Star Stable Online

• Sekalaisen sakin omistaja

Hej! Onko täällä kyseisen pelin pelaajia? Itsehän sain jonkun kumman ajatushäiriön eilen ja latasin kyseisen pelin. Tarkoitus oli alun perin kaivaa vanhat cd-versiot kaapin perältä, mutta en sitten jaksanutkaan. Ja nyt olen sitten ihan koukussa! 😄

Itse olen tosiaan ihan alussa pelin kanssa ja suoritan vaan niitä tehtäviä. Mites muut? Mitä kaikkia mahdollisuuksia tuossa ylipäätään on? :slight_smile:

• Piirrosharrastajat

Täällä täällä 😄 / Oon pelaillu vuodesta 2013 ja toi on oikeen kiva jos antaa anteeksi laiskuutta pelintekijöiden puolelta ja satunnaisia tai vähän enemmän satunnaisia bugeja. Pelailen tuota poikaystävän kanssa ja mun on pakko koko ajan pelata eteenpäin koska me kilpaillaan siitä kumpi on parempi :------D Koko pelihän on siis hevosten koulutusta ja erittäin tarkasti määriteltyjen tehtävien tekemistä. Vaihtoehtoja ei oikeestaan pelissä ole, vaan se on pelkkää putkijuoksua alusta loppuun :thinking: Hauskaa ajanvietettä se kyllä on mutta aivoja tosiaan ei tarvitse

• Tarinaheppailijat

Täällä myös! 😄 mäkin taisin 2013 aloittaa ton pelaamisen, mukavaa ajanvietettä 🙂 Tehtävät on tosin nyt vähän väliä loppu niin hevosten treenaaminen melkein ainoa tekeminen 😕

• Mä kans löysin pelin 2014 ja jäin koukkuun, jäänyt vähän pelaaminen kun oon liian pihi maksaakseni sitä kuuskymppii… : D ehkä tän vuoden rippirahoilla.

(jos jollakulla muuten on ne vanhat star stable pc pelit niin ettette käytä enää, vinkatkaa mulle)

• Piirrosharrastajat

@Sakreb Mulla olis talvi, kesä ja kevät, laittele privalla viestiä 😄

• Esteratsastajat

Pelasin kanssa noi kaikki pelit läpi kun polluxista tulivat sitten myin pois kun kyllästyin 😄 unelmahevospeliä oon silloin tällöin pelaillut, se on tosi kiva 😄

• Määkin oon pelaillut säännöllisen epäsäännöllisesti useamman vuoden ajan 😄 Tällä hetkellä maksimilevelillä joten oon melko vähän nyt pelaillut kun sinne on nyt viime aikoina tullut melko vähän oikeesti mitään kiinnostavia päivityksiä, joissa ois tehtäviäki mukana… Ja osa päivityksistä muutenkin mun makuun vähän laaduttomia tai muuten vain ärsyttäviä 😅

Uusimmat hevoset näyttävät ainakin omaan silmään puolihutiloiden tehdyiltä ja esim. tuo melko uuden tallipäivityksen vaihtuva nimiylttisysteemi raastaa mun hermoja.

Miten teidät saa lisättyä kavereiksi? 😄 Pystyykö kokonaan ilman oikeaa rahaa pelaamaan vai tuleeko jossain vaiheessa tilanne, että on pakko maksaa… 😕

Mä pääsin just tohon johonki pinkkitakkikerhoon, jei. 😄

• Piirrosharrastajat

@Hanne kaverilistan alareunaan kirjottele pelaajan nimi 😄 itse olen Dakota Wolfbridge. Pelata voi ilmaisiksi lvl5 saakka, sitten pitää maksaa että voi jatkaa

@Kioja argh no niimpä tietysti. Täytyy katsoa kuinka tässä koukuttuu, oon jo kuitenkin neloslevelillä. 😄 Lisään sut! Itse oon Gwendolyn Maplelake

• Tarinaheppailijat

@Hanne & @Kioja mäkin lisäilen teidät kaveriksi, tai jos on nopeampi niin saa tietty lisätä, mä oon Hazel Darkbell 😄

Mä taisin silloin kun aloitin niin pelata vuoden ilmaiseksi, silloin oli vähän useammin niitä että sai jollain koodilla vaikka viikon tai viikonlopun pelata star riderina ja sit ostin 😄

@Tanttu lisäsin sutkin. 😄

• Mä oon kans pelaillut jostain 2013 asti, välillä vähän aktiivisemmin ja välillä on ollut todella pitkiä taukoja. Nyt viimeiset pari viikkoa on taas tullut pelailtua kun on ollut lomaa ja hirveä hinku saada tuo Spirit kesytettyä 😄 Mä ostin lifetime jäsenyyden jo heti sillon alussa, on kyllä ollut hyvä ostos 😉 Saa lisäillä Jamie Eastfall

• Meinasin ruveta pelaamaan, mutta jäi sellainen kuva, että jos ei maksa niin siitä ei paljoa hupia ole, ja ilmeisesti olin oikeessa 😄 Pelailen noita pc-pelejä aina satunnaisesti, tosin kesää (western-ratsastusta) en siedä ollenkaa, koska en ikinä saa niitä barrel raceja suoritettuu ku nopees vauhdis hevonen ei osu tarkistuspisteihiin ja hitaal vauhdil ei ehi aikarajan sisäl. Syksy bugitti mulla ihan kympillä vanhalla koneella, en oo päässyt kokeilemaan uudella, kun se on vissiin kolmatta tai neljättä vuotta jo kaverilla. Kevään pelasin läpi joskus, voisin pelaa uudestaankin. Talvesta tykkään eniten, mutta lainasin sen kaverille samaan aikaan syksyn kanssa, oottelen edelleen takas.

• Esteratsastajat

Joo pelasin kans vaan nimenomaan pc pelejä, en mie noista nettipeleistä niin innostu…

No niin, mulla pätkäsi nyt vitostasoon ja haluaa maksua. 😄 Kyllä mä taidan tohon sijoittaa, kun jäin niin pahasti koukkuun. Jotain kolmosella alkavaa tais olla se summa mitä kotisivuilla esiteltiin. Toisaalta tekis kyllä mieli vetää PC-versiotkin läpi taas… Muutenkin kauhee pelihinku iski jostain puskista. Harmi kun vanhat Tallitytöt 1 & 2 ei enää pelitä uudella koneella. 😄

@Olivea lisäilen sut seuraavan kerran kun pelailen. :slight_smile:

No nyt on tuhlattu 35€ peliin. 😄 Katsotaan kauanko pysyy koukutus yllä. Ainakin noi tehtävät on olleet toistaiseksi inspiroivia.

• Suomenhevoskasvattajat

Täällä kanssa ilmottautuu yks pelaaja. Oon pelannu vuodesta 2012, eli aikalailla siitä asti ko peli on ollu saatavilla muuallaki ko Ruotsissa. Tällä hetkellä mulla on kaks aktiivista hahmoa, toinen lvl 20, mikä ainaki viel toistaseks on maximi leveli ja toinen muistaakseni lvl 11. Ihan kivaa ajanvietettä, minkä kautta oon kyllä saanu paljonki kavereita. Tehtäviä on harmillisen vähän mitä korkeemmalle levelille pääsee ja pelintekijöiden vauhti niiden lisäämiseen on sitä luokkaa, että jäljelle jää suurimmaksi osaksi vain hevosten koulutus. Nekin vähät tehtävät mitä on viime aikoina lisäilty, on sellaisia mitkä pelaa alle tunnissa läpi.

Ei kuitenkaan sen suurempaa valittamista, tekemistä keksii aina, jos peliä haluaa pelailla. Clubit on kiva lisä peliin ja sitä kautta pääsee tekemään kaikkea hauskaa yhdessä muiden kanssa.

Saa lisäillä ken haluaa :slight_smile:

• Sophie Westlund
    • Keira Summerland

@Jenny lisäilin sunkin hahmot 🙂

6

917
Users

12.1k
Topics

223.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.