M: SWB, trak, drp, hann (Stall Katina lopettaa)
-
Stall Katina on tullut tiensä päähän vajaan 8 vuoden iässä. Talli tyhjenee, joten ne, jotka ei mulle jää, on nyt myynnissä. Hevosille etsitään rakastavaa ja mieluusti loppuelämän kotia. Muita vaatimuksia ei ole, ellei toisin mainita. Sivut tulee ilmoittaa mulle kahden viikon sisällä kaupanteosta.
SWB-t. Katinas Paloma
SWB-t. Katinas Leane, KV-II
MYYTYhann-t. Tempeste Aeris (kuvat mukaan)
MYYTYSWB-t. Katinas Thilde, KTK-III, KV-I (kuvat mukaan)
MYYTYSWB-t. Katinas Thyra
MYYTYSWB-o. Katinas BennetSeuraavat myynnissä 31.8. asti, jos eivät mene kaupaksi, niin menevät kuoppaan (kaikille kuvat mukaan):
MYYTYSWB-t. Katinas La Belle
MYYTYSWB-t. Katinas Smulan, KV-II
MYYTYtrak-t. Rosenhof Anna, KTK-III, KV-III(vain kotiin jossa pääsee KRJ:n laatuarvosteluun)
MYYTYtrak-t. Rosenhof Kora, KTK-III, KV-III(vain kotiin jossa pääsee KRJ:n laatuarvosteluun)
MYYTYdrp-o. Rhof Sunset Coconut, KV-II(vain kotiin jossa pääsee KRJ:n laatuarvosteluun)Mahdollisesti myynnissä myös OLD-t. Adeline, KTK-II, KV-I, VSN National Champion, anomista vaille VIR MVA Ch (vain laatiskotiin)
-
Lähtisikö Rosenhof Kora Kalopsiaan tekemään pari varsaa ja käymään koululaatiksessa? Näyttönä Bahama West Rox
-
Thyralle tarjoaisin kilpailevaa kotia isänsä luota Whitehallista (allekirjoituksessa, puhelimella) :slight_smile: Joskus aikanaan laatikseen, ja kantakirjaan myös.
-
Voi Smulan, sitä taisin jo viimeksi katsella kun se oli myynnissä!
Tamma olisi tervetullut Kingsfallin hevoskatraaseen, jalostuskäyttö kysynnän mukaan (hevoskasvatus on ehkäpä epämiellyttävin osa tallinpidossa) ja hiljallen siirtyen kohti laatuarvostelua. Dino ja Commodore esimerkiksi näyttöhevosina
E // Näyttelytoimintaan osallistuminen, erit. VSN + kantakirjaus myös
-
Katinas La Belle olisi tervetullut meille Hukkapuroon jalostuskäyttöön ja jossain vaiheessa tähtäämään KRJ-laatikseen : ) Meillä ei omaa Katinalaista olekaan, joten olisi hienoa saada muisto tallista, josta olen pitkään tykännyt ja onhan toki tamman sukukin aika mielenkiintoinen.
-
Tosi harmi kun lopetatte
Stall Katina on aina ollut niin upea talli!
-
Enpä olis uskonu tätä päivää näkeväni.
Katina on niin pitkään ollut lempparitallien kärkipäässä. Noh, ehkä Manteli paikkaa sopivasti, toivottavasti siitä tulee vähintään yhtä pitkäikäinen. n_n
-
Lähtisikö Rhof Sunset Coconut Mulberry Poniesiin (linkki allekirjoituksessa) siitoskäyttöön? KRJ:n laatiskin varmasti onnistuisi, jos sillä ei ole mikään kiire. :slight_smile:
-
Harmi kun Katinas lopettaa, olen aina tykännyt teistä : (
Rhof Sunset Coconutille tarjoaisin aktiivista kotia Zonjiet Studista ratsuponiijalostuksessa. Mulla on jo pidempään hautonut idea päässä ottaa ratsuponit mukaan kasvatustoimintaan ja nyt kun olen saanut hyvin kuvia varastoon, niin olisi aika hommata viimein niitä poneja.
Coconutille olisi siis tarjota jalostusaktiivinen koti, jossa pääsisi käymään kouluratsastusjaoksen laatuarvostelussa. Multa löytyisi orille rakennekuvat voikosta ratsuponioriista, joten ori tultaisiin kantakirjaamaan, mikäli saa kuvilla kantakirjakelpoisuuden.
Coconutin lisäksi myös Katinas Bennet olisi tervetullut Zonjietiin. Pitkäsukuiselle kouluoriille olisi tarvetta jalostuksessa. Laatuarvosteluja tai kantakirjausta en uskalla sataprosenttisesti luvata, mutta saisi vähintäänkin jalostusaktiivisen kodin.
-
@navi & @indy molemmat harkinnassa (katsotaan Katin kanssa tarjouksia myöhemmin)
@Narie Thyra lähtee mielellään isänsä luokse
@tirppa sulle Smulan (vihdoinkin :D)
@Otterley La Belle ilman muuta Hukkikseen
@HM Bennet sulle, ponin kohtaloa tosiaan katsotaan myöhemmin Katin kanssaEnpä oikeastaan mäkään uskonut näkeväni tätä päivää, mutta jostain syystä talli ei oo enää tuntunut pitkään aikaan samalta kuin ennen ja nyt en vaan enää viitsinyt roikottaa kauempaa mukana.
-
Lisätty myyntiin estepainotteinen hannovertamma.
-
Ounouu, tuntuu ihan väärältä jos Adeline muuttaa
mä olen niin tottunut, että se on ton näköinen noilla sivuilla.
Mä tarjoan sille jalostuskäyttöä Oldfinionin nimissä, jos se pysyy teillä
-
@yersinio Noo, sivut tulee muuttumaan vaikka se mulle jäiskin.
Kuvatkin ois kyllä uusi omistaja saanu mukaan, että ulkonäkö ei muuttuis. Mut ehkä mun on vaan toistaseks jätettävä se itelleni, kun en osais kumminkaan lopulta päättää myynkö vai enkö.
-
Rosenhof Kora olisi tervetullut meille Chelmsfordiin
tamma pääsisi kilpailemaan porrastetuissa vielä maksimitasolleen sekä jalostuskäyttöön. myöhemmin tulevaisuudessa pääsisi KRJL, kunhan kaikki tekstit saadaan kuntoon ja jälkeläisiltä tuloksia näytille
EDIT // oho, tammahan on jo maksimitasollaan porrastetuissa x)
ps. harmi että lopetatte
oon aina ihaillut Katinaa täältä taka-alalta ja salaa haaveillut teiltä kasvattiakin joskus hamassa tulevaisuudessa … :’)
-
@leahiiii myös harkinnassa. :slight_smile: Ja jos Katinan kasvattia halajaa, niin tuolla olis vielä yksi jäljellä, enempää ei tule.
-
Lisätty uusi SWB-tamma myyntiin, niin saadaan sekin uuteen kotiin ja mun tunnukselta pois roikkumasta.
-
-
Tarjoan tosta hannosta myöhemmin tänään
-
@Milja jee, kiitos :slight_smile:
-
@Milja jee jee, kiitosta