Esittelyssä pitkästä aikaa Team J&K!

• Mun harrastamiseni on ollut kautta aikojen aika on off -tyyppistä, mutta nyt on puraissut sitten aivan valtava pikseliponipaarma! Inspis koko ajan senkun
    kasvaa ja kasvaa vain, vaikka kuinka läppäri sauhuten sitä koitan purkaa. Niimpä onkin aika nostaa Team J&K:ta pitkästä aikaa vähän enemmän tapetille! Samalla
    tästä saa sopivan monitoimitopikin juokseville asioille. 😄

Ihan ensiksi alkuun:

Valmennuskeskus

Idea valmennuskeskuksen perustamiseen lähti aikoinaan siitä, kun innoistuin aivan älyttömästi valmennusten kirjoittamisesta ja päätin perustaa sitä varten
    ihan keskuksen. Siinähän kävi sitten niin, että omat hepat jäi ilman valmennuksia kun sormet syyhyten kirjoittelin valmennuksia vain muille. Siitä syystä keskuksen
    toiminta on viime aikoina ollut kovinkin jäissä, mutta eiköhän pidetä nyt parit pienen pienet valmennukset kuitenkin!

Molemmat valmennukset ovat täynnä.

Ohjeet osallistumiseen löytyy kutsusivuilta, osallistumiset vain sähköpostiin. Huom! Team J&K:n kasvatit pääsevät mukaan valmennuksiin ja muihin tapahtumiin,
    vaikka ne olisivatkin muutoin jo täysiä, mikäli he ilmoittautuvat kutsussa mainittuun määrä-aikaan mennessä!

Mielipiteitä? Arvonta!

Vaikka itse tykkäänkin tallistani aivan älyttömästi, tiedän, että tulen helposti sokeaksi joillekin asioille. Lisäksi muilta ihmisiltä saa usein
    aivan loistavia parannusehdotuksia, joita ei itse olisikaan älynnyt ajatella. Niimpä haluaisin esittelytopikin hengen mukaisesti kuollakseni
    kuulla teiltä mielipideitä, arvosteluja, risuja, ruusuja, ihan mitä vain mitä mieleen tulee!

Heitän tähän myös porkkanan, eli arvon jokaisen jotain kommentoineen kesken yhden valmennuksen haluamassaan lajissa (este, koulu, kenttä, varsa) ja mikäli
    kommentteja tulee huima määrä, myös useamman valmennuksen! Arvonta suoritetaan 01.11.2017, tai sen jälkeen mikäli en juuri kyseisenä päivänä pääse koneelle. Olisi myös hienoa, jos saisin julkaista kommenttejanne meistä sanottua -sivulla 🙂

Ostan evm sukuisia hevosia!

Ostoslistalta löytyy:

• 1x fwb-t
    • 2x holst-t
    • 1x shet-t
    • 3x conn-o
    • 1x conn-t

Kaikki tosiaan evm-sukuisia ja nimiä keksitty mieleellään kolmanteen polveen asti. Tarvittaessa keksin itse loput, mutta olen siinä tosi huono. 😄 Hevoset voivat olla joko
    tuonteja tai jo valmiiksi olemassa olevia valmiimpiakin tapauksia. Tulevaisuus sisältää täydet sijat painotuslajissaan, laatuarvostelut, jälkikasvua sekä osallisuuden
    jalostussuunnitelmassani.

Mitähän vielä, jotain varmaan unohdin. No lisäillään sitten jälkeenpäin 😄
    Areena on siis nyt teidän!

• Suomenhevoskasvattajat

Tykkään, oon aina tykännyt! ❤

Kävisikö yhdistelmä Enchantress PB x Never Lies 'If? Ori on KRJ-I -palkittu 1-polvinen holstein, joka on piakkoin menossa kuoppaan - haluaa vain pari vaavia vielä lisää ensin. Varsa jäisi ainakin alkuun meille, kilpailemaan koulua porrastetuissa ja saamaan jälkeläisiä. 😄

• Sekalaisen sakin omistaja

Laitoin @ osallistumista valmennuksiin ja kenttäkisoihin, koulu- ja estekisoihin oonkin ilmoittautunut jo aiemmin.

