Horse Reality (sim-game)
-
@sandi tarjoa jotain, en osaa hinnoitella näitä
-
@Juulia
Heklasta 10k? Varsakin kiinnostaa mutta tuhlailin jo ja heti astutettava tosiaan nyt enemmän mieleen, vaikka sitten alhaisella gp:llä ja useammalla averagella.
-
@sandi sopii hyvin
-
Voikko issikkaori etsii kotia, lisäksi monta muuta issikkaa (mm. 2x SW1-oria).
-
@Juulia kiva, kiitos, shoppaisen kohta kun raivaan karsinan.
-
@shannon Paljon haluaisit tuosta voikosta?
-
Voikko meni jo
-
Jos joku kaipaileepi mustangeja niin käykää vilkaisemassa mun hevoset, kaikki etsii uusia koteja. Gypsyt jää mulle koska alan panostaa niihin
-
Pakko tulla hehkuttaa mun uusinta vauvaa
-
Meillä olis muutama issikkaori joita saa käyttää jalostukseen myös muitakin saa kysellä
-
@Nana sun linkki menee mun omaan hevoslistaukseen, se pitää linkittää profiilin kautta että näkyy muillekin
-
Oho, korjattu!
-
Mulle synty tänään tällainen ja nyt vähän mietin, että mitä teen
Ostin emän valmiiksi kantavana omalla puoliveljellään, mutta väri on kiva ja tammavarsa vieläpä.
-
Nätti on, pitäisin kyllä itellä vaikka oliskin vähän sukurutsattu
-
Mullekin syntyi sievä varsa, odotan innolla miltä W21 + RN näyttää aikuisena
Värijalostelua värijalostelua, huomenna syntyy ekat vuonot missä toivottavasti tulee mullekin sitten CRCR!
-
Mulla on tämmönen ihana D/SW1/W21 jonka varsaa odotan innolla
Eilen tosiaan syntyi tuo jo mitä tuolla hehkutin, SW1/SW1
Oon innoissani ku pikkulapsi karkkikaupassa
-
Jos joku kasvattelee vuoniksia niin mulla on myynnissä CR ori
Kaikki nyt tammojen alla olevat varsat (kahdella CR) menee myös myyntiin, mietin vielä mitä teen tammojen kanssa. Voi olla, että odotan tuleeko seuraavalla kierroksella CRCR ja myyn sitten varsat ja tammat kimpassa/erikseen. Tai jotain.
Vuonikset saanee kuitenkin lähteä, meinasin pitää nuo pari vähän ylimääräisen rahan toivossa mutta tää ajankulku on niin sietämättömän hidasta…
-
Saa jäädä kyl kotiin tuo aiempi tamma, niin sukurutsa kuin onkin ja itseäni se häiritsee vähän (paljon). En silti malta luopua. Tänään syntyi tällainen pettymys - otin kyllä tietoisen riskin, kun laitoin kimppaan e/e ja E/e, mutta olisi nyt ollut edes Z/SW1
Aina ei voi voittaa
-
Meillä olisi muuta issikkaori myynnissä ja tällä hetkellä olevista varsoista on myös mahdollisuus tarjota
-
Koko virtuaaliharrastus on ihan lamaantunut, kiitos HR:n.
Pistelen mun hevoslaumaa uusiksi muiden rotujen kohdalla. Tarjousmeiningillä mennään koska en osaa määritellä hintaa jolla lähtisi suoraan. Osasta onkin tullut jo tarjouksia. Osalla tammoista varsa mukana ja osa on tiineenä. Löytyy hevosia roduista tekke, gypsy, trakehner, welsh, arabi. Kaikilla bonuksena joku spesiaalimpi väritys kohtuullisella rakenteella (vähintään).
Hyvän tarjouksen osuessa kohdalle myös welsh ori Penybont Corntown on myynnissä, hopeanruunivoikko splash (EeAaZznCRnSW1) jolla on myös Star predicate. Rakenne ei kamalan hyvä, 0:8:4. Tälle on ensimmäiset varsat syntymässä luultavasti aika piakkoin, joten näkee vähän mitä periyttää.
Traksuvarsoista myyntiin olisi tulossa seuraavat kunhan tarpeeksi ikää:
o. Foal Doe 210403
eeAanCR 0:12:0 GP 684, Star predicatet. Foal Doe 216763
eeAanCR 0:11:1 GP 667, Star predicateo. Foal Doe 217473 (Lähtee minimihintaan)
Eeaa 1:11:0 GP 696, 1st Pr.o. Foal Doe 223251
eeAAnCRnSW1 0:11:1 GP 667, 2nd Pr.