Horse Reality (sim-game)
-
@Anarchy Kyllä, ikääntyvät ja jossain taisi olla maininta, että kiintymys (affection) ja kunto (fitness) laskee. Vielä ei ole selvää voiko hevonen kuolla jos sitä ei käy hoitamassa suht säännöllisesti.
-
@elen No voi harmistus.
Kiitos tiedosta.
-
Saako noilla foundation ticketeillä hevosen ns. ilmaiseksi tuolta HR Foundationista?
-
@Jenna Ei saa, lisäksi maksat jokaisesta foundiesta 5000 HC
-
Okei. Olisiko ko hevoset muuten kalliimpia vai onko noilla ticketeillä mitään arvoa?
-
Okei hyvä tietää… tosiaan jonkun errorin on siihen lyönyt joka kerta kun oon yrittäny mennä
eiks toi oo vaan niin kun hyväntekeväisyyteen toi arpa
-
@Jenna FT mahdollistaa hevosen ostamisen Foundation Breederiltä. Ticket on siis yhden hevosen arvoinen ja siis ns. ostolupa yhteen foundieen.
-
Itse pelailen myös, huomenna pitäisi syntyä ensimmäinen tekkikasvatti, jee : D.
Semmonen vinkki kun ootte laajentanut tallia tiettyyn pisteeseen asti, niin jatkossa tallin laajennus maksaa 5 Delta pointsia. Eli niitä kannattaa vähän säästellä. Foundation kaupasta kannattaa ostella enemmän näitä erikoisvärejä, normaalista marketista saa paljon halvemmalla sitten näitä “perusvarsoja”.
En tiedä onko täällä vielä mainittu, mutta nyt kesäkuussa pitäisi tulla vielä yksi iso päivitys jonka myötä saattaa tulla enemmän rotuja.
Mitä nyt olen foorumilta lukenut niin hevoset ei voi vielä kuolla, jos niitä ei käy hoitamassa.
// EDIT
Mulla olisi muuten myynnissä muutama hevonen, olisi kiva jos menisivät kaupaksi että saan tilaa tuleville varsoille : D
To The Woods
7-vuotias ruunihallakko D/n OLW/O mustangi ori, 1st pr. 3 000 HRCMezarat
3-kuukautinen ruunikko arabiori, 2nd pr. 2 500 HRCAmary
2-vuotias musta andalusitamma, 1st pr. 4 000 HRCKunhan vaan tammat varsoo, niin muitakin hevosia on tulossa jossain kohti myyntiin.
-
Tätä topaa kun tuli luettua niin alkoi niin paljon kutkuttamaan että liityin mukaan
Itse innostuin haffeja ja oldenburgeja kasvattamaan, mikäli niitä uusia rotuja siinä päivityksessä on tulossa niin sitten varmaan vielä jotain muuta lisäksi.
-
@Werry Sielus levätköön rauhassa
Oon ollu liittyny viis tuntia, ja taidan jo olla koukussa koko peliin
-
@Nikki samoin ! Mä oon kans ihan koukus, liityin vasta päälle tunti sitten… Tänä yönä ei sit varmaan nukuta
-
Feelaan, tosin kauppa yhestä aivan upeesta mustangitammasta päättyy “jo” 22.50, ja vedän itkupotkuraivarit jos en saa sitä
Tällä hetkellä muut tarjonneet offline mut kuumottelee
-
Mäki rekisteröidyin tänää ja koitan pikkuhiljaa alottaa oldenburgien jalostusta, nyt yks ori ja yks tamma, mutta mua ärsyttää se, etten mistään helpolla ettimisellä löydä keinoja saada heppojen energiatasoa ylöspäin
-
@Iida said in Horse Reality (sim-game):
mutta mua ärsyttää se, etten mistään helpolla ettimisellä löydä keinoja saada heppojen energiatasoa ylöspäin
tämä! ja se että kaikessa pitää aina odottaa
-
@Iida Jos olen oikein älynnyt niin energiaa palautuu 10% tunnissa, eli sitä ei voi mitenkään itse nostaa.
-
@Nikki Toivottavasti saat sen sitten!
-
@HM aah noni, eli saa sitten odotella
-
@Werry Korkein tarjous on mulla, kattoo nyt sit et hyväksyykö myyjä ton korkeimman tarjouksen
-
@Nikki Nonii, onnea! Parasta kyllä hyväksyä !
-
Tietääkö joku, mitä tapahtuu, kun tuolla ratsastuskoulussa tuo “Muck out the stall of xxx”-palkki on täynnä? :thinking:
& Jes, ilmeisesti myyjän ei tarvii hyväksyy korkeinta tarjousta tarjousajan päätyttyä, vaan heppa siirtyy ostajalle vähän viiveellä