Mä oon useammankin kerran vierallut J&K:n sivuilla. Sulla on hienot hevoset ja tykkään, kun on muitakin talleja jotka pitää valmennustoimintaa (itsekin siihen pyrin!). Ulkoasussa kiva värimaailma ja muutenkin selkeät sivut, hyvin kirjoitetut tekstit ja hevosten luonteisiin on panostettu monipuolisuudella (eri tilanteissa käyttäytyminen) mikä on aina hyvää panostusta :slight_smile:

• Esteratsastajat

Ensin pari kommenttisanaa tallista : ) Todella kivanoloinen panostettu talli, jossa hevosilla on selkeät persoonat ja se erottuu joukosta. Pidän myös talleista, jotka elävät aktiivisesti “arkea” keskustassa ja järjestävät myös villiä toimintaa, oli se sitten kisoja tai valmennuksia ja tähän porukkaan tekin kuulutte vahvasti.

Sitten piti vielä muistaa mainita, että meillähän on tuontihevostopa tuolla markkinasivulla 😉 sieltä löydät vilkaisemalla noista kaikista roduista hevosia, lisäksi laitan tähän vielä muutamat, joita ei sivuilta löydy ja jos nimen perusteella inspaa (itelle ainakin nimi on kaikki kaikessa tuontien kanssa ^^) niin laitetaan pakettiin ja kirjottelen samantein lisätiedot. Myös noille tuontihevostopan hevosille on saatavissa lisätietoa mukaan ja se kolmas polvi myös 😉 Saksalaiset tuossa alussa voi olla mitä rotua vain, muokattavissa myös tammanimiksi. Tässä näitä vielä mitkä sivulta puuttuu:

conn o/r Aston / Barrick / Blaze / Braelyn / Hewitt / Landon / Trandall
    conn t Agnes / Ashley / April / Autumn / Bethany / Beatrice / Madison
    conn-o/r. Cairbre / Donnchad / Finnian / Finnigan / Marcas / Peadar
    conn-t. Duvessa / Flannery / Reagan
    conn-o/r. Baldrick / Goodwin / Hamilton / Howard / Milton
    conn-o. You Rock My World / So Speechless / One More Chance / Black Entertainment / Number One / Dangerous World / Remember Me? / Will You Be There? / Leave Me Alone / Scream / Heartbreaker / Get It Together / Beat Me / Bad Times / Goin’ Places
    conn-t. Bethany / Blanché
    conn-t. Cypress / Diamond / Harmony / Phoenix
    conn-o/r. Grainger / Hayden / Ronnie
    conn-t. Gaia

saks pv-o/r Jaegar / Jarrell / Jarrick / Jeff / Jeret / Jindrich / Ferold / Fons / Fredrick
    saks pv-o/r Garrick / Geoffray / Gert / Gilbert / Gibbon / Giliam / Gino
    saks pv-o/r Caz / Chaz / Chuck / Clovis / Corey / Culkin
    saks pv-o/r Bedrich / Bernardo / Bernhold / Berton / Bertwin / Branson / Brantley / Bruno
    saks pv-o/r Schaffer
    saks pv-o/r Karel / Karl / Keiler / Kessler / Kieffer
    saks pv-o/r Lambert / Lockhart / Lowden
    saks pv-o/r Otto
    hann-o. Talbot
    pv-t Crystl

she-t. Save the Sensation / Midnight Sensation / Shining Sensation / Simply Sensation / Starlight Sensation / Shocking Sensation
    she-o. Simply Amazing
    she-o Beauty and the Beast / The Beast
    she-o Wild Side / Wild Prince / Wild Wings / Wild Wonder / Wild Eye / Wild Heart

(Nämä on useaan otteeseen olleet tarjolla tuolla topassa huhtikuulta alkaen ja satunnaisesti tullut vastaan että näitä otettu käyttöön, joten toki tarkastan rekisteröitävyyden vielä ennen ostopäätöstäsi)

• Aislinnin kanssa ängettiin estevalmennukseen, josko saatas tääkin koni pomppiin muutakin kun porkkanan yli. 😄

• @Crimis Voi kiitos! ❤ Yhdistelmä käy mainiosti, tuleekin muuten upea vaavi! Haluatko liisinkivarsan vai meidän kasvattajanimen alle? 🙂
    @IslaT, voi kiitos sullekin, ihanaa kun joku jaksaa kommentoidakin 🙂 Ja ihanaa kun joku jaksaa kisoihinkin osallistua!
    @Jannica, Oi kiitos kivoista sanoista! ❤ Herranjestas, multa on tollanen tuontihevostopa menny ihan ohi 😮 Kyllähän tuolta kiinnostaa monikin otus itselle haalia, jospa mä tuun suoraan sinne häiriköimään noita itselleni! 😄
    @Nenna2377 , jee, saatiin J&K -kasvattejakin mukaan!

