Meikkitopiikki

• Oreihin hurahtaneet

Mä en ikinä jaksa meikata aamuisin joten olen aina töissä (tallilla) zombin näköisenä XD Mutta kuka jaksaa kello 5 aamulla… Meillä melkein vain Mary Kay tuotteita jotka ovat upeita ❤

• Sekalaisen sakin omistaja

@Hanne mäkin ihastuin niihin sellaisen testerin ansiosta! ❤ Tekisi mieli kokeilla niitä muitakin tuotteita siinä sarjassa, onko kokemuksia?

@Spookiness Hyviä paikkoja löytää meikkejä on juuri jo täällä mainitut Kicks ja Sokos. Suuremmissa tavarataloista tms. voi löytyä myös. Matkustellessa löytää myös paljon, kentät ja satamat ovat täynnä hyviä meikkituotteita. :slight_smile:
    Suosittelen aitoa tai feikkiä beutyblenderiä. Tässä oli postaus, jossa vertailtiin beautyblenderin kaltaisia meikkisieniä. Itse olen nykyään tykästynyt myös meikkivoidesiveltimeen. Niitäkin testailtuani olen todennut että parhaiten toimii sellainen, jossa on tavallaan “kaksi erilaista kerrosta”, esimerkki. Loppuviimeksi kuitenkin
    Highlight ja contour on vähän sellaisia juttuja, joista jokainen itse päättää. 😄 Tiedän ihmisiä jotka eivät voi elää päivääkään ilman valo/varjo-comboa, mutta itsellenikin yleensä arkipäivinä riittää vain pelkkä highlight tai poskipuna tai ei mitään. Sanoisin, että HC highlightit ei oo pakollisia. 😉

• @Lea-M hei kiitos vielä siullekkin! Tuo sienipostaus oli kyllä ihan mielenkiintoinen ja siitä sai kivaa vinkkiä, että noita “voittajasieniä”, saattaisi saada toisinaan sokokselta hyvissä tarjouksissakin. Täytynee laittaa korvan taakse. Lähinnä tosta highligt ja contour (“varjostus”?) mietin, että jos käyttää kovin noita mattameikkejä pohjaan, niin näyttääkö sitten liian häiritsevän tasaiselta väriltään se iho ja siitä tulee sitten ihan epäluonnollisen näköinen :thinking:

@Spookiness No problem, mie höpisen näistä mielelläni ❤ Se pohja on niin itsestä kiinni 😄 Jotkut rakastavat tasaista, “epäluonnollista” mattaa, itse tykkään sitä jollakin vähän elävöittää. Kannattaa kokeilla ja tuumailla sitten itse, mistä tykkäisi. Pienellä highlightilla (joka voi olla myös vaalea shimmer-luomiväri!) saa jo paljon eloa! Aurinkopuuteria voi myös sipaista vähän vaikka poskiluun alapuolelle, tässä vinkkejä.

• Osaisko joku suositella punaista glitter-luomiväriä tai irtoglitteriä? Pitäis olla ihan joulunpunaista, eli ei näitä haaleita punaisia tai pinkihtäviä. Pitäisi olla jotain semmoista, jota saa joko ihan jostain tavaratalosta, Sokokselta, Stockalta tai Kicksistä.

@Lea-M. Nappasin samaan syssyyn myös tällaisen testerin, siis jotain sävyseerumia. Se tuli käytettyä, mutta vessan valosta pois siirtyessäni huomasin, että oli aivan liian tummaa mun iholle ja näytin porkkanalta. 😄 Levitettävyydeltään oli vähän nihkeä ja tahmainen, vähän kuin meikkivoidetta ja seerumia olis vaan yhdistetty. Iholla olis varmaan ollut ihan kivannäköinen, jos olisi ollut vähemmän epäpuhtauksia naamassa sillä hetkellä. Tosin peitti silti kauheimmat joten kuten. En ehkä heti ole ostamassa putelia tätä tuotetta, mutta jollekin vaaleammalle sävylle voisi vielä antaa mahdollisuuden.

Kaivelin ton toisen testerin nyt myös esille ja eihän se ollutkaan poskipunaa vaan valopisaroita. 😄 Eli siis ihmeisesti highlight-tyyppinen tuote. Mutta sitä en tosiaan ole vielä ehtinyt testata.

