Meikkitopiikki

• Suomenhevoskasvattajat

@Nikki hei mä oonkin tainnut kuulla, että myyvät niitä nappeja myös erikseen! Ehkä sitten hankin sellasen, jos ei parempaa ideaa tule vastaan :D! Ainakin on ok sävyksi jo todettu, niin ei voi mennä metsään.

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Penelopeia mulla on käytössä Maybellinen master sculpt, niistä se kylmempi sävy. Oon tykänny, kun laittaa tarpeeksi vähän kerrallaan hyvällä siveltimellä niin sillä saa rakennettua kivasti itseä miellyttävän varjostuksen :slight_smile:

• @Penelopeia NYX ei vissiin toimita Suomeen suoraan, mutta näillä jälleenmyyjillä voi tosiaan olla 😄 Itekin pitäis jostain kaivaa noita irtonappeja, uhkaa contour-sävy loppua

• Suomenhevoskasvattajat

Mulla on jotenkin kamalan huonot kokemukset essencestä… Kaikki huulipunat mitä niiltä oon kokeillu on ollu suorastaan surkeita, ei juurikaan pigmenttiä eikä pysy sitten yhtään. Mä tosin suosin aina nude sävyjä, ehkä niissä tummemmissa sitten olis enemmän pigmenttiäkin. Nyt oon kyllä joutunu toteemaan että täytyy jatkossa ostaa vaan nestemäisiä huulipunia, en kestä normaaleja kun ne ei tunnu pysyvän mun huulissa yhtään.
    Sitten taas essencen ripsarit, se sininen vedenkestävä big lashes tms menettelee ja onkin nyt käytössä, mutta vetää kyllä aika klimppiä jälkeä max factorin false lash effectin jälkeen. Ja tää uusi vedenkestävä ripsari niiden valikoimassa oli ihan kamala, ripsentaivuttimella taivutetut ripset valu samantien piikkisuoraan alas kun erehdyin ripsarin levittämään. Ikinä ei mikään vedenkestävä ripsari oo tehnyt tollasta. Harmi että niiden kehutuimmista ripsiväreistä ei oo vedenkestävää versiota, se kun on mun käytössä aika must. Mun ripset ei meinaan ilman vedenkestävää tököttiä pysy sitten millään kaaressa.

• AINII OMGGG huomasin tänää et Kat Von D toimittaa nykyää ulkomaille ja jopa Suomee! Toimituskuluista ei sit oo mitää hajuu 😄

• Suomenhevoskasvattajat

@Amy tää mulla oli käytössä ennen nyxiä, sen taru loppui traagiseen putoamisen seurauksesta hajoamiseen 😄 Muistelisin että oli kuitenkin vähän liian lämmin sävy mun käyttöön, joku siinä oli mikä ei yhtään napannut…

• @felissa @Penelopeia Mulla on essencen joku huultenrajauskynä tms. ja valitettavasti ihan hirvee 😁 Saa painaa sen huulesta melkee läpi jos haluu väriä.

• Pakko liittyä keskusteluun, että essencen joku concealer oli tosi kivan värine yms yms, peitti hyvin mut silmiä alko kirvelemään mitä ei oo koskaan tapahtunu ku oon NYXin sitä hd studio asiaa laittanut samaan kohtaan. Sen lisäks se essence kuoriutu iholta jotenkin kummallisesti ja posket oli täynnä punasia läikkiä jo puolessa välissä päivää… :rolling_eyes:

Mut siis mul on yks Jeffree Starin velour liquid lipstick, tilasin oletkaunis.fistä ja on kyllä oikeesti unelmien täyttymys!! ❤ Kaiken lisäks toimituskulut oli joku pari euroa joten ei ollu ees pahan hintanen, oon kans kuolannut sen highlighterii :thinking:

• @laura Musta Jeffree Starin huulipunat on vähä turhan kevyitä ja juoksevia koostumukseltaan, tykkään enemmän esim. NYXin Cosmic Metals Lip Creameistä, mutta ne värit on niin upeita 😍

• @Nikki ne värit on kyl! 😍 Ihastelin esim sitä vihreetä mutta mulla ei tulis koskaan käytettyä sellasta 😄

• Siis NYXin Lip Lingeriet on jokaisen nuden ystävänä rakkaus! Mulla on kolme sävyä. 😄 Ei kuitenkaan kestä syömistä ja juomista ihan hirveästi, muuten pysyy monta tuntiakin. Liquid Suede taas oli aivan hirveä, enkä tuu varmaan koskaan sitä enää käyttämään. Jäi tahmeaksi ja suttaantui.