Molemmat valmennukset on täynnä! Enää mahtuu siis mukaan vain J&K -kasvatilla. Täytin valmennukset vähän tasapuolisemmin, kun muuten olisi tullu kahdelta ihmiseltä molemmat valmennukset täyteen, toivottavasti kaikki ymmärtää tämän. Ja kyllähän näitä on suunnitelmissa lisääkin järjestää!

• Esteratsastajat

Tule vaan rohkeesti 😄 multa löytyy myöskin koneelta muutamia aihioita nimistä et jos ei sopivaa tuontia tuolta löydy niin laitan listat sulle vaikka säpöön. Tuon myös tarvittaessa heppoja ihan toiveiden mukaan, jos vaikka kuvat on valmiina jollekin 😉

• @Jannica Waaaau, mahtavaa! Varo sanojas, joudut kohta töihin muuten 😛

• Suomenhevoskasvattajat

Ihanaa! Teidän kasvattajanimen alle sopii hyvin, mulla on kriisi kasvattajanimen kanssa (ei ole) 😆 Onko nimiehdotuksia vai pistänkö itse mietintämyssyyn? Voisi jatkaa emän nimiteemaa, tykkään kovasti sen nimestä :slight_smile:

• @Crimis Äkkiseltään ei tule ehdotuksia mieleen, että jos itse keksit paremmin niin antaa mennä vaan! J&K -kasvateillahan sitten pääsee aina noihin kaikkiin valmennuksiin mukaan, että pidä mielessä 😉 Emällä on kyllä ihana nimi, muistan sitä ostaessani itsekin rakastuneeni siihen ensimmäisenä!

• This post is deleted!

• This post is deleted!

• This post is deleted!

• This post is deleted!

• This post is deleted!

• Kiva, että joku vanha konkari taas innostuu uudestaan tai että jatkat harrastusta 🙂 Itellä kans viime vuosina ollut vähän on-off harrastelua, mutta ei se mitään 😄 Oon todennut, että parempi kun tekee tätä vain itselleen, eikä ota turhia paineita.
    En oo teijän palveluita koskaan käyttänyt, eikä ole kasvattia ollut, mutta muistan kyllä paikan : ) Pitäisköhän sun miettiä jotenki valmennuskeskuksen modaamista, jos löytyy muita innokkaita valmennuksien kirjoittajia? Tällöin pääsisit välillä itsekin osallistumaan valmennuksiin, jos olisi ns. vierailevana tähtenä joku ulkopuolinen valmentaja. Ja muutenkin saisit pidettyä helpommin aktiivisempana toimintaa kun ei aina tarvitsisi itse kirjoitella, vaikka siitä ilmeisesti kovasti pidätkin : ) Valmentajalle vaikkapa palkaksi sitten pari valmennusta tai extra pitkä valmennus / päiväkirjamerkintä (; tai jotain muuta?

• @Carolina Aina on yhtä kiva kuulla että joku meidät muistaa, kiitos! 🙂 Itselleen tätä kannattaakin juu tehdä, sillä mä oon ottanut mun hiljaisemmat kaudet ihan rennosti vaan. Aina se inspis tähän touhuun iskee kuitenkin uudestaan ja uudestaan. 😄 Olen joskus miettinyt valmennuskeskuksen suhteen tuota samaa ideaa! Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että tuo systeemi todennäköisesti tuottaisi mulle vaan lisää hommaa. Tosin, jos joku valmennuskeskuksen nimissä haluaa valmennuksia pitää, niin tervetuloa remmiin vain! 🙂

• Hopsista! Haluaisiko joku myydä mulle kuvia tai ostaa meiltä vaikkapa tilausvarsan? 😉

• This post is deleted!

• Hopsansaa! Tulisiko vielä vaikkapa mielipiteitä tallista (vinkvink arvonta ;))

6

942
Users

12.5k
Topics

232.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.