Meikkitopiikki

• @nikki Mä laitan nokkaan sen verran meikkivoidetta mitä irtoaa, irtopuuteria ja sit monesti jos pistän poskipunaa ni laitan myös nokkaan sitä! Itsss cute & extra
    (tulikin mieleen että pitää alkaa meikkaamaan työpaikan virkistyjäisiä varten ja en oo meikannu viimeaikoina paljon ollenkaan, osaanko enää loihtia meikkitaidetta??? ill keep yall updated)

• @Elva Noku mulla ei tartu muu ku se puuteri (ja seki luomivärinpohjustuksella) mut sit se on niiiiin cakey 😬

• Kyllä pohjustus on kaiken a ja ö! Ite pistän tuota Nivea men after shavea, sitä on kehuttu ja oonkin pari vuotta jo käyttänyt tuota. Varmasti hankala saaha nenästä ja varsinki sen pielistä hyvännäkösiä meikkivoiteen kanssa jos on kuiva iho, mä oon onneksi löytäny ittelle just niin sopevat tuotteet että iho pysyy kasassa ja siihen on helppo meikata!

• @Elva Mulla on ollu Pore Filler + Lumenen CC-voide pohjana, mut ehkä mun sit pitää kokeilla tota Niveaa 🤔

• @nikki Musta tommoset pore fillerit yms paksummat voiteet kuulostaa just semmoselta et tekee mistä tahansa meikkivoiteesta ihan kakun 😄

• Tarinaheppailijat

@elva said in Meikkitopiikki:

Kyllä pohjustus on kaiken a ja ö! Ite pistän tuota Nivea men after shavea, sitä on kehuttu ja oonkin pari vuotta jo käyttänyt tuota. Varmasti hankala saaha nenästä ja varsinki sen pielistä hyvännäkösiä meikkivoiteen kanssa jos on kuiva iho, mä oon onneksi löytäny ittelle just niin sopevat tuotteet että iho pysyy kasassa ja siihen on helppo meikata!

Eikö toi jää haisemaa sun iholla?? Kokeilin joskus kaupassa käsiin ja tuntui, että haisin koko loppupäivän mieheltä ja yksi miespuolinen kaverikin silloin kommentoi, että ohhoh 😄

Millä @Nikki levität meikkivoiteesi? CC-voide kannattaa kokeilla jättää välistä pois, josko auttaisi.

• @matty Ei haise, hälvenee nopeesti ainakin mun mielestä. Muiden meikkien hajut peittää alleen varmaan kans aika hyvin. Musta toi on kyllä aika hyvän tuoksunen, ei haittais jos jäis 😂 😂

• @matty Beautyblenderin tyyppisellä meikkisienellä 😄 Oon kokeillut jättää CC-voiteen pois, mutta meikkivoide näytti sen verran hirveeltä ilman, että ei jatkoon 😂

• Mulla on nenänpielet ollu hemmetin kauan ongelmana, oon päässy kaikista muista ongelma-alueista mihin ei meikkivoide meinannu tarttua/tuli ruman näkönen mutta nenänpielet on jääneet 🙄 miula on täydellinen meikkivoide mutta sit kesken meikkauksen alkaa aina vituttamaan kun ei pysy nenänpielissä meikkivoide, vaikka kuinka puuteroin.

• @laura Mikäs tää täydellinen meikkivoide sitten on? 😏

• Tarinaheppailijat

@Elva, mun muut meikit ei haise kyllä, en vois käyttää haisulimeikkejä kuten esim. Too Facedin ne persikkatuotteet 🙈 Tällä hetkellä käytän sellaista sprayta primerina, en nyt äkkiseltään muista merkkiä, vaalea pullo… Se on ihan ookoo, mutta. Meikki pysyy kyllä kasvoilla näinkin, niin ei ole ollut sinällään ns. ajankohtaista, mutta oishan se kiva jos ois parempi!

@Nikki, miten näytti hirveeltä? Tuliko läpi väriä (esim. sitä punaista) vai oliko erilainen pinta vai häh? Mieleen tulee nimittäin, että kun CC:hän levitetään yleensä sormin erilaisen koostumuksen takia, niin se voi jäädä aika liikkuvaiseksi meikkivoiteen alla. Varsinkin jos on joku huonompi sieni, niin helposti liikuttelee vaan meikkivoidetta. Jos se sieni on sellainen kovempi kuin BB, niin ne ainakin liikuttaa tuotetta iholla.

