Shetlanninponit
-
@Crimis tää oli eka kun tuli kuvakansioista vastaan, kelpaisko hän!
(kuvat delekoitu tästä
)
-
@vp oi kyllä! Maybecks Cayalle tosiaan olisi tulossa. Mitä sä haluaisit näistä?
-
Passaako vaikka kaksi pk-merkintää tai valjakkovalkkua?
-
@kida Voi miten ihania kasvatteja taas. ;__;
-
@VP päikyistä saan realistisempia joten mennään niillä?
Pistä vaikka yksällä niin ei täytetä koko topaa + pysyy tallessa paremmin
-
Voisin kaikessa hiljaisuudessa tehtailla itselleni uusia poneja
Millaisia 1-polvisia oreja teiltä löytyis mein Sintille?
-
-
@miia-maria multa löytyis neljä 1-polvista valjakkopainotteista oria joista voi saada astutuksen. Buffy, Nuutti, Tatti & Aapo. Tekstien osalta on kyllä raakileita mut pikkuhiljaa saan niitäkin kirjoiteltua
-
Löytyiskö keltään opetusmestaria mulle? Tulis rennolle sekatallille siitokseen, kilpailuun ja tarinakäyttöön
-
@Miia-Maria Meiltä löytyis 1 polviset herrat Cactus Xylitol KH ja Lily’s Little Twinkle Charm, molemmat KTK-II palkittuja, jälkimmäinen on myös VSN Ch.
Ensimmäisellä on täydet KRJ sijat ja VVJ sijoja uupuu 13. Jälkimmäisellä ois vaivaisesta yhdestä sijoituksesta kiinni täydet VVJ sijat, ei kilpaile koulussa…Oon nyt “vähän” jumissa tän shettishomman kanssa, kun oon yrittäny metsästää enempi tän tallin näköistä ulkoasua ennen ku ponimäärä on sellainen, ettei niille jaksa enää vaihtaa uutta. Itellä ei oo kauheesti energiaa eikä juuri taitoakaan väsätä, saati sitten energiaa kirjoitella palkkatekstejä siitä, että joku sellaisen tekis, eikä sekään auta että on ihan peeaa…
Tuo nykyinen ei vaan jotenkin sovi… Sitä myöten on sitten tekstit ja kaikki retuperällä vielä(kin).
-
@Miia-Maria VIR MVA Ch Soda KTK-I, Omppu ja Rööki. Nää tosin on kilpaillut vaan valjakkoajossa
-
@Natalia Hei Nuutti olis aika ihana
-
Pumpkin on Wyatin uusin tulokas
Tässä samalla @Natalia lle sivut! Nuuttia siis salakavalasti lainasin
-
@Miia-Maria ihana!
-
@miia-maria siitähän tuli ihana
lisäilen oriin jälkeläisiin huomenna
-
@vikinä said in Shetlanninponit:
Löytyiskö keltään opetusmestaria mulle? Tulis rennolle sekatallille siitokseen, kilpailuun ja tarinakäyttöön
Tämä viesti
-
Joulu tulla jolkotteli Playgroundiin ja sen kunniaksi pukinkonttiin livahti 4 kappaletta jouluvauvoja
käykääs nappaamassa oma pehmoinen ponipaketti mukaan
-
Kisaako kenenkään shettis perinteisiä erj kilpailuita? Luokkatoiveita KRJ, ERJ, VVJ?
-
@vp Mulla on jokunen, taitavat olla akselilla 40cm - 60cm.
-
@vp HeC ois aika kova!