Webs jumittaa

• Olikos Websillä joku päivitys 12.12? Ei ainakaan meikäläisen sivuille tehnyt toivottua vaikutusta…

• Esteratsastajat

Joo oli, mulla toiminut nyt normaalisti muutaman päivän, en oo ehtinyt kylläkään katsella ihan jokasta päivitystä näkyykö sivuilla mut ainakin ne muutaman mitä oon tarkastanut ovat toimineet. (myös sivulataus toimii nopeammin editorissa)

• Eipä kyllä heidän päivitykset nyt auttaneet minunkaan ongelmaan. Voi hemmetti tätä puuhastelua taas kerran 😕

• Esteratsastajat

Mulla on toiminut kolme päivää ihan hyvin 😄 päivitykset ei tosin kaikilla sivuilla näy, mutta se nyt on tässä kohden yks lysti kun pääsee noita heppoja siirtään sinne vaan… Ei ole vieläkään muuten tuo mun otsikkokuva vaihtunut css koodista oikeaan kokoon :S

• Mulla on sama ongelma kuin Jannicalla, että päivitykset eivät näy kaikilla sivuilla. Poistin joitakin vanhan tallin sivuja websistä ja tiedostot todella poistuivat, mutta siitä huolimatta poistettujen sivujen osoitteet toimivat ja sivut näkyvät ihan normaalisti. 😄

• Esteratsastajat

Jep, sekin varmasti liittyy siihen päivitysongelmaan. Toivotaan että senkin saisivat nyt kuntoon. Oon kyllä tyytyväinen et uusien sivujen teko ees onnistuu 😄

• Uusia sivuja oon pystyny ite tekemään koko ajan ilman mitään ongelmaa. Sitten kun sitä uutta sivua pitäisi päivittää, vaikka sitten 30s luomisen jälkeen, niin mitään ei enää tapahdu…

• Esteratsastajat

Joo toi päivitys tääläkin suunnalla edelleen ongelmana 😕 Jännä et joillain kuitenkin toiminut muuten, miehän en oo ees sisälle päässyt moneen viikkoon kun jotain erroria vaan veti ja sit jos pääsinkin niin ei se ladannu tiedostoja. Nyt se puoli jo toimii, vielä kun saisivat sen päivittelyn toimimaan jokaisella sivulla. Huomasin muuten saman että keskimäärin nuo uudet sivut päivittyy huonommin. Vanhoille sivuille, etenkin sellaisille joilla on vanha ulkoasu päivittyy paremmin. Mietin vaan et eihän tämä nyt sitten johdu siitä uudistuksesta joka tehtiin tietojen tallennuksessa 12 päivä, mutta en usko koska tämä ongelma oli jo ennen päivitystä.

• Esteratsastajat

Osa päivityksistä toiminut tänään mulla joillakin sivuilla… toivotaan et siitä lähtis. Meillä kuitenkin muutto jo käynnistynyt muualle…

• Yhdellä laitteella toiminut niin kuin pitää, koneella ei päivity millään. 😞

• Esteratsastajat

Okei, toivotaan et lähtisi pyöriin. En oo kanssa aiemmin saanut päivitettyä mitään kuukausiin, tänään onnistui ekan kerran muutaman sivun kohdalla et kisatulokset ym näkyi heti 😄 Ei kyl oo kauheat odotukset silti 😄

• Esteratsastajat

No apua, villiksihän tää menee 😄 nyt toimii yhden kerran päivitys joka sivulla, toista kertaa ei muokkaa samaa sivua 😄

• Esteratsastajat

Mitenkään toiveita herättelemättä, mutta mulla toiminut kaksi päivää nyt sivut ja päivityksiä pystynyt tekemään samalle sivulle useita, jotka näkyy heti 👍

• Sama homma, nyt on toiminut about viikon niinkuin pitää 😄

• Esteratsastajat

Pelottavaa, ehkä se tästä :_D

2

924
Users

12.2k
Topics

225.5k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.