ot. Ei mennyt niikun strömssössä

• @J Ughh, ryhmätyöt on kyllä ihan perseestä. Pahinta on se, et mulle ryhmätyö on helpompi ku itsenäinen työ - tarviin jonkun, jonka kanssa pallotella ideoita ja tehä suunnitelmaa, mut sit ku pitäis oikeesti toteuttaa se suunnitelma, ni yhtäkkiä jään yksin ja mulla on paljon enemmän tekemistä, ku alunperin oli tarkotus, ja sit deadline tulee ja menee. Ja eniten siinä sitte vituttaa se, että jos oot tehnyt kympin arvosen työn, ni ne perhanan loiset voi vaa laittaa nimensä siihen ja ansaita itelleenkin sen kympin. Tsemppiä kuitenkin matkailututkimukses kanssa!

• Sekalaisen sakin omistaja

@Nikki Olen itse ollut niin kiva, että jättänyt loisijoiden nimiä töistä pois 😄 (mm. Labraraportit, esitelmiä, joku suunnitelma). Onnistuu tosin vain, jos opettaja ei ole omatoiminen ja lätkäise nimeä siihen itse omien paperiensa perusteella. (Tällä asteella ei tehnyt sitä enää. Ha.)

• @Anarchy No siis meillä piti yläasteella teki kaikki Google Drivella, eli tiedosto piti jakaa kaikille ryhmään kuuluville ja ne pysty iha ite pistää sen nimensä siihen :rolling_eyes: Ja jos ei nimeä ollu, ni ne ois todennäkösesti sanonu et unohtu mut kyllä ne kirjotti eikä opettajilla oo nykyää enää valtaa sanoa oppilasta huijariks, koska sit on vanhemmat raivoomassa.

• @Nikki said in ot. Ei mennyt niikun strömssössä:

@Anarchy No siis meillä piti yläasteella teki kaikki Google Drivella, eli tiedosto piti jakaa kaikille ryhmään kuuluville ja ne pysty iha ite pistää sen nimensä siihen :rolling_eyes: Ja jos ei nimeä ollu, ni ne ois todennäkösesti sanonu et unohtu mut kyllä ne kirjotti eikä opettajilla oo nykyää enää valtaa sanoa oppilasta huijariks, koska sit on vanhemmat raivoomassa.

Onneks mä oon kouluni käyny sillon, kun opettajat uskalsi vielä tehdäkin jotain. Tai ainakin sanoa. Nykyvanhemmat on niin vitun urpåja, että!

Mä oon kyllä surutta jättänyt loisijoiden nimet pois koulussa ja amatsussa. Jos on jälkikäteen tullut russutusta, niin aivan sama. Tehkööt omat hommansa, niin ei tarvi rutista.

Ja vielä, kyllä opettajilla pitäis olla selkärankaa sen verran, että uskaltaa kommentoida tommoseen asiaan vaikka vanhemmat tuliskin aukoon naamaansa. Niin kauan kun opettaja tietää tekevänsä oikein ja pelaavansa sääntöjen mukaan, ei pitäisi olla vaikutusta äkäisillä vanhemmilla. Niin kauan kun laiskoja paskoja paapotaan vanhempineen, ne lisääntyy.

Pitäsköhän alkaa opettajaks? Mä oisin just se veepää, jonka tunneilla ei ykskään loisija pääsis helpolla. Eikä muuten ne kermapersevanhemmatkaan. Ja luultavasti oisin työtön alta aikayksikön, mutta so what 😄

• Esteratsastajat

Kuulostaa nenna hyvältä ajatukselta, topakoille sijaisille on kyllä aina tarvetta 😄