Lisäksi pakko mainita Max Factorin Lipfinity. En nyt muista ulkoa, mikä sävy mulla on, mutta on ihan sairaan hyvä. Kestää aamusta iltaan (ruokailuidenkin läpi)!

Paras ripsari ikinä. Ei kyllä taida saada Suomeen vielä? Löytyy myös vedenkestävänä.

Ei mulla kaiketi muuta. 😄

• @Jewell monet hehkuttaa Better Than Sexiä, mä tykänny yhtään 😄 teki ripsistä könttiset ja raskaat. Mun luottoripsari on Sensai 38, jota oon tainnu käyttää yläasteikäsestä lähtien! Putilo on pieni ja tyyris, mutta ripsari toimii, kestää ja riittää

• Jee meikkejä! Mä tykkään kans tästä harrastuksesta, vaikka en ihan aina meikkaakkaan kun poistun kotoa. Mutta aina juhlimaan lähtiessä parasta on kun saa ihan ajan kanssa meikata näyttävästi ja kuunnella musiikkia! Saatan myös välillä meikata ihan vaan huviksi vaikka en lähtiskään mihinkään. 😄 Mutta harvemmin näin, iho ei oikeen tykkää. Perusjutut on mulla meikkivoide ja puuteri, ennen myös ripsiväri mutta nykyään meen monesti ilman sitä. Kulmat on sn verran paksut mulla luonnostaan että niitä oon vasta nyttemmin alkanut vähän tuunailemaan, vaikka arkimeikissä meneekin ihan tollasenaan. Haluaisin kyllä hamstrata hirveesti meikkejä, mut niihinkin saa kyllä rahaa palamaan ihan liikaa.

Haluisin käyttää enemmän huulipunia, mutta kun mun huulet kuivuu niin herkästi että ei pysty pitkään pitää ja vaan tiettyjä huulipunia. 😞 Kaikki tähän mennessä kokeillut liquid lipstickit kuivattaa NYXin soft mattea lukuunottamatta ihan liikaa. Mutta aina silloin tällöin tulee laitettua.

Ripsiväreistä liputan Maybellinen Colossal -ripsareiden puolesta, ne on kyllä mun kestosuosikkeja, etenkin se perus keltainen! Mua on kyllä siunattu kans pitkillä ja tuuheilla ripsilläkin, että melkeen mikä tahansa ripsari kelpaa 😄 Mut sellasista minimuoviharjallisista en tykkää.

Mulla on myös niin kuiva iho et meikkivoiteen ettiminen on ollu aika haastavaa. Lumenen Bright Now BB-voide on ollut hyvä ostos, mutta ne meni poistamaan sen vaaleimman sävyn niin siihen sekoittelen sit Lumenen Blur meikkivoidetta. Mutta jos joku tietää hyvän meikkivoiteen tosi kuivalle aavikkoiholle niin saa vinkata! Ja myös primer kuivalle iholle olis etsinnässä. 😄

• Oon maailman laiskin meikkaaja, että yleensä joskus ja juhlissa 😂 Käyn tosin värjäyttämässä ripset ja kulmat, joka kk, että pääsen sitä kautta sitten helpommalla. Yleensä jos johokin lähen niin korjailen vähän kulmia, vaikka ne luonnostaan on jo tosihyvät ja käytän huulirasvaa, jossa on punaista väriä.

Miulla on pitkät vaaleat hiusket niin ne domiboi tosihyvin kasvoja, eikä siis puoletkaa ihmisistä huomaa varmaan et miulla ei ole varsinaisesti meikkiä kun iho hyväkuntoinen ja juuri noi värjäykset+väriä huulissa = näyttää meikatulta. Tosin en liiku pahemmin ihmisten ilmoilla, niin mitä sitä kotisohvalle tai kauppaan meikkaamaan, opistolla nyt kukaan ei vaivaudu pahemmin meikkaamaan.