@laura, eihän sulla oo kuivat tai tosi rasvaiset nenäpielet? Mulla oli joskus vähän samanlaista ongelmaa, mutta sitten kun ihon kunto parani ja tasoittui, ongelma katos! Nyt kun oon kipeä ja niistänyt paljon, niin oon laittanut vaseliinia noihin kuivuneisiin kohtiin ja siihen päälle meikkivoide istuu paljon paremmin. Jos kuivuus on enemmän ongelma, niin jätä sillon puuteri pois! Se meinaan tarttuu heti niihin kuiviin reunoihin ja saa näyttämään siltä, ettei ole meikkivoidetta ollenkaan 😄

Ostin Tukholmassa käytyäni Anastasian cream contour kitin nyt vuosien haaveilun jälkeen, mutta oon vähän pettynyt kuinka vähän oon sinut tuon paletin kanssa. Mutta ehkä se siitä. Samalta reissulta tarttui Hudan rubypaletti ja highlighterpaletti, jotka on kyllä ollut tosi jebbis!

Hakusessa ois vielä joku oikeasti hyvä eyeliner. Markettimeikeistä ei oikein löydy.

• catrice cosmeticsin 24H made to stay make up 😏 jota ei enää ole edes heidän sivuillaan, minkähän viimeisen myyntierän tuotteen oon hommannut :((

@matty kun en ees erota onko nuo kuivat vai rasvaiset 😂😂

• @matty Kaikki epätäydellisyydet oikein paisto läpi 😄

@laura 😬 No nii tietysti t. toivoin joululahjaks Essencen Metal Shock -huulipunaa, valmistus lopetettu joskus alkuvuodesta 🙃

• @nikki jos meinaat niitä semmosia liquid lipstickejä niitä metallisia niin THATS GARBAGE ei kuivu kirveelläkään

• @Elva Eiku perinteinen huulipuna. Nämä:

alt text

• Tarinaheppailijat

@Nikki, siinä tapauksessa ootko harkinnut meikkivoiteen vaihtoa 😅 Voisin oikeasti betsaa, että toi CC saa kaiken liikkumaan ja meikkivoide ei istu yhtä hyvin joka paikassa 🤔 Mulla on vähän samanlaista ongelmaa kun on käyttänyt Madaran City CC:tä meikkivoiteen alla, sillon meikkivoiteelle ei jää kamalasti tarttumapintaa vrt. suoraan esim. primerin päälle.

• @matty Tässähän mä kyselen meikkivoide-ehdotuksia! 😄

• @nikki aa, no höh 😬

• Sekalaisen sakin omistaja

Meinasin eilen sipasta iltapäivällä ripsarit naamaan ihan vaan harjotuksen vuoks, mut empä sit laittanukkaan, kun avatessa sieltä vastaan tuli jotain vaahtomössöä ja hais aivan joltain miesten suihkugeeliltä 😑 Täytyy varmaan opetella piilottamaan meikit pikkuveljen ulottumattomiin 😑

• Shetlanninponit

Hui apua! Täällä yksi meikki-intoilija lisää ❤ Valitettavasti sitä on niin p*rkeleen laiska ettei sitä enää arkena jaksa hirveästi panostaa. Pohja, ripsiväriä ja huulipuna and I’m good.

Oon ihan kunnon luomiväripalettihamsteri ja niitä löytyy ihan joka lähtöön. Käytettyä niitä tulee itse aina joskus ja jouluna - muita tulee sitten meikattua hieman enemmän. Aina sitä toivois, että joka päivä jaksais panostaa 😆

Mut joo. Nää meikit on kyllä niin pirullisia. Ihan hirveesti niitä tulee ostettua ja kerättyä, mutta siellä ne on kivasti koristeina ❤

Tän hetken go to meikkipohja on MAC Pro Longwear miksattuna saman merkin Mirage Studio Face & Body Foundationiin, joka on sellainen helmeilevä versio. Pysyy kuin tauti, on kivan freesi ja ei ollenkaan kakkumainen, kun kevyellä kädellä laittaa.

8

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.