7700+ vapaata kuvaa (25.7. kyselytulokset)
-
Pikselit tarjoaa virtuaaliharrastajille kuvia, pääosin hevosista, mutta myös muista eläimistä sekä koristekuvia. Kuvia sivuilta löytyy tällä hetkellä yli 7700, yhteensä melkein 1600 hevosesta. Ajankohtaisia päivityksiä uusista kuvista jaetaan tässä topassa.
Suurimman osan kuvista ovat ottaneet sivun ylläpitäjät VRL-10444 ja titiuu. Lisäksi kuvia on tarjonnut käyttöön Lithy.
Lisätiedot, ohjeet ja kuvien hakukoneen löydät nykyään täältä.
-
@k10444
Tästä postauksesta pitäisi voida tykätä ainakin 3 kertaa ja lykätä vielä jotakin sydämiä päälle. Ihanaa, kiitos ja mä rakastansuanoita kuvia! -
Hei mä tunnistelin sulle noita suokkeja just silloin ennen kun Keskusta kaatui. Löysin vielä muistiinpanoista listan.
12 Pinomäen Ariel
21 Täyslatinki
25 & 34 Ruskan Reipas
26 Taika Tami
32 Trio
33 Aroha Kastanja
36 & 44 Rauhalan Hilda
38 Vilan Pila
39 Magia
40 Riiviö -
@milja Kirosinkin sitä silloin, kun näitä oli tunnistettuna ja se topa hävisi Kiitos, pitääkin käydä muokkaamassa tuonne!
-
Tuntematon koira 2 on joko sileäkarvainen noutaja tai hovawart narttu. Todennäköisimmin sileä.
-
@lithy Sanoisin, ettei missään nimessä flatti. Epätyypillisen raskas pää ja runsaasti ruskeaa sekakarvaa.
-
@felissa No sitten hoffinarttu Hyvä että meillä on flättisilmäinen täällä. Vaikka hoffi onkin oma rotu niin nää meidän kevyet mustat on mulle välillä vaikea tunnistaa
Eikun sos, sehän onkin brindle! Sit taitaa olla joku laumis-laumis -puolelta. Estrelanvuoristokoira tms?
-
-
@k10444 Joo mä hion rotutunnistusta Google kaverina :'D
-
Oon suht varma, en täysin, mutta aika varma näistä
Tuntematon suomenhevonen 3 - Köppinen
Tuntematon suomenhevonen 4 - VälähdysToi 5 on
joku + PrinssiEdit: Muiston Prinssi? Ja 2 olis joku myös kunkkareissa 2016 (?) juossut orhi (ehkä Jokivarren Kunkku?). -
@Humutin Näähän ne ois, lisätty sinne Oon muuten näköjään tiputtanut pallon tunnistuksen suhteen ihan täysin noiden kohdalla, Köppinen pitäis tunnistaa otsallaankin ja toisella lukee rintaremmissä nimi, eikä noiden muidenkaan kunkkarijuoksijoiden tunnistus vaikeaa pitäisi olla
-
@k10444 joo, ei siinä mitään, ravurit on aina yks ilo tunnistaa
Tuntematon 6 on Suola, mutta oisko muut samalla ruskealla lätkällä juosseet sitten tältä listalta (eli loputkin ravurit). Muiston Prinssi on ainakin juossut kans samalla ruskealla lätkällä samassa lähdössä, mutta vähän eri numerolla (14, eikä 16 kuten tuloksissa), mutta mä ehkä silti tutkisin tätä mahdollisuutta -
@humutin Kiitos näistä, pitääkin vähän myöhemmin muistaa tutkia noita ruskeita
-
Hieman tunnistuksia
Tuntematon lämminverinen - Por Nie Rock
Tuntematon lämminverinen 2 - Racehill Victory
Tuntematon lämminverinen 4 - Unyielding Stride
Tuntematon lämminverinen 5 - MeritTuntematon suomenhevonen 6 - Suola
Tuntematon suomenhevonen 7 - Tarun Tykki
Tuntematon suomenhevonen 8 - Enriko
Tuntematon suomenhevonen 9 - Konrad
Tuntematon suomenhevonen 10 - Ekko Rammuok. tuntematon russi 2 - Ljungens Tindra
-
@meerin Kiitos tuunnistuksista!