Ja en myöskään ole kokenut suurta tarvetta meikata kun sillon harvoin jos oon liikenteessä niin aina joku tulee kehumaan miun ulkonäköä, joten mennään helpomman kautta kun sekin selvästi kelpaa 😂

• @Oona Haluutko vaihtaa? 😄 t. Ihan tuntemattomat ihmiset kokee tarvetta tulla kertoo mulle, et oon ruma

• Suomenhevoskasvattajat

@Nikki Mä pistän vielä paremmaksi, muutama vuosi sitten mua luultiin eskari-ikäiseksi :DD oli mukavaa, olin sillon muistaakseni kasiluokalla…

Toivon hartaasti että enää en näytä eskarilaiselta, osasyy siihen miksi en enää kotoa ilman meikkiä poistu.

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Nikki täh?? kuka kehtaa sanoa tollasta

mua luullaan aina vanhemmaksi, varmaan pituuden takia 😅

• @Penelopeia Multa ei oo vielä ees kysytty ikää, mutta koen näyttäväni edelleen 11-vuotiaalta, vaikka kohta ois 18 täynnä 😂

@Amy Olin parhaan kaverin kanssa juna-asemalla ja sit yks vähän tummempi, ehkä kolmekymppinen oikee nätti muija tulee meijän luokse ja sanoo Sannille et “sinä olet kaunis, hän on ruma”, ja osottaa mua 😌 Ja Sanni vielä nauro siihe päälle. Tuntu oikee hyvältä.

• Meikkejä! Vaikka nykyään meikkaan arkisin hirveän harvoin (kuka jaksaa meikata kouluun, en tajua!), niin tykkään meikkaamisesta paljon. Kun meikkaan, arkimeikkiin kuuluu primer, meikkivoide/cc-voide, puuteri, highlight, luomivärit, ripsiväri ja huulipuna. Joskus jätän meikkipohjan tekemättä ja laitan vaan ripsaria&huulipunaa(&highlightiä) tai sitten laitan poskipäille vaan korostukset.

Mun lemppari highlight on ehdottomasti Lumenen Nordic Light Instant Illumunizer sävyssä Rosy Dawn. En tykkää sellasista super hohtavista korostuksista, niin toi on just sopiva ja käy sävynsä puolesta samalla myös poskipunasta! (+rakastan ton nestemäistä koostumusta)
    Mun iholle sopivan primerin löysin viimein Dermosililta (illuminating primer), muut mitä oon kokeillut ei oo pitänyt meikkipohjaa paikallaan koko päivää toisin kuin tuo. Eikä ole edes kallista!
    Mun uusin rakkaus on kesällä ostamani Sephoran luomiväripaletti, joka sisältää 16 mattaista ja shimmeristä aika neurtaalia sävyä. Näissä on imo aika hyvä pigmentti ja mustalla oon tehnyt rajauksetkin pariin kertaan.
    JA AINIIN! Paras kokeilemani huultenrajauskynä ever on Kikosta (Smart Fusion Lip Pencil)! Ihanan pehmeä koostumus ja levittyy huulille tosi helposti, eikä sotke. Lumenen vastaavat on tähän verrattuna ihan kamalia:D:D

Ja sit niihin inhokkeihin 😂 Tosi monet on kehuneet tuota Lancomen Definicils ripsaria, mutta itse en tykkää! Ei pidä mun ripsiä taivutettuna kuin hetken. Nyt mulla on käytössä Lumenen jotain random ripsaria mikä on vielä Definicilsiäkin huonompaa:D Mun lemppariripsaria ei enää myydä missään, se piti ripset tosi hyvin taivutettuina koko päivän, vaikka lähtikin sateessa vähän leviämään. Otan mielelläni vastaan sellaisia kohtuuhintaisia ripsarisuosituksia!

• Ripsareista vielä semmosta, että itse tykkään ihan kauheasti Rimmelin Scandaleyes Rockin’ Curves -ripsarista. Ostin sitä hienon tuubin takia, mutta osoittautu oikeen hyväksi. Sateessa ei levii ihan heti, mutta ei oo vedenkestävää kuitenkaan. Koostumus on musta ihan hyvä ja tuuheuttaa huomattavasti 💕

12

1.0k
Users

13.4k
Topics

253.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.