o. etsitään panostusheppaa

• ♞ Puoliveriharrastajat

Oon jo tovin miettinyt panostushepan ostoa, jonka kanssa edetä niin kuin itse halajaa. Tällähetkellä olen miettinyt vahvasti friisua, mutta mua kiinnostaisi myös jokin muu rotu… ehdottaa saa! pidän kovasti esim raskaista hevosista, kunhan ei olisi suomenhevonen taikka muu niin yleinen 😄 Tulevan hevosen kanssa tahtoisin kovasti kilpailla ihan vain yleisratsastuksen merkeissä, alaisissa ja villeissä. Jos jollakin olisi myydä, niin mielellään suvullisen haalisin. 100% voin luvata loppuelämänkodin, sekä hevoskohtaisesti vaikkapa joissain laatiksissa käyntiä tms.

katsotaan mitä sanotte 😆 !

• ihan nyt lonkalta heitän clysedalen 😄 shire olis kans iha kiva, varmaan 😄

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Jere jep, tykkään molemmista paljon ❤

• Kiinnostaisko irlannincob? Tuiskulasta saa tilausvarsaa ja joku aikuisistakin vois olla myynnissä jos haluaisit hevosen, jolla on vähän jo historiaa.

• Esteratsastajat

Jos raskastekoisempi kiinnostaa, niin mites olisi fellponi 😄 ? Tuonneista löytyy myös mm. saksalaisia oreja (saa muokata toki tammaksikin/ruunata) joista saa vaikka mitä työhevosrotuja aikaiseksi 😉

• Piirrosharrastajat

Hunter ja cob on sellaisia vähän jämäkämpiä risteytyshevostyyppejä, ja roturekisteriä saa oikean elämän pohjalta ainakin Irish Sport Horsena irlannintyöhevosen ja täykyn/puokin risteytykselle, sekä irlannincobiksi jos gypsy cob-tyyppinen kylmäverinen risteytysponi vain täyttää irlantilaiset kantakirjavaatimukset.

Jos löydät tinkeroriin niin esimerkiksi Daoinesìth on tamma jota tarjoan mielelläni. Myös muita Hemsburyn hevosia saa vapaasti kysellä hevosten vanhemmiksi ja kaikki risteytykset onnistuu.
    Esimerkiksi irlanninhuntereista (ISH) Ella x Ollie voisi olla nätti jykevä kaksipolvinen esteheppa jossa irkkuprosentti 75, Ella x Logan taas vähän sporttisempi koulupaketti 50-50.

Ja saattaa meillä olla vielä pakaste clydesdale/täysiverihunter Dodgeristakin, jos niikseen tulee.

• Esteratsastajat

Meilläkin on @J tinkeroreja, mutta valitettavasti vain 1-4 polvisia 😄

0

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.