• @Nenna2377 Mä mietin et opiskelisin opettajaks ja menisin varmaa yläasteelle opettaa, mut saisin aika nopee valitukset vanhemmilta + potkut, ku toteisin tunnilla et paskantärkeet 14-v teinitytöt voi lopettaa sen lässyttämisensä 😄 t. kakkosluokkalainen kiroili mulle ku merimies ja kilju kurkku suorana, mikä oli täysin ok, mut ku mä totesin et “nyt saatana pidät sen turpas kii” ni ai jumalauta ne tantat ois halunnu hirttää mut

• @Jannica Mä en ehkä oikeesti oo alkuunkaan opettaja-ainesta. En voi sietää idiootteja kakaroita (joita siis on aikalailla kaikki muut paitsi omat ja lähimpien kavereiden apinat). Toisekseen mun pinnan pituus ei todellakaan riitä takoon jollekin Pekka Puupäälle plus-laskun periaatetta tuhannetta kertaa. Ehei. Painuisin kahvinkeittimen kautta tupakalle varmaan ja toteisin, et opettele kotona, jos vanhempaskaan osaa. 😄

Oon ehkä kattonut liikaa Ritaa. Oli muuten mahtava persoona se siinä sarjassa. Pystyin samaistuun ❤

(Meniköhän tää nyt taas vähän ohi aiheen? 😄 )

• Esteratsastajat

Heh, mulla ei kans hermot riittäisi. Jossain musiikki/teatteriluokalla voisin vielä opettaakin, jossa oppilailla himpun verran enemmän motivaatiota. Ja ihan ekoja luokkia 😄

• @Nikki said in ot. Ei mennyt niikun strömssössä:

t. kakkosluokkalainen kiroili mulle ku merimies ja kilju kurkku suorana, mikä oli täysin ok, mut ku mä totesin et “nyt saatana pidät sen turpas kii” ni ai jumalauta ne tantat ois halunnu hirttää mut

Olin siis tän tapauksen sattuessa tet-jaksossa ala-asteella, ja sen jakson lopuks sain arvion mun suorituksesta. Sain semihuonoo palautetta yritteliäisyydestä ja aktiivisuudesta, koska en kiertäny kokoajan siel luokas kattomas, et miten niillä menee tehtävien kanssa. Siis ihan oikeesti, varmaa joku epävarma 16-v uskaltaa nousta ylös paikaltaan luokan edessä (heippa, oon aina takarivissä) ja sit viel kiertää ahdistelemassa oppilaita, jotka pelkää mua iha yhtä paljon ku mä niitä 😄 Etenki ku aikaa oli vaa kaks viikkoo, ehin just ja just tutustuu siihe luokkaa ku olin jo lähössä.

Päätin kans, et ala-asteelle en koskaa mee opettajaks vaik opettajaks päätysinkin, koska tuolla mua sanottii ilkeeks ja tytöt kerto ettei niiden kaverit haluu, et mä oon siellä. Pari tosin tykkäs mun meikeistä ja etenki mun huulipunasta, mut muuten mä ilmeisesti pelotin niitä.

• Virtuaalikoirat

Voi jestas tää päivä on kyllä uusi maanantai. 😡

Yöllä en millään saanut unta ja lopulta päädyin sohvalle nukkumaan, koska en halunnut häiritä miestä pyörimiselläni. (toim huom nukahdan helpommin sohvalle joten siksi suuntasin sinne)

Aamulla herätys oli klo 7 ja olin nukkunut ehkä 4-5 tuntia. Alkupäivä menikin ihan kivasti. Sitten, tuon pienen onnistumisen jälkeen, kaikki alkoi vain rytistä alas.

Ensin siltä meidän palvelun toimittajalta tuli viesti, missä hän kertoi kiirehtineensä avauksia, koska meidän päällikkö ja mun työkaveri olivat painottaneet, että on kiire. JUMALAUTA MÄ OLIN SANONUT SIITÄ JO PERJANTAINA, MUTTA HERRA SOVINISTISIKA EI VOINUT LUKEA MUN VIESTIÄ AJATUKSELLA. Vastasin (hyvin kypsästi), että ilmeisesti tarvitset miehen kertomaan asiat kuin ne on ja toivottavasti jatkossa ollaan asiallisempia. Ei hei siinä, mä oon nyt 3 vkoa yrittänyt saada tätä asiaa etenemään ja sanonut tismalleen samat asiat kuin nää mun miespuoliset työkaverit. Mutta ei. Tää asia on ollut vireillä yli vuoden ja nykyinen varsinainen painostus on aloitettu elokuussa.

