M: kuvia € (paljon eri rotuja)
-
Ja nyt niitä myydään vain euroilla. Paljon siis eri rotuisten ponien ja hevosten kuvia (läh. rakenne). Laatu vaihtelevaa, hinnat määräytyvät laadun perusteella mutta ei tässä puhuta suurista seteleistä. (Rotuina läh. pv, sh, she, gr, conn, welsh, rp…)
Kuvia kaivelen tarpeen mukaan, eli…
- Laita sähköposti osoitteeseen chao@live.fi
- Kerro postissa minkä rotuista, näköistä ja sukupuolista kuvaa etsit ja mikä on budjettisi.
- Laitan paluupostissa vaihtoehtoja ja hintatietoja kuvista.
-
sh oreja ja tammoja
-
Pistin postia. :slight_smile:
-
Vastailen sitä mukaa, kun saan kaivettua kuvia esiin!
Kaikkien viestit tullut perille, yhdelle oon ehtinyt jo vastata.
-
Huom! Kuvat myydään muokkaamattomina!
-
Kaikille tähän mennessä viestitelleille laitettu kuvia. Säpöä saa yhä heitellä, mutta palaan kuva-asialle viikonlopun jälkeen!
-
Onkohan mun viesti tullut perille? Näkyy ainakin lähetetyissä mutta vastausta en ole saanut
-
@Chao said in M: kuvia € (paljon eri rotuja):
Kaikkien viestit tullut perille, yhdelle oon ehtinyt jo vastata.
Eli eiköhän sinunkin viesti @Melina siellä jonossa ole
-
@Jannica Sen jälkeenhän on kommentti että kaikille viestiä laittaneille vastattu?
t. malttamaton joka laittoi heti topikin nähtyään s-postia
-
@Melina Voin tarkistaa mutta mun mielestä laitoin kyllä kaikille vastausta. Just a sec!
-
Hui, kolmen viestin laittaneen viestit oli eksynyt roskapostikansioon, pahoittelut. Joudun pitämään jännityksessä viikonlopun yli koska pääsen kuva-arkistoihin käsiksi vasta sunnuntaina!
-
Joo ei ole mikään kiirus : D
-
Taas on kaikille vastailtu!
(Jos joltain jäi paluuposti uupumaan, niin ilmoitelkaa niin tarkistelen taas huomenna!)
-
Vastailtu kanssa, näähän oli kivoja kuvia! * odottaa innolla lisää*
-
Kaikille vastattu.
-
Yhä paljon kuvia eri rotuisista hevosista ja poneista myynnissä!
-
Mä laitoin sulle postia!
-
Laittelin mailia :slight_smile: