Taulukonmuokkausongelma (border jatkuu yli sen mitä pitäisi)

• Piirrosharrastajat

No niin, olen pinnistänyt aivoni pieneksi rusinaksi tämän ongelman edessä enkä keksi mikä on pielessä. Ehkä jollain teistä on enemmän hoksottimia ja löydätte tähän jonkun ilmeisen ratkaisun jota en vain kykene nyt hahmottamaan 😄 Eli siis: tämä.

Sukutaulussa pitäisi olla viivoja tietyissä kohdissa, mutta ei toisissa. Tuossa olen määrittänyt isänemänisän ja emänisän kohdalle määreen “border-left: 1px solid #d0d0d0;”, eli kyseisten solujen vasemmassa laidassa kuuluu olla ja onkin nyt harmaa viiva. Mutta mitä kehveliä! Viivat jatkuvat alas asti isänemänemän ja emänemän laatikoihin. Äääähk!

Erityisen tyhmä olo on senkin takia, että olen joskus osannut saada tällaisen sukutaulun aikaan, mutta nyt ei vaan suju… xD Kaikki apu on äärimmäisen tervetullutta.

• Piirrosharrastajat

Huh, sainkin selvitettyä itse, kun tarpeeksi kauan yritin! Poistin sukutaulusta “border-collapse: collapse;”-määreen ja heti alkoi näyttää siltä miltä pitkikin. Eipä mitään, jatkakaa sitä mitä olitte tekemässä, nothing to see here… 😄

9

939
Users

12.5k
Topics

231.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.