-
psst. Tämä tuntematon poni on Prins Bertil
-
@helga Kiitos! Hänen nimeään koitin kaivella pidenpäänkin, muttei tärpännyt Syötävän söpö otus
-
HUOM! Osoite, copymerkintä ja salasana VAIHTUNEET
Alan pikkuhiljaa lisäämään sekaan @titiuu n vapaiksi lahjoittamaa valtaisaa kuvamäärää, ilmoittelen tänne kyllä uusien kuvien / rotujen lisäyksistä
Päädyttiin ratkaisuun, että tungetaan meidän molempien kuvat yhteisiin kansioihin, näin on helpompaa sekä mulle kuvien käsittelyn ja lisäyksen kannalta että teille copymerkintöjen suhteen (pah, me jaetaan jo talli ja domain, mitäpä pienestä copyjen jaosta )Vanhojen jo käytössä olevien kuvien copyjä ei ole tarpeen muuttaa.
Lisätty 25.7.
Valjakkokuvia hevosista ja poneista:
Adel (m (fri)risteytys ruuna)
Lustig (rt russ r)
Ai.Ka. Cheelia (rn russ t)
HS Choko (rn russ t, tästä galleriassa myös rakennekuva)
Bamblys (rn zemaituka r)
Evelien K. (m fri t)
Ivanhoe av Friheten (m shet r)
Nelivaljakko: Artemis DK, Kidi DK, SG Hard Rock ja SG Hop Scotch (m old t, m pv t, rn fwb r, rt fwb t)
Lumina II (rn hann t)Lisäksi koira kansioon on lisätty yksi kuva ja koristekuvakansioon on lisätty 7 uutta kuvaa.
-
Tänään lisätty
@titiuu n kuvia valjakkoajosta (eilen lisätty samojen kisojen koulukie, tänään tarkkuuskoe):
Adel (m rist r)
Ai.Ka. Cheelia (rn russ t)
Bamblys (rn zemaituka t)
Brudvik Dewin (rn wD o)
Coen D (m fri r)
Danser T (rn hollantilainen vaunuhevos r)
Fast Freddy van Egenoven (rt bwp r)
Friisin Paletti (rt sph o)
Gwiazdeczka & Pacynka (parivaljakko, 2x mkm puolainen puoliveritamma)
Hessin Vihtori (rt sh r)
Hikon Hilarius (rt sh r)
Kaskenpään Andromeda & Symphatil Iceman (rn shet t ja rt shet o)
Lumina II (rn hann t)
Pikku-Epeli (rt sh r)
S.W. Summer's Dream Prince (rn wD r)
Santalan Diana (mrn wB t)
SG Felice (rt fwb t)
Siglavy Cicero & Pluto Hires (parivaljakko: m & km lipizza orit)
Silent's Black Queen (m wB t)
Strelizia Nicolai (rn rp r)
YK Dark Pierro ja Dark Ulkje (Parivaljakko, m arabo-friesian r & t, YK Dark Pierro EHKÄ valjakossa vasemmalla)Samojen kilpailuiden kuvista koristekuvakansio on nyt hieman muhkeampi, ja tarhassa olleista myös muutama tarhakuva: rn ponitamma "Anna" sekä tuntematon pv tyyppinen rn ruuna
Kävin tänään kuvaamassa ponikuninkuusraveja (kuvia kaikista lähdöistä), nämä myynnissä (halpaa on!) yksinoikeuksella ennen vapaisiin menoa, vapaisiinkin päätyvät jollakin aikataululla (toki lukuunottamatta mahdollisesti myytyjä kuvia) (Myyntikuvia löytyy myös Turun linnan turnajaisista samalla periaatteella)
-
@k10444 Tuon ponitamma Annan virallinen nimi on Annabella, mutta eipä se kyllä tuo hirveästi lisätietoa, kun ko. ponin suku on tuntematon.