Hoitohevosta vailla

• Olen taukoillut virtuaalimaailmasta pitkään, mutta joku veto täällä on, kun tänne haluaa aina palata… En tiedä kuinka meno on hiljentynyt viime kerrasta kun olin aktiivinen (5v sitten), mutta toivottavasti jotain löytyy.

Etsisin siis hoitohevosta. Tässä toiveita, mutta mikään ei ole ehdoton juttu:

• Aktiivinen talli, erilaisia tapahtumia myös hoitajille
    • Olisi kiva jos talli olisi piirretty
    • Kaipaan tasoja ja tehtäviä, saan niillä pidettyä mielenkiintoa yllä
    • Toiset hoitajat olisivat mahtava juttu
    • Tarinapainotteinen talli ja siellä myös tapahtuisi, eikä homma olisi hoitajien kirjoitusten varassa

Kiitos ja kumarrus jos edes joku kriteeri täyttyy :D

• Suosittelen erittäin lämpimästi Hemsburyä, jossa olen hoitajana! Sanoisinko jopa, että kaikki kriteerit täyttyvät :D

• Piirrosharrastajat

Vaahterapolusta (linkki allekirjoituksessa) löytyy piirrettyjä kopukoita ilman hoitajaa. :slight_smile:
    Tasot tulivat käyttöön tuossa jokunen aika sitten, muita hoitajia (sekä yksityisten hevosten omistajia) löytyy, tarinoimalla kerätään myös pisteitä ja kun 20p on kasassa, piirrän kiitokseksi kuvan, tunteja/valmennuksia/kissanristijäisiä järjestetään suht. aktiivisesti jne.

• Esteratsastajat

Heippa Agatha ja tervetuloa takaisin! Adina ei ole piirretty, mutta pistänpä nyt kuitenkin tarjolle, kun meiltä tasoja, merkkejä ja toimintaa löytyy :) Etusivun foorumi-linkistä pääset tutustumaan hoitajatoimintaan. Valitettavasti hoitajia meillä ei paljon ole vielä, mutta jonkunhan pitää olla niitä ensimmäisiä ;)

• Tarinaheppailijat

Tervetuloa tutustumaan Omppuun, jossa yhdistyvät perinteinen ratsastuskoulumeno ja westernhenkinen ranchelämä. :relaxed: Toiminta on hyvin tarinapainotteista ja piirtelen suht. säännöllisesti hevosista ja tallilaisista kuvia. Hoitajilla on oma visuaalisesti tavaroista, kuvista ja palkinnoista täyttyvä kaappi foorumilla ja oma hahmo kehittyy EXP-pisteitä kerryttämällä hoitotasoilla. Olen tosi rento ja joustava tallinpitäjä, että paljon en hoitajalta vaadi, vaan oman jaksamisen ja inspiraation voimin saavat kaikki “pelata” :slight_smile:
    PS. Jos jonkun kiinnostavan hevosen sivut eivät toimi, nostan niiden päivittämisen etusijalle to do -listalla.

• Mahtavaa että löytyi näinkin hyvin paikkoja! Pikaisella vilkaisulla kiinnostuin eniten Orange Woodista ja Hemsburysta, mutta syvennyn vielä tarkemmin kaikkiin ennen kuin laittelen hakemusta :)

• Suomenhevoskasvattajat

Jos tiivistä ja aktiivista porukkaa kaipaat, niin lämmin suositus Susikalliolle ( @susikallio ) jossa mulla on kaksi yksityistä :slight_smile: Kuvallinen talli, mutta muuten täyttää kaikki kriteerisi täydellisesti. Porukkaan otetaan avoimin mielin, Viona on omistajana aktiivinen ja Susikalliossa pääsee etenemään tasolta tasolle halutessaan!

Susikallion hoitohevosista jos kukaan ei natsaa, niin mun friisiläisori Sentti voisi kaivata hoitajaa itselleen kun oma aika on rajallista pikseliheppojen kanssa touhuamisen kanssa.

• Oreihin hurahtaneet

Tsekkaapa Hukkasuo :smile:

• Kontolasta löytyisi parikin piirrettyä ilman hoitajaa. Mitään tasoja ei vielä löydy, mutta on kyllä suunnitteilla/työn alla tässä lähiaikoina.

Tarinatoiminta on myös alulla, mutta talli on ollut vasta hetken pystyssä. Tapahtumia on tarkoitus järjestää aktiivisesti.

• Naavan tallille on loka- marraskuun aikana tulossa uusia hevosia ja sen myötä myös hoitajahaut! :)

• Naalisvaara on vielä hieman vaiheessa, mutta toiminnasta tms. löytyy ihan tarpeeksi tietoa kuitenkin :slight_smile:

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.