Virtuaalinen laukkaurheilu
-
mites tota hevosten sivuilla olevat tiedot kun rekisteröidään ? onko hyväksyttyä olla englanniksi vai tarviiko myös olla suomeks kuten esim. VRL vaatii ?
-
@Jere ei mitään väliä, se sivujen osoite on vapaaehtoinen tieto. :slight_smile:
-
oon nyt näköjää jo iha ongelmissa tän kans xD avasin yhen kutsun ja laittaisin ton konin juoksee, mut se ei näy “potentiaalisissa osallistujissa”
hälp…
-
@Jere Onko ponskien ikä oikein? (Ei tarvitse olla CAS ikääntyminen käytössä).
Ikärajat:
Sileillä
R1 2-8v
R3-5 3-8vrisuesteet:
R1 3-10v
R3 4-10vVain ryhmät 1 ja 3. voi risuilla.
Onko kisan ryhmä oikein:
Ponit
Hevoset
Öö… Otitko varmasti hevosten lähdön, etkä ponien? (tai toisinpäin) :thinking:
-
@Anarchy tähän kutsuun yritän maiden lähtöön tällä konilla… omast mielest pitäis mennä ihan oikein
-
@Jere Eli se ei siis näytä lainkaan potentiaalisia kisaajia? Niiden pitäisi näkyä siinä jossain ylhäällä :thinking:
-
@Anarchy juu ei näytä yhtään mitään…
-
@Jere Mielenkiintoista. Voitko laittaa vaikka kuvankaappausta niin saan nyittyä Sandia pikaisesti hihasta chatin puolella o.o (Siis jos hän on paikalla, en ole enää varma
)
-
-
@Jere Sandi oli ehtinyt lähteä, mutta saattaa nähdä tämän huomenissa. On kyllä mielenkiintoinen juttu, minulla näkyy normaalisti kaikki :thinking: Haussa Funny näkyy 1 vuotiaana, joten ehkä täällä on joku ikä bugi menossa edelleen.
-
@Jere Käy muuten kokeilemassa, jos hevosen iän laittaminen siihen toiseenkin boxiin hevoshallinnassa auttaisi? o.o
-
@Anarchy mulla näkyy ihan kaks vuotiaana
-
@Jere olit vissiin merkinnyt hevoselle tasoksi maiden vaikkei se ole kilpaillut aiemmin. :slight_smile: Rekkarilomake kysyy tasoa millä heppa on voittanut, eli koodi luuli tuota maidenvoittajaksi ja tarjosi allowance-tason lähtöihin. Korjasin sen tason, nyt pitäisi olla maidenlähtöjen listoilla.
-
@sandi JAAAAAA xD oon taas vähä fiksumpi, kiitän
-
Nyt tää laukkaharrastus on kyllä tehty ihan liian helpoksi, ehkä mäkin löydän pidempään kun yhden cas-vuoden ajan aikaa roikkua matkassa kuten parilla viime yrityksellä on käynyt.
Huutelen nyt tässä, että jos jollain on CAS47 syntyviä 0v varsoja tai CAS46 syntyneitä vuosikkaita kaupan niin mua voi viskata viestillä :slight_smile:
-
@Slytherin Odeyan puolesta huutelen:
http://paragonracing.altervista.org/kasvatus.htmlHänellä oli jotain kaupan
-
Mie nyt tarkistan, koska sitä ei kerrottu missään sivuilla (vinkvink, ois varmaan ihan aiheellista): Kaikki kilpailutoiminta pyörii vain ja ainoastaan urheilukeskuksen sivulla? Eli kutsut tehdään aina sinne ja hevoset pitää rekisteröidä, jotta ne voi keskuksen kautta ilmoittaa kisoihin ym? Eli enää ei tehdä vanhanaikaiseen malliin itse kutsuja, anota tuonne jne jne
-
@Tuire Vastaus kaikkiin on kyllä. :'D
Keskukseen on rekisteröidyttävä, että toimintoimin pääsee käsiksi.
Hevoset isketään rekisteriin (tuontien kohdalla näppärää hommaa!).
Sivusto kertoo itse, mihin luokkiin sinulla on sopivat hevoset, kun menet katselemaan kutsua. Rasti rutuun menetelmällä ilmoittaudutaan.
Kisojen anontakin on lähinnä pudotusvalikkojen täyttöä.
-
@Anarchy Joo, kävinkin jo tutustumassa kaikkiin noihin toimintoihin ja ajattelin tosiaan vielä varmistaa, että sivuston antama vaikutelma oli oikea. Kiitos siis varmistuksesta, nyt on hyvä lähteä herättelemään Prestaa henkiin!
Mutta tosiaan näin yleisesti ottaen, tästä varmaan olisi ihan hyvä mainita etusivulla tai jollakin toisella fiksulla kaikille näkyvällä sivulla, koska se voi olla ihan oleellinen tieto aloittelevalle harrastajalle - kerta tällainen vanhakin harrastaja monen vuoden tauon jälkeen joutuu asiaa varmistelemaan
Toki en tiedä oliko tämä jo työn alla entuudestaankin, onhan sivusto muutenkin vähän kesken vielä
-
@sandi Nappaa tästä varmasti vinkin matkaansa :ok_hand_tone1: