Virtuaalinen laukkaurheilu
-
@Ginevra11040 nyt mä luulisin että tallin toisella omistajalla on mahdollisuus kaikkeen mitä pitääkin, säädin vähän, mutta ilmoittele ihmeessä jos keksit vielä jotain puuttuvaa.
-
Pystysköhän tän ikääntymisen muuttaa käsin säädeltäväksi? Kiitos
-
@Casper laitettu.
-
Keksin pitkään “To DO” listaan yhden ehdotuksen
Jonkun sortin ylimääräinen lisätieto laatikko, johon voisi merkitä esim.
ratsuponien “maan”/veri% roduille jolla se vaaditaan tai jotain muuta tällaista. Samaan tyyliin kuin nyt merkitään matkat ja värit.
-
@Anarchy koitan katsoa jossain välissä olisko jotain sopivaa paikkaa tuollaiselle.
@Ginevra11040 mä vähän sotkin Ridleyn ja Cinderellan ruusukkeiden kanssa, yritin korjata, toivottavasti siellä on nyt molemmilla talleilla oikeat ruusukkeet ja nuo Ridleyn näkyy molemmille omistajille…
-
Arvokisat ja prepit avattu taas uudelle vuodelle!
-
Jostain kumman syystä varsoille ilmestyy sukupolvien lisäksi myös säkäkorkeuksia, kun tekee astutuksia.
Toki, 5 cm korkea colorado ranger olisi aika näky, eli ihan onnistuneesti tämä ei näitä suorita.
-
Oho, jos hän on vähän pieni…
Säkäkorkeuksien arpominen oli muistaakseni toivottu olemassaoleva ominaisuus eli sen kai pitäisi tehdä se just tuossa vaiheessa, mutta toki oikein. Eli varmaan jotain vanhempien korkeuksien väliltä ± muutama sentti. Mä koitan ehtiä tutkia asiaa jossain välissä!
-
Ai että oon niin ylpee mun hienosta hienosta Deadringeristä, G3 prosenteilla 100/100
Also Crowley on nii nopee et jätti lähtiessää rotuliitteen jälkeensä, saisko sille lisättyä nimeen xx?
-
xx lisätty.
-
Saiskos tälle muutettua syntymävuodeksi CAS55 (olisi siis nyt 2v)
-
Vaihdettu.
-
Preplähdöt ja arvokisat taas avattu uudelle vuodelle!
-
Jätän puumerkkini tähän
Vielä tutkimassa LJ sivuja ja katsomassa sopivia lähtöjä hevosille.
-
Arvokisat ja preplähdöt taas avattu uudelle vuodelle CAS 59.
-
@sandi
Hei taas, minä se täällä töhöilemässä hevosten nimien kanssa jälleen
https://www.anfarwol.net/lk/poni.php?id=34217 Tältä jos saisi xx nimen perästä pois
https://www.anfarwol.net/lk/poni.php?id=34030 ja tältä pisteen nimen edestä. Mistä lie tuokin tuonne tuliKiitooos!
-
Mulla oli yks xx-t joka pissi uransa ja aattelin siirtää sen ratsupuolelle niin voiko sen tiedot jäädä hengailemaan tuonne laukkaurheilukeskukselle vaikka se saa ratsupuolelle sivut vai saako sen poistettua jotenkin sieltä sitten kun se tilanne koittaa?
-
@minni Minulla ne kaikki hengailee vielä tuolla lk puolella myös.
En tiedä, häviääkö ne listasta, jos merkkaa kuolleeksi?(Ja omista listoista ne katoaa, jos merkkaa muuale myydyksi, mutta silloin niiden sivuja ei saa enää muokattua itse, vaan pitää sandia nykiä hihasta)
-
@Minni Mä ainaki merkkailen eläköityneeks ratsupuolelle siirtyneet
-
@anarchy said in Virtuaalinen laukkaurheilu:
@minni Minulla ne kaikki hengailee vielä tuolla lk puolella myös.
En tiedä, häviääkö ne listasta, jos merkkaa kuolleeksi?(Ja omista listoista ne katoaa, jos merkkaa muuale myydyksi, mutta silloin niiden sivuja ei saa enää muokattua itse, vaan pitää sandia nykiä hihasta)
Eli periattes mä voisin sivuttaa sen ratsupuolelle, merkata sivujen osoitteen laukkaurheilukeskukseen ja sen jälkeen merkata sen muualle myydyksi? Tai siis et kai se sillä tavalla sit poistuis sieltä? Tai en minä tiedä ku toi oli eka laukkaaja tuolla uudella sivustolla.