Virtuaalinen laukkaurheilu
-
Laukkapuljun viikonlopun ongelmat hoidettu, toimii taas.
Palvelimelle menee vielÀ pÀivitykset mutta se aiheuttaa max pikaisen katkoksen mitÀ tuskin huomaattekaan.
-
Adoptointi ei vissiin toimi ihan kunnolla? Adoptoin meinaan hevosen, ja adoptio onnistui, eli sain sen itelleni. Kaveri ei ollut pÀivittÀnyt hevosen sivua ja adoptionappia painamalla hevonen siirtyi hÀnelle pois mun omistuksestani. Kyseinen hevosen id on #30901.
Sit vielÀ ehdotuksentapanen, voiskohan tulla ominaisuus, ettÀ hevosille ja talleille voi laittaa useampia omistajia?
-
Mulla olis 5 oria (G3, ei mitÀÀ jÀrin hyvin juosseita) joista haluaisin varsat, niin olisko kellÀÀn tammoja lainata?
Mul on nÀitÀ oreja jostain syystÀ paljon enemmÀn, kuin tammoja.
-
@veerar Millaista tammaa kaipaat kaveriksi? VÀhintÀÀn G3 tasoinen sileillÀ?
-
@anarchy Joo G3 ja sileÀ! En oo hetkeen nÀillÀ taas muuta ku vÀhÀ kisannu nii ei ihan muista kaikkia speksejÀ antaa
-
@veerar evm vai polvellisia? TiedÀn ettei laukkureilla kaikki vÀlitÀ, mutta minÀ vÀhÀn niinkuin vÀlitÀn
-
@anarchy No Seki vielÀ!
Evm hevosia, en oo vielÀ jÀrin pitkÀlle nÀiden kanssa pÀÀssyt
Ja voi olla kenen vaa kasvatusliitteellÀ mun puolesta
-
@veerar Hee, ei se mitÀÀn
Vaikka minulla on miljoona ponia ja hevosta niin nÀköjÀÀn vain Rigantona on spekseihin sopiva
Kaikki muut on sitten jotain muuta kuin evm, tai vÀÀrÀÀ rotuaâŠ
-
Jos hÀnelle kÀvis Ludvig
Tammavarsa ja nimeksi Rhiannon teitin tai meitin (YO) liitteellÀ
-
@veerar Passaa vallan mainiosti
MinĂ€ kĂ€ytĂ€n liitettĂ€ AX (Ruma kuin syntiâŠ), edessĂ€ tai takana, ei ole vĂ€liĂ€ kumman liitteelle tulee tai tuleeko liitettĂ€ ollenkaan. PistĂ€ vaikka arpoen.
Jos haluat, voin valkata Rigalle vÀhÀn enemmÀn tietoja (sÀkÀ ja vÀri), niin saat sukutauluun tÀytettÀ.
-
@anarchy Keskuksesta löytyy hÀn nyt alkuun, kiitos
Ja vÀrin jos ainakin saa niin periytyy sitten oikein
-
@veerar Noin! Rautias on hÀn, mallia eeAa
-
@Ginevra11040 tÀmÀ olikin jo aiemmin ilmoitettu bugi, luulin korjanneeni.
Koitan katsoa tuota uudestaan mahd pian! Haluatko ettÀ heppa siirretÀÀn sulle takaisin vai jÀÀkö nykyiselle omistajalle?
Talleille itse asiassa voikin jo laittaa useampia omistajia mutta ne pitÀÀ ilmoitella mun kautta, ominaisuus jĂ€i vĂ€hĂ€n keskenerĂ€iseksiâŠ
-
@sandi voi jÀÀdÀ nykyiselle omistajalleen, meille ei sillÀ oo niin vÀliÀ kumpi sen omistaa.
Noni, siinÀ tapauksessa sitten. LisÀÀtkö mut Ridley Racehorsesin toiseksi omistajaksi ehtiessÀs?
-
@Ginevra11040 nyt on lisÀtty.
Tallilistassa nÀemmÀ nÀkyykin vain yksi omistaja, pitÀÀ korjata joskus, mutta tallin sivulla on molemmat. MÀ en itse asiassa ole ihan varma mitÀ kaikkea tallin toinen omistaja voi tuolla tehdÀ, hihku jos keksit jotain mitÀ sun mielestÀ pitÀisi muttei onnistu.
JĂ€i tosiaan vĂ€hĂ€n keskenerĂ€iseksi koko moniomistajuusâŠ
-
@sandi Hevosten lisÀÀminen tallille olis kiva
Pystyn kyllÀ muokkaamaan kasvattajanimeÀ ja muita, mutta hevosia en saa lisÀttyÀ, kun talli ei nÀy mun omissa talleissa.
-
Oho, no se olis ehkÀ ihan kiva joo.
MÀ koitan ehtiÀ vaikka huomenna kÀymÀÀn lÀpi kaikki missÀ talleja listataan ja laittelemaan ettÀ nÀkyisi kaikkialla oikein!
-
Ja sit vielÀ⊠Saiskohan tÀmÀn nimeks muutettua Californian Drama?
-
@Ginevra11040 vaihdettu!
-
Kiitos