Sitten mies laittoi kuvan, että yksi meidän kulho hajosi. Nyt meillä on niitä pariton määrä ja samanlaisia ei enää tehdä. 😞 Arabia muutti joitain vuosia sitten koko malliston muotoa, niin uudet on vähän erilaisia kuin mitä meillä on.

Klo 17:20 tajusin, että leimasin lounaalle klo 11:15, enkä koskaan leimannut itseäni pois lounaalta, eli mun lounas oli kestänyt noin kuusi tuntia. :face_palm_tone2: Onneksi noi saa korjattua jälkikäteen.

Töistä lähdettyä astuin nilkan syvyiseen vesimonttuun. Ja ulkona tulee vettä, eli kaikki lumi sulaa taas pois.

En enää tiedä, itkisinkö vai nauraisinko. XD

• Esteratsastajat

Oho, onpas päivässä riittänyt kaikenlaista @Timberwolf ja ärsyttäviä kyllä tuollaiset esimiehet/työkaverit jotka ei arvosta naisen työpanosta ollenkaan… Noita Arabian astioita voi saada alueen fb palstalta tai huuto.netistä kyllä vielä 😉

• Virtuaalikoirat

@Jannica no sanopa muuta! Mulla on ollut siinä mielessä hyvä tuuri, että noita sovinisteja ei oo sattunut montaa kohdalle. Oon tottunut, että mulla on kaikki työkaverit miehiä (it-ala… jo opiskellessa saattoi olla minä ja 20 miestä samassa), niin osaan vähän pitää puoliani, ettei mulla ihan lakaista lattiaa. 😄 Sit kun sattuu tuommoinen urpo eteen, niin sitten kyllä roihahtaa kiukku!

Itse asiassa just laitoin Torissa viestiä muutamista astioista. 🙈 “Onneksi” mies kiskaisikin kaksi kulhoa alas, niin meillä on vielä tasamäärä!

• @Timberwolf Miehet… 😄

• Virtuaalikoirat

@Nikki jep! Kaikessa mahdollisessa 😂

• Miehistä puheenollen… Yks lajin edustaja totes just mun joulutoivelistaa lukiessaan, että “Arvaa mikä on hassuinta? Melkee kaikki näist Disneyn leffoista oli VHS-kaseteilla.”

No nii perkele oli, ja sit SAMA lajin edustaja laitto mut vissii 9-vuotiaana luopumaan kaikista mun kaseteista 😄

• Se tunne kun yrittää vetäistä verhoa ikkunan eteen ettei auringonvalo häiritsisi dataamista ja koko verhotanko tulee syliin… 😆 Eikä nyt ole kyse mistään puisesta puomista vaan helvetillisen painavasta metallisesta härpäkkeestä.

• Piirrosharrastajat

@Desmi aijai XDX osanotot

• Sekalaisen sakin omistaja

Hukkasin hevosen sivut kaikkien 500 suntuubisivun sekaan… :rofl: Onneksi on oma tuonti eikä millään tapaa kenellekään tärkeä. Minulla olisi sille vain sijoituksia joita lisätä… Toivottavasti en ole vahingossa poistanut sitä.

• Siis oikeesti 😮 meillä meni eka pyykkikone, sit käräytti palovarotin ittensä, seuraavana hajos tiskikone ja nyt valaisin käräytti ittensä! Nää on kaikki käyny kolmen kuukauden sisään… mikähän kohta räjähtää?

• @Loci Pää? 😅

8

939
Users

12.5k
Topics

231.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.