Spookinessia kompaten kiitos tuosta blogilinkistä! Tuli itsellekin tarpeeseen, kun tekis mieli kokeilla jotain toistakin feikkiblenderiä tuon Kicksin lisäksi. :slight_smile:

@Nikki oliskohan Make Up Storella tommosta? Ainakin viimeks kun kaverin kanssa hulluteltiin naamiaisiin (okei tästä on jo vajaa 10 vuotta aikaa 😄), löydettiin MUS:lta sähkönsinistä ja kultaa, semmoisia irtoluomivärejä. Äkkiä vilkaisin niin löytyi tälläset: 1 & 2, mutta ehkä noi on vähän liian haaleita… 😕

• @Hanne Joo, vilkasin noita Make Up Storen, mutta ei ollu, mitä etin 😕

• ♞ Puoliveriharrastajat

Onko kellään/meinaatteko ostaa jonkin meikkijoulukalenterin tai vastaavan? oon kuolannu ite montaa erilaista mutta ne maksaa lähes poikkeuksetta mansikoita :thinking:

• @Amy JUST katoin ehkä tunti sit Glittereyesin (tai joku semmone :-D) glittermeikkijoulukalenterii. Ois ihan 10/10 mut 60 dollarii + toimituskulut yhest kalenterist? Joo ain’t gonna happen.

@Amy jos isi ostais mulle taas tänä jouluna Kicksin kalenterin… 😄 Viime vuonna se oli ihan kiva, vähän tuli turhaakin krääsää, mutta myös ihan hyviä tuotteita. Vois kyllä tutkailla enemmänkin tarjontaa, jos ottaiskin jonkun muun kalenterin… Jos nyt hommaan, omaa rahaa kun ei ole varaa siihen laittaa. 😄

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Nikki jooo lumenen kalenteri 90€… DD: onhan ne tuotteet paljon halvempia kalenterista kun erikseen mutta silti

@Nikki kaivelin huvikseen vielä Macin ja Urban Decayn sivuja ja löysin tämmöset: 1, 2. 😄

@Hanne Oolrait, tuo sävyseerumi ei ole vielä muakaan oikein lumonnut, täytyy sanoa. 😄 Nuo valopisarat houkuttelee kyllä, ehkä ne on sitten seuraavaksi testissä! 😍

@Nikki GLITTERNISTI! Suomalainen yritys, niillä on paljon erilaisia ihania glittereitä, jotka on tarkotettu meikkaamiseen. Tässä olis sävyssä Only Red ❤

• Russponit

Mun meikkaaminen on nykyään sitä, että nopeesti ripsari ja mahdollinen huulipuna, thats it. Jotenki noiden lasten jälkeen ei oo ollu enää sillein aikaa meikata. Ja varsinkin nyt kun tuo nuorimmainen ei tahdo kauaa yksin viihtyä, niin meikkaa nyt siinä sitten perusteellisesti… 😄

Just tilasin oriflamelta pari uutta huulipunaa (RAKASTAN HUULIPUNIA!!) ja huultenrajauskynän. Ostin samalla uutena tuttavuutena silmienrajaustussin, mutta kyllä tuo nestemäinen rimmeli on kivempi ja helpompi käsitellä ku tällä tussilla piirtää xD

• @Hanne MACin oli ihan okei, mutta sitä ei näkynyt Stockan tai Sokoksen valikoimassa. Urban Decayn taas ei ollut mitä hain.

@Lea-M Tää ois ihan täydellistä, mut saako sitä jostai kaupasta? Ku en edelleenkää pysty tilaa netist 😕

@Catia ja kaikki muutkin joilla ei ole aikaa/paikkaa/jaksamista meikille – on ihan okei olla kevyellä meikillä tai meikittä! Vaikka kuinka paljon rakastankin meikkaamista, rakastan myös olla ilman meikkiä. Ollaan kaikki kauniita millä tavoilla tahansa ❤

Huulipunat 😍 Mullakin on Oriflamelta ihan huippuhyvä puna, jota en kyllä enää löytänyt heidän sivuiltaan :slight_frown: Tuota Giordani Gold -sarjaa kylläkin.

@Nikki Ainiin, voi hitsi! Saattaa olla, että Glitternisti ei toimi muualla kuin verkossa. 😕

• @Lea-M Eiiiiiiiii 😭 Rakastuin meinaa toho glitterii ja se ois iha täydellistä

@Nikki Mietin tässä, että kun on kuitenkin suomalainen yritys, niin noita kyllä saattaisi olla jossain tapahtumissa tms väliaikaisesti? Muistaakseni ovat esim. Ruississa olivat! Sun täytyy googlailla tai laittaa sinne viestiä! 😉

• @Lea-M Kai sitä vois yrittää, en kyllä tiiä mite paljo tapahtumii näi talvee kohden enää järjestetää 😕

• Mä oon ihan superlaiska meikkaaja, arkimeikkinä yleensä bb-voide, puuteri, ripsari ja joku nätti nudehuulipuna. Haluaisin kuitenkin opetella vähön paremmaksi, joten olisko kellään suositella hyvää nudensävyidtä luomiväripalettia, joka mahtuis opiskelijabudjettiin?

3

977
Users

12.9k
Topics

241.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.