Horse Reality (sim-game)
-
Osaako joku kertoa, että saako noita oman “tallin” kategorioita muutettua eli kansioita joihin hevosia saa laitettua? Tai voiko niitä poistaa?
-
@Amy said in Horse Reality (sim-game):
tein ihan uteliaisuudesta tunnukset mut en yhtään osaa käyttää tätä! voisikohan joku vähän auttaa, miten hevoselle saa energiaa, miten se ikääntyy, ihan kaikki on tällä hetkellä kysymysmerkillä
Hevosen energia palautuu ajan kanssa, mutta vain jos hevonen on ruokittu ym. eli summary-välilehdestä annat ruokaa, vettä ym.
-
Mä pelaan myös, kasvatan tällä hetkellä mustangeja mutta vaihdan varmaan arabeihin. Hevosia treenaamalla pääsee helpoiten tasoja eteenpäin ja siotä saa myös rahaa. Itse olen nyt tasolla 19 ja suurin osa on tosiaan saatu treenaamalla hevosia.
-
Noi siniset setelit(??), joilla pääsee tonne luontopuistoon, ni miten niitä saa lisää?
-
@Nikki Joka kerta saa yhden kun nousee uudelle levelille. Muista hankitatavoista ei oo tietoo
-
@Cannabia Hitsi, kävin lassoomassa villihevosia viiden setelin edestä ja sain kiinni tasan yhden hepan
-
Oli itsekkin tunnukset pakko luoda uteliaisuudesta
Neljä hevosta lassottu, viisi lippua käytetty (tuuria, joka ei tule jatkumaan) Tasolle 4 (pian 5) kivuttu päälle tunnissa. Hauskaa vaihtelua ja osittain myös tarinainspiraatioita herättävä
-
@Miisu Ihan hiukkasen mustasukkainen saatan olla noista neljästä hevosesta
Mutta joo, fiilaan, tekis mieli perustaa mustangijalostukseen keskittyvä virtuaalitalli kun lassosin ton mustangin
-
Mä jäin tähän kyllä niin totaalisesti koukkuun XD alkaa olla mustangeja itellä ihan kivasti
ärsyttää vaan suunnattomasti aina jos ei saa napattuu yhtäkään hevosta tolla lipukkeella XD
-
Mullon niin monta heppaa että tarvis alkaa tallia laajentaan että vois lähtee villihevosmettälle xD Tarvis päästä turhakkeista eroon… Haluaako joku halpoja mustangeja?
-
@Cannabia jos et saa niitä myytyä niin aina on olemassa tuo retirement home
sinne ite tungin kaikki turhakkeet
-
@Cannabia Millasista hinnoista puhuttaisiin?
-
-
Eikun onks noi markkinat mannerkohtasii vai kansainvälisii? :thinking: Mannerkohtasii vissii.
EDIT: Nevermind hevoset voikin siirtää lisämaksuu vastaa omalle mantereelleen
-
Myynnit on mun mielestä ihan mannerkohtasia, mutta matkustamalla eri mantereille voi käydä eri marketeissa.
No ihan voin jollain tonnilla myydä noita varsoja
Muutama tamma olis vielä. Ja sit pari Camarkueta laitoin huutokaupalla myyntiin (europa) ja sää käydä tarjoon, mä hyväksyn kyl hinnan ku hinnan kuhan pääsen eroon
-
Houkuttelisi, mutta oon odottanut nyt 55 min et pääsen takas omalle mantereelle Etelä-Amerikasta kun uteliaisuuttani päädyin sinne
Toisaalta lentämisestä on tarkotus tulla maksullista, joten kai mä voisin kävästä Euroopassakin nyt kun se vielä on ilmaista :thinking:
-
Ite olen just Euroopassa vielä “jumissa” vajaan vartin, että pääsen takaisin Pohjois-Amerikkaan. :rofl:
@cannabia, kävin tarjoilemassa
-
@Miisu Haha, pääsen ihan just lentämään Eurooppaan ja sieltä pitäs päästä sit takasin kotiin Pohjois-Amerikkaan
-
JES! Sain mun kolme turhaketta myytyä
Nyt mahtuu mun tammojen varsat sit majaileen… Mietin vielä pitäskö toi yks Quarteri ja muutama murtangi vielä hävittää…
Miksihän Aasian ja Afrikan wild parkit ei oo “auki”?
-
Mä oon tässä metsästelly hevosia ja ärsyttää ihan hulluna. mulla on nyt 8 oria ja vaivainen yks tamma. Miksen mää voi pyydystää tammojaki välillä XD mä oon jumissa tällä hetkellä Pohjois-Amerikassa ku uteliaisuudesta lähin matkusteleen