Lantti jonka isä on teidän heppoja - pakko myöntää että oon kyllä viimeaikoina ollut melko hullaantunut Skurvash-heppoihin suvussa… 😄 Ja Altervistalle peukku myös multa!

• Tottakai teidät muistetaan!!! 😍

• Kouluratsastajat

KYLLÄ 😍 Muistan, muistan todellakin, aina ollut yks mun suosikkitalleja! Jee tervetuloa takaisin!

• ♞ Puoliveriharrastajat

Oi ihanaa että ootte vielä elossa! Eniten paluussa virtuaalimaailmaan harmitti, kun ei teitä enää näkynyt 😞 Pari skurvashilaista on vuosien varrella ollu mun omistuksessa, nyt uusimpana ostoksena Rontti, joka on ilmoitettu KRJ-laatikseen. Vasta muuttanut Atorina kasvattaa pääasiassa hollanninpuoliverisiä, mutta aika monia muitakin puoliverirotuja löytyy ja syntyykin siellä.

Altervistaa mäkin suosittelen ilmaispalvelimista!

• Oo hienoa! Mun harrastus on ollut ihan tarinapainotteisissa suntuubitalleissa silloin kun te olitte aktiivisia, mutta näin myöhemmin on kyllä tullut vastaan paljon kaikkia hienoja teidän kasvatteja. Mulla itselläni on erityisesti koulupainotteisiin keskittyvä vuoden alussa avattu siittola September Stud.

• yersinio, kiva kuulla että meidän kopukoita löytyy edelleen hevosten suvuista, ettei ne oo tän parin vuoden aikana kaikki bittiavaruuteen kadonnu 🙂

Jayde, Cirion muistaakseni lopetti jo sillon ku pyörittiin näillä nurkilla, Moon Sugar on entuudestaan tuttu. Mietinkin tuossa, että ootkohan vielä kuvioissa mukana, mutta hyvä näin 😄

nekota, Piti heti käydä kyylään nuo Rontin vanhempien sivut, onneks näköjään webarchive on tallettanu noita meiän sivuja, niin ei oo ollu ihan täydellinen katastrofi laatiksiin menevien kasvattien osalta se, että websin sivut on ollu jäässä 🙂

Altervistaan tässä taidetaan päätyä, tosi sekavalta näyttää kyllä alkuunsa, kun tunnukset tuonne jo loin. Osaako muuten kukaan sanoa kuinka paljon tuonne uskaltaa kuvia latailla, nuo hevosten kuvat vie kyllä aivan jäätävän määrän tilaa 😄

Ja tosiaan älkää ihmetelkö jos typoilen tämän foorumin kanssa, tämäkin on ihan uus juttu, kun ht.nettiä tosiaan aikasemmin tuli käytettyä 😄

• ♞ Puoliveriharrastajat

Mulla ainakin on vajaa 100 hevosen kuvat altervistaan ladattu ja tilaa vienyt noin 3%, että sinne kyllä mahtuu 😄 ja joo, onneks about kaikkien teidän hevosten sivut löytyy web archivesta nii ei oo kaikilta sukulaiset kadonnu! 🙂

• nekota, no hyvä tietää 🙂 meinasin jo että käytän noita websin tunnuksia kuva-arkistona, mutta helpommalla tottakai pääsee jos samaan paikkaan saa kuvatkin ladattua. Ja tuosta websistä kyllä tiedä, toimii niin huonosti että suljetaanko se jossain vaiheessa kokonaan 😕

• Esteratsastajat

Hienoa kuulla teistä : ) Webs tosiaan välillä toimii ja välillä ei (oma maksullinen versio tuntuu toimivan ehkä hitusen paremmin kuin nuo ilmaiset), joten jos “alusta” aloittelee niin kannattaa tosiaan ehkä muuttaa yhdellä vaivalla muualle. Arkku on aika helppo, jopa itse ymmärsin sen käytön, mutta mun koneella ei se tiedostojen siirto onnistu, kun on niin antiikkinen 😄

• Oi herrajumala mulla on ollu ikävä teitä! Mulla ei edes taida enää olla kuin yks teidän kasvatti hengissä ja kovasti oon surkutellu, kun lisää ei oo ollu tiedossa, joten ehdottomasti teitä kaivataan!

• Suomenhevoskasvattajat

Oiiii, tervetuloa takaisin! 😊

Vaikkei me ehkä tuttuja ollakaan, rakastan teidän hevosia ja niitä löytyy mun hevosten sukutauluista paljon, esimerkiksi Armanilta, Skybreakerilta ja Cariboulta. Varmasti monelta muultakin 😆 Mulla tosiaan tuollainen sekalainen kasa puokkeja (lähinnä koulupainotteisia) Escapismessa.

• Tätä on odotettu 😍
    Itse sain Kultahuiskun kammettua tauolta henkiin 2016 alussa ja myös nuo muutama teiltä meille joskus 2012 eksyneet hevoset on sitä myötä päässeet viimeinkin oikeuksiinsa 😄
    Hellspawn PB ja Death of Hope PB kävivät nappaamassa ykköspalkinnot estelaatuarvostelusta ja Medusa PB ylsi myös kakkospalkinnolle.

Olen joskus viime vuonna tehnyt teille myös ostotarjouksen muutamastakin vanhasta kasvattilistoilla myynnissä olleesta ja tarjoukset ovat yhä voimassa, jos teillä on edelleen sama sähköposti ja viesti sieltä löytyy 😅 Muutoin uusia myytäviä odotellessa 🙂

Ja Kultahuiskun (ak) lisäksi löytyy myös hivenen kaikkiaan vaiheessa oleva Ephemeral Sporthorses, mutta meidän kouluoldenburgeihin saa kyllä jo tutustua.

Jonkun verran vanhoja pv kasvattajia on nyt lopettanut, vähentänyt radigaalisti toimintaa tai taukoilee. Yhtäkkiä en tosin näitä osaa luetella

• Mää oon aikas uus kasvattaja, ja mullakin on yks (?? ainakin yks) Skurvashin kasvattien jälkeläinen, Mimmi! Mutta ei mulla sen ihmeellisempää, tervetuloa takaisin!

• Ihanaa! Olen useasti katsellut Skurvashin sivuja toivoen että talli palaa vielä toimintaansa ja nyt sain mitä toivoinkin 😄 Eli tulen jossain vaiheessa kinumaan varsoja 😉 Itselläni on Riordan ja Seifenkraut joissa molemmissa iso remontti… toivottavasti saan valmiiksi vielä tämän vuoden puolella…

• Suomenhevoskasvattajat

Tervetuloa takaisin ❤